2020/10/19

Stylizacje za Starmonety #14



 Kochani, dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną porcję stylizacji za Stamonety. Dajcie znać, co sądzicie o moich propozycjach. 



Połączenie spodni dresowych oraz szpilek jest dość kontrowersyjne, ale coraz częściej spotykane. Na taki duet zdecydowały się między innymi Kednall Jenner czy Rita Ora. Postanowiłam stworzyć własną wersję takiego looku. Co sądzicie? 

Koszt stylizacji: Buty Vinyl – 135 sm | Dresy Nelly – 135 sm | Top Archive – 2 sm (prezent) | Nerka Vinyl – 122 sm | Okulary Vinyl – 130 sm.



Próbowałam stworzyć coś w stylu lat 70. Zdecydowałam się na bardzo modne w tamtym okresie dzwony, czerwone okulary oraz koszulę w połączeniu z kamizelką / sweterkiem. Uważacie, że udało mi się odtworzyć klimat tamtych lat? 

Koszt stylizacji: Buty Decades – 70 sm (dostępne w bazarku) | Dzwony Decades – 256 sm (bardzo łatwo znaleźć je w bazarze) | Kamizelka / sweterek Pearls – 140 sm | Koszula Pretty N' Love – 333 sm (do wyszperania w bazarku) | Torebka – 0 sm | Okulary Vinyl – 122 sm.

 


Ostatnia stylizacja to propozycja dla businesswoman – stylowe szpilki, skórzane spodnie i elegancka marynarka. Lubicie taki styl? 

Koszt stylizacji: Buty It Girls – 126 sm | Spodnie Archive – 135 sm (już niedostępne, w bazarku ich nie ma, ale to pewnie kwestia czasu) | Bluzka Basics – 86 sm | Marynarka Pet a Porter – 2 sm (prezent) | Torebka – 0 sm | Kolczyki Vinyl – 198 sm. 


Mam nadzieję, że stylizacje przypadną Wam do gustu. Niezmiennie czekam na Wasze opinie, rady oraz propozycje rzeczy do wystylizowania. Zawsze z chęcią czytam o tym, co zmienilibyście w danej stylizacji oraz rozważam Wasze propozycje. 

Za tydzień przedstawię Wam looki stworzone na pięknych modelkach (Ksante, anulcia345 oraz Aletheiaa). 

19 komentarzy:

  1. Jestem fanką drugiej stylizacji, podoba mi się w niej każdy element. Zdecydowanie czuć klimat lat 70tych :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje świetnie oddają, to co chciałaś przekazać. Nie jestem fanką tego "modnego" połączenia dresów i szpilek, ale bardzo podoba mi się Twoja propozycja.
    Stylizacja z lat 70-tych wygląda ekstra! Skojarzyła mi się z "Pewnego razu w Hollywood" :D
    Trzecia stylizacja - nic dodać, nic ująć, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny klimat lat 70. Ogólnie wszystko spoko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje, ale tak jak to już powiedziały moje poprzedniczki druga stylizacja najlepsza :D bardzo mi się podoba zarówno pod względem kolorystycznym jak i tym, że świetnie oddaje klimat lat 70. Urzekło mnie to bo na studiach przerabiałam książkę moda prl-u i ten styl zapadł mi szczególnie w pamięci :D
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje mi się podobają. Fajnie, że pokazujesz różne style.
    Nie znałam spodni z pierwszej, chyba się skusze na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pokazywać różne style, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie :) Zdecydowanie polecam te spodnie, są fajne i dość tanie.
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Swietny post ! ^^ Oby ich było więcej i więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza i trzecia stylizacja jest ładna :) druga to kompletnie nie moje klimaty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga jest taka klimatyczna! Malo takich na stardoll, super podoba mi sie! Pierwsza tez jest niezła, lubie ten streetwearowy vibe! O tak, lubie ten elegancki styl w trzeciej :) moze jedynie nie wybralbym tak dopasowanej marynarki, ale to juz odnosnie mnie w realu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała luźniejszą marynarkę, też bym ją wybrała, ale niestety płaszcze i marynarki za sc to ciężki temat :(
      Cieszę się, że Ci się podoba! Bardzo dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  9. a mi najbardziej podoba sie 1! reszta jest okej, ale nie polubiłam ich aż tak bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej w moim stylu jest trzecia stylizacja, chociaż nie potrafię przekonać się do tych szpilek, bardziej w swoich stylizacjach, niż tutaj :/
    Pierwsza też mi się podoba, jest bardzo na czasie : ) Natomiast druga, to kompletnie nie mój styl także : (

    OdpowiedzUsuń