2020/10/28

1:3

Hej, przyznam, że dzisiaj miał się ukazać post z zupełnie innymi stylizacjami z tej serii. Z racji nadchodzącego Halloween postanowiłem jednak coś zmienić. Zamiast jednej rzeczy na trzy sposoby tym razem będzie jedna inspiracja na halloweenowe przebrania w trzech wydaniach. Wybór padł na amerykański film Jennifer's Body z 2009 roku. Jest to połączenie horroru i komedii, które wyreżyserowała Karyn Kusama. Z pewnością opowiedziałbym Wam trochę na temat samej fabuły, jednak ograniczę się do minimum... żeby nie spoilerować. Główna bohaterka to Jennifer - szkolna piękność i obiekt westchnień wielu licealistów. Pewnego wieczoru wybiera się ze swoją najlepszą przyjaciółką Needy do pubu na koncert rockowego zespołu. Dochodzi wtedy do tragedii, o której na długo mieszkańcy Diabelskiego Kotła nie zapomną. Dzień ten również wiele zmienia w życiu przyjaciółek. Jennifer zostaje opętana przez żądnego krwi demona i morduje młodych chłopaków, a Needy próbuje temu zapobiec, gdyż boi się, że niedługo ofiarą stanie się jej... O reszcie dowiecie się sami, gdy obejrzycie film :) Poniżej prezentuję mały lookbook i kadry z filmu, na których się wzorowałem. 






źródła: 

Czy ktoś z Was widział już Jennifer's Body? Jakie filmy na Halloween polecacie? Zachęcam do dyskusji na ten temat w komentarzach. 








17 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego filmu, ogólnie nie jestem fanką horrorów ani jakiś strasznych filmów. Nie lubię oglądać filmów przez palce xD
    Bardzo ładne stylizacje, druga i trzecia są idealne, w pierwszej czegoś mi brakuje, ale odwzorowuje stylizację z inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) tez mam takie odczucie co do pierwszej, ale postanowilem trzymac sie plakatu :)

      Usuń
  2. podoba mi się ostatnia propozycja :) filmu nie znam,ale po przeczytaniu krótkiego opisu to już widzę,że to nie moje klimaty,ja osobiście wolę filmy typu Carrie,Omen czy choćby Obecność (jedynkę obejrzałam,a za drugą część nadal nie mogę się zabrać,to chyba przez tą zakonnicę xD )

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Obecnosc to dla mnie zbyt przerażający film.. Zakonnica ojej tez wole ominac.. pamietam jak byl ten filtr na snapchacie z okazji premiery i byl serio straszny!

      Usuń
  3. Filmu nie widziałam, ale stylizacje są bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podobają Twoje stylizacje, ale już chyba o tym wiesz haha :D
    Filmu nie widziałam, ale chętnie zobaczę.
    Ja lubię horrory o duchach – najlepiej takie z nutką tajemnicy i ciekawym zakończeniem. Nie przepadam za to za brutalnymi filmami typu "Piła" czy "Hostel".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 ja rowniez tych brutalnych nie ogladam... raz widzialem Obecnosc i na dlugo mialem dziure w psychice :// mam nadzieje ze ten film w miare Ci sie spodoba :)

      Usuń
  5. Fajne stylizacje.
    Jeśli chodzi o film to go nie widziałam. Nie przepadam ze tego typu produkcjami, większość jest tandetna i cringowa (np. straszny film - porażka) Horror to obejrzę tylko jak ktoś poleci, albo jak już ktoś mi włączy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mowisz. Przyznam, ze tak mialem wlasnie z tym filmem haha na poczatku wydawal mi sie taka tania produkcja ktora moglaby byc wyswietlona na Polsacie xD za drugim podejsciem jednak sie przekonalem, bardziej wczulem sie w role bohaterek i towarzyszył tez ki wtedy pewien specyficzny nastroj. Ja przewaznie horrorow nie ogladam, mam za słaba psychike ;)

      Usuń
  6. Hej,
    mam konto na stardoll z 2008 roku a na nim dużo cennych ciuchów typu RARE (stare Limited Edition, DKNY, Chanel, Sonia Rykiel itd.). Nick patcoo. Jak chcecie cos kupic piszcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udane wszystkie stylizacje, ale najbardziej do gustu przypadła mi chyba druga ;) samego filmu nie widziałam, ale nic straconego wszytko jest do nadrobienia ^^ sama poszukuje jakiegos dobrego a bynajmniej śmiesznego krypto horroru, bo tych sama oglądać się boje :D (aż wstyd się przyznać :P)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw, ja tez po te drastyczne nie siegam ;) zawsze mozna wrocic do Scooby Doo! :D

      Usuń
  8. Trzecia stylizacja jak dla mnie najfajniejsza :D Pozostałe również dobrze odwzorowują oryginały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką horrorów, dlatego o tym filmie nie słyszałam. Stylizacją są takie jakie miały byc - horrorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, świetne stylizacje, bardzo udane, odwzorowane w punkt!
    Osobiście nie znam tego filmu, boje się baaaaaaaaaardzo horrorów, ale myślę, że obejrzę ten film : ) zachęciłeś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licze ze niebawem poslucham Twojej opinii na temat tego filmu :) dziekuje za mile slowa!

      Usuń