2020/10/03

Nowości

 Kochani, poniżej nowości z tego tygodnia: 




Mnie się średnio podobają – kupiłam tylko rzeczy za Starmonety. Powiedzcie, czy do Waszej garderoby trafiło coś z najnowszych Vinyli, jestem bardzo ciekawa :) 


W piątek pojawiła się redostawa ze sklepu St. Trinian's: 




Powiem Wam, że troszkę mała ta dostawa – spodziewałam się większej ilości rzeczy. Wiem, że sporo osób chciało, żeby ten sklep znalazł się w Archive, ponieważ (chyba) tych ubrań nie można było dostać w bazarku. Mnie raczej nic nie zachwyciło, więc ponownie stanęło na rzeczach za fioletową walutę. Mam jednak nadzieję, że przywrócenie tych ubrań wywołało u Was miłe wspomnienia :) 

Dajcie znać, co kupiliście i co sądzicie. 

Miłej soboty! 

14 komentarzy:

  1. Z Vinyla kupuje też rzeczy tylko za sm, jedynie za sd te zielone kolczyki kupiłam z pierwszego manekina. Dostawy do Archive nie przejrzałam jeszcze, ale pewnie coś za sm wpadnie do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już serdecznie dość vinyli. Ja nie wiem, ale zdążyłam już zapomnieć o lockdownie i oni też mogliby zacząć cos robić, czas najwyższy. Kupiłam sweterek za sm i może skuszę się na czerwoną bluzę.
    Ooo wykrakałam St. Trinians ! xD Może coś kupię, chociaż nie jarają mnie aż tak jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za przeproszeniem ale do dupy z taki dostawami, przez to jak stardoll postępuje i to co daje odechciewa się grać i szczerze powiedziawszy ja juz prawie w to nie gram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa jest za mala.. wiem ze jest wiecej rzeczy z ta metka... zreszta niektore juz byly w callies picks a czarne kabaretki mozna dostac w the vote. Z drugiej strony fajnie ze tyle bizuterii dodano :) vinyl moze byc. Najladniejszy jest rozowy plaszcz, podoba mi sie rowniez czerwona torebka i bialy sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o Vinyl to po raz kolejny słabiutka dostawa,kupiłam szpilki za sm,ale jeszcze dokupię biały sweterek....zaś w Archive to kupiłam obie białe koszule,beżową koszulkę zapinaną,pasek z pierwszego piętra i te buty kropkowane (xd) jeszcze dokupię artykuły jakieś za sm,ale to potem bo mało tych starmonet u mnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym przecież to nie jest mała dostawa,admini dodali wszystkie artykuły które kiedyś pojawiły się w plazie w tym właśnie sklepie xd

      Usuń
    2. Ale gdzie sa te rozowe kabaretki? :/ fakt to niby jest cale okno z tamtego sklepu, ale nie widze tamtych rajstop

      Usuń
    3. hmmm....nie przypominam sobie,żeby tam były jakieś różowe kabaretki,nawet sobie wpisałam w google st trinians stardoll i na zdjęciach takowych tam nie ma xd

      Usuń
    4. Mnie też się wydaje, że kilku rzeczy brakuje, np. różowej torebki.
      Mogliby połączyć to z innym sklepem, bo ta dostawa po prostu jest niewielka 😀

      Usuń
    5. różowa torebka to była darmówka,mam takową :D

      martusia-16

      Usuń
  6. Dostawa w Archive mała, kupie tylko to co jest za sm. Co do Vinyl to kupiłam pare rzeczy za sm, podoba mi sie ta różowa koszula (sukienka? żakiet?), świetny ma kolor. Cała ta stylizacja wydaje sie ciekawa, dlatego może skusze sie na te zielone kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko dostawa do archive, ale także do większości sklepów od kilku miesięcy a nawet lat jest coraz słabsza :( szkoda mam wrażenie, że czasem admini idą nie na jakoś i wygląd a ilość w dostawach - a szkoda :( rozmyślam jedynie zakup białej bluzeczki oraz bucików przypominających oxfordki oraz pary dwukolorowych skarpet, na resztę nawet nie patrzę szkoda kasy, chyba że jeszcze coś dorzucę za starmonety do tego.
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  8. W Vinylu od kilku miesięcy utrzymuje się ta tragiczna grafika ubrań, więc raczej rzadko kiedy coś kupię :/ Z wyżej przedstawionych manekinów, posiadam tylko rzeczy za sm i chyba torebkę z ostatniego obrazka.
    Co do Archive, to rzeczy można sprzedawać w bazarze (przynajmniej wiem, że jakiś czas temu się dało), ale rzadko kiedy się pojawiały : ) Sama kolekcja niezbyt mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń