2020/10/09

wnętrze #3

 Podejrzewam, że dzisiejsza aranżacja będzie dla większości z Was specyficzna i niekoniecznie się spodoba. Do umieszczenia na ścianie rózowego neonu zainspirował mnie neon z Zachęty pod tytułem "And Europe Will Be Stunned".  Jeśli chcecie dowiedzieć się trochę więcej na ten temat, to odsyłam Was do tego nagrania: 

https://www.facebook.com/zacheta/videos/252532226112510/

Wnętrze ma przypominać wystawę muzealną od kuchni lub magazyn w galerii sztuki, jak kto woli. Wokół panuje bałagan, a  większość dzieł czeka na dalsze przygotowanie ekspozycji. Ścianę częściowo zakrywają ciemne zasłony, oddzielając tym samym przyszłą wystawę od reszty muzeum. 


Dzisiejszą aranżacją chciałbym Was zachęcić do rozmowy na temat galerii sztuki czy muzeów - lubicie odwiedzać takie miejsca? Może ktoś z Was ostatnio widział jakąś wystawę, która jest warta uwagi?

13 komentarzy:

  1. Mnie się szalenie podoba! Uwielbiam chodzić do galerii sztuki. Moja ulubiona to MS2 w Łodzi – zaglądam tam kilka razy w roku. Oprócz świetnych wystaw odbywają się tam również wykłady poświęcone sztuce (cyklicznie), a po wizycie można wejść do kawiarni i napić się pysznej kawy oraz coś przekąsić. Jeżeli będziecie w Łodzi, to polecam zajrzeć!
    W MS1 byłam raz, ale nie zachwyciło mnie tak bardzo.
    Bywałam również w innych galeriach w różnych miastach, ale MS2 jest jakaś taka wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) niestety Lodz troche daleko :( ale jesli kiedys bede, to koniecznie odwiedze te miejsca. Chodzenie do muzeow czy galerii sztuki pozwala mi sie zrelaksować i spojrzeć z innej perspektywy na wybrane dziela. Fajnie jest tez wybrac sie na wernisaż!

      Usuń
  2. Jak dla mnie nudno,pusto, brakuje takiego artystycznego ducha.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się,wygląda na niedokończone....dodałabym jeszcze jakieś obrazy na ścianie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, koncepcja jest bardzo fajna i ciekawa. Dodałabym więcej kartonów :D
    Ja ostatnio "byłam" na wirtualnej wystawie prac Beksińskiego - bardzo lubię jego prace więc jak jest tylko możliwość korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) faktycznie, kartony by sie przydaly, tak samo jak plotna czy sztalugi ale nie ma zbyt wiele takich dekoracji na sd :/ koniecznie sprawdze te wystawe :) lubie sprawdzac co Zacheta prezentuje na swoim fb, niestety teraz rzadko jest okazja wybrac sie do muzeum :(

      Usuń
  5. No klapa totalna klapa jak dla mnie. nic sie tu nie dzieje - pusto - nudno - i mało włożonej pracy. 2/10

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgodze sie z opinią innych, totalnie. Fajny pomysł i miła odskocznia od typowych pokoi. W końcu coś nowego! Podoba mi sie cały zamysł i nie uważam, że mało włożonej pracy. Obrazy do siebie pasują, wiec widac, że tworzą wspólną całośc. Może to nic wow, ale świetne użycie tej rzeźby, jako czegoś co jest w tracie rozkładania, stąd te kartony. Mega wystrój, czekam na wiecej! Mega lubie twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, bardzo milo mi to slyszec :) tez mnie juz troche zmeczyly te w pelni zabudowane wygodne pomieszczenia.. cieszy mnie, ze moj zamysl zostal dobrze odebrany :)

      Usuń
  7. Rustykalne wnętrze, dla mnie za zimne wolę cieplejsze kolory i bardziej salonowe - pokojowe aranżacje :) Twoje wykonanie kojarzy mi się z pokojem / pracownia artysty. Niby nic a jednak jak się dłużej i dolandiej przyjrzeć widać, że użyte elementy świetnie się że soba komponują i tworzą kompletna kompozycje.
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej miała byc nowoczesna galeria sztuki przed wystawa ;) wlasnie zalezalo mi na stworzeniu moze nieco chaotycznej kompozycji, ale idealnie oddajacej etap przygotowania do ekspozycji.

      Usuń
  8. Mi się całkiem podoba, rozumiem zamysł. Coś innego i ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam pomysł świetny, ktoś wyżej wspominał o dodaniu obrazów na ścianach i myślę, że byłoby to dobrym pomysłem : )
    Jeśli chodzi o Twoje pytanie, oh! Kocham muzea, wystawy obrazów, wszystko co związane z malarstwem!
    Wydaje mi się, że nie mam (jeszcze!) swojego ulubionego muzeum, ale marzy mi się zobaczyć galerie Tate, Louvre i Museum of Modern Art : )

    OdpowiedzUsuń