2020/10/05

Stylizacje za Starmonety #12

 


Kochani, dzisiaj wracam do damskich stylizacji. Nie mam tematu przewodniego, po prostu pokażę Wam outfity, które stworzyłam w ostatnim czasie. Może coś przypadnie Wam do gustu. 




Pierwsza stylizacja jest trochę romantyczna – zwiewna spódnica, dziewczęce kolczyki, kwiat w dłoni. Kojarzy mi się z wiosennym spacerem po parku. Tęsknicie za wiosną i słoneczną pogodą? 

Koszt stylizacji: Buty Archive – 95 sm | Spódnica Wild Candy – 130 sm | Koszula Pretty N' Love – 139 sm (do kupienia w bazarze) | Pasek Basics – 97 sm | Kolczyki Callie's Picks Pop Up Shop – 99 sm | Róża – 0 sm







W drugiej stylizacji zdecydowałam się na połączenie dwóch kolorów: fioletowego oraz zielonego. To połączenie było dość modne kilka lat temu. Wiem, że ma swoich zwolenników oraz przeciwników. Po której stronie jesteście? 
Do całości dobrałam srebrne akcesoria – dzięki temu stylizacja wydaje się bardziej elegancka. 

Koszt stylizacji: Buty Vinyl – 135 sm | Spodnie Basics – 145 sm | Bluzka Wild Candy – 189 sm | Torebka Voile – 42 sm | Naszyjnik Fallen Angel – 185 sm | Kolczyki Vinyl 135 sm 





Ostatnia propozycja na dziś jest zdecydowanie bardziej sportowa i codzienna niż dwie poprzednie. Przyznam Wam, że szalenie podobają mi się te okulary, chociaż już pewnie wyszły z mody. Stylizacja świetnie sprawdzi się na luźne wyjście na zakupy lub spacer z przyjaciółką (zabieram Cię Aletheiaa). 

Koszt stylizacji: Buty Pretty N' Love – 210 sm | Body Evil Panda – 185 sm | Spodnie Basics – 160 sm | Kurteczka Wild Candy – 280 sm | Torebka Nelly – 153 sm | Okulary Voile – 47 sm


To wszystko, co przygotowałam na dzisiaj. Miłego dnia! 

16 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest ładna,ale pozostałe nie podobają mi się

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pierwsza propozycja przypadła Ci do gustu 😊

      Usuń
  2. Pierwsza stylizacja jest doskonała! Bardzo lubię tę spódnicę. Kolejne dwie również mi się podobają, super zgrane kolory. Aż jestem w szoku, że można zrobić takie świetne stylizacje z samych monet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ❤️ Dziękuję Ci z całego serca za ciepłe słowa, które zawsze od Ciebie słyszę.

      Usuń
    2. Jesteś bardzo zdolną redaktorką i zawsze piszę szczerze, zawsze niecierpliwie czekam na Twoje posty :*

      Usuń
  3. Tak jak poprzedniczki - pierwsza stylizacja skradla jedynie moje serduszko! Piękna jest ta spódnica dodatkowo sam wygląd dollki - makijaż i ciemne włosy dodają jej uroku. Pozostałe dwie stylizacje również ładne :)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje! Najbardziej podobają mi się pierwsza i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. okej, ty ubierasz 3 stylizacje, a ja 2 i idziemy na zakupy, co ty na to? :D

    Mega podoba mi sie połączenie kolorystyczne w 2, myślałam że wyjdzie jeden wielki kicz, a tu niespodzianka! Fajne buty w 3, świetnie wyglądają na nodze <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jak najbardziej za!
      Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  6. Trzecia jest zdecydowanie moją ulubioną, ale wszystkie prezentują się dobrze.
    Mi pogoda nie przeszkadza, ale zawsze byłam dziwna haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, bardzo lubię taką kolorystkę : )

    OdpowiedzUsuń