2020/10/25

POLOWANIE NA UBRANIE

Hejka! Zobaczcie co ciekawego tym razem upolowała Elizabet-Mary. Moim zdaniem jest to hit, ponieważ uwielbiam tego typu dodatki. Widziałam tą parasolkę w kilku wersjach kolorystycznych, ale we fioletowym jeszcze nie, a uważam, że jest to jej najładniejsza opcja =) 



Dzisiaj chciałabym pokazać Wam rzecz, na którą polowałam bardzo długo. Byłam gotowa zapłacić za nią nawet 500 Stardollarów, ale udało mi się znaleźć ją za... 56 Starmonet! Mowa o fioletowej parasolce z Decades. Rękawiczki od kompletu znalazły się w mojej szafie już jakiś czas temu, dlatego jestem bardzo uradowana tym, że dołączyła do nich ta parasolka. Myślę, że ten zestaw sprawdzi się raczej w eleganckich stylizacjach z poprzednich epok, dlatego taką Wam dzisiaj prezentuję. Mój strój jest raczej skromny i nieskomplikowany, ale myślę, że sukienka sama w sobie przyciąga uwagę i nie trzeba przeładowywać jej wieloma dodatkami i silić się na jakieś modowe bajery. Jestem ciekawa, czy spodoba się Wam mój zakup. Dajcie znać w komentarzach :) 

20 komentarzy:

  1. Piękna jest ta stylizacja! Wszystko takie bogate :) Sukienka też jest urocza!
    I to uwielbiam w Bazaarku - szukasz cudów, które są warte miliony monet, a tu masz okazję :D Miałam tak z rajstopkami od Anny Sui (szkoda było mi dać te 600sd), a po pół roku znalazłam za 33sd <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Masz na myśli takie brokatowe rajstopy? Też na nie poluję, ale ceny zwalają z nóg.

      Usuń
  2. wow! parasolka jest świetna, ale ta sukienka jest urocza! bazarki czasami są fajne, ale zbyt dużo kasy tam zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zostawiam w bazarku zdecydowanie za dużo pieniędzy :D

      Usuń
  3. Gratuluję tak udanego zakupu! Piękna stylizacja, wyglądasz jak postać z filmu :)
    Ostatnio też sporo buszuję po bazaarze, uzupełniam kolekcję tributów. To czym mogę się pochwalić to zakup torebki fedi za 39 sd, kiedy jej "normalna cena" to około 222sd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Gratuluję znalezienia fajnej torebki w dobrej cenie!

      Usuń
  4. zakup udany,ale to nie moje klimaty....stylizacja również kompletnie nie w moim stylu,ale wygląda ładnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl, ale śliczna stylizacja. Jak z jakiegoś filmu czy serialu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zdobycz :D Rzadko kiedy inwestuje w dodatki na stardollu (zupełnie inaczej niż w realu :D ) co do stylizacji wygląda bardzo ładnie może jedynie kolor tego toczka na głowie mógłby być inny :)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie zmieniłabym kolor tego toczka, ale niestety nie ma takiej możliwości :(

      Usuń
  7. Ta stylizacja ma niesamowity charaketer! Rzeczywiście niczym prosto z plany filmowego. Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie codzienne ale z klasą ! 10/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie mój styl, ale stylizacja jest super, wyjątkowo mi się podoba! Co do parasolki, to nie sądziłam, że jest AŻ tak cenna : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Parasolka na pewno nie jest aż tak cenna, ale brakuje mi niewielu rzeczy do skompletowania Decades, więc jestem gotowa słono płacić za niektóre perełki :D

      Usuń