2020/10/22

Wspomnień czar #11 – tak zaczynaliśmy... cz.3

 Kochani, miło mi Was powitać w kolejnym odcinku naszej podróży w czasie. Dzisiaj zapraszam Was do najważniejszego roku w moim stardollowym życiu, czyli do roku 2009. Dlaczego ten rok jest dla mnie tak ważny? Spójrzcie sami:


W tym roku zaczęła się moja przygoda z tym kontem. 


A teraz tradycyjnie zapraszam na wyprawę po starym Stardollu: 


Tak wyglądała strona startowa. Doskonale ją pamiętam! 

Te obrazki się zmieniały i pokazywały przemianę, którą nasza doll może przejść na Stardollu: 





Zastanawiają mnie dwie fryzury: pierwsza to ta, którą ma na sobie główna bohaterka reklamy – wygląda trochę jak kucyk na boku, który odblokowujemy wraz ze zdobyciem kolejnego poziomu (wtedy za Starpunkty), jednak brakuje tutaj kucyka. Druga ciekawa fryzura należy do lalki w zielonych rajstopach i szarej sukience – nie spotkałam się z taką fryzurą w grze. Może Wy kojarzycie te włosy? 



Kawałek strony z ubierankami – zaskoczył mnie ten piesek. Chyba już nie można go ubrać. 


Ubieranek z tej kategorii również już nie ma – kilka zostało przeniesionych do sekcji "Inne". 


Najpopularniejsze kluby w marcu 2009 roku. 


Zachęta do dołączenie. Powiem Wam, że kiedyś szalenie podobał mi się ten niebieski kombinezon, ale nie wiem, dlaczego nigdy nie byłam jego posiadaczką. Miałam za to różowe buty z obrazka i chyba tę czarną sukienkę. 


Pamiętacie tę serię? 


Ktoś z Was kiedyś dostał lub kupił bon upominkowy? Pamiętam, że były dość drogie. 
Powiem wam, że te głowy na kartach są przerażające. 

Kochani, dzisiejszy post jest dość krótki, ale naprawdę nie znalazłam niczego innego godnego uwagi: niektóre rzeczy się nie zmieniły, część opcji zabrano i nie miałam nawet jak zrobić zrzutów ekranu. Mam jednak nadzieję, że nawet tak krótki post przypadnie Wam do gustu i przywoła miłe wspomnienia. 

No koniec jeszcze kilka ogłoszeń: 

1. Jeżeli chcecie się zapisać do serii "Dom pełen wspomnień" i wolicie napisać do mnie prywatnie na Stardollu, musicie dodać mnie do znajomych. Do tej pory miałam otwartą księgę gości, ale przez spam spowodowany MSW musiałam na czas konkursu ją zamknąć. Kiedy wybory się zakończą, otworzę ją ponownie. 

2. Niedługo rozpoczynam nową serię na blogu w ramach wspominek ze starego Stardolla. Będę pisała o markach, które pojawiły się w Starplazie. Zachęcam Was do wybrania sklepu, o którym mam stworzyć pierwszy post. 

3. Do roku 2010 podróżujemy dopiero za dwa tygodnie, ponieważ za tydzień... pojawi się coś strasznego! 


Dziękuję Wam za uwagę. 

Jeżeli również dołączyliście w 2009 roku, napiszcie o tym koniecznie! 


17 komentarzy:

  1. Tak ja dołączyłam do gry w czerwcu 2009 roku i pamiętam jak na początku nic nie ogarnialam:D Wchodziłam po to by wystylizować sławne gwiazdy pograć w gry a dopiero potem zaczęłam interesować się swoją doll i cala reszta :D doskonale pamiętam jak lubiłam tworzyć scenerię i brać udział w organizowanych party top model w których do wygrania były prezenty. Matko tęsknię bardzo :/
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamiętam konkursy Top Model, fajna sprawa :D Teraz chyba nikt tego już nie robi.

      Usuń
  2. Również dołączyłam w 2009, musze przyznać że już trochę zapomniałam jak to było kiedyś. Ale mam ogromny sentyment do tamtych czasów :)
    Bardzo cieszę się na nową serię o markach :D Super pomysł! Chciałabym zobaczyć może początki Bonjour bizou, kiedyś to był jeden z moich ulubionych sklepów na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na początek zajmę się BB :) Ja również mam ogromny sentyment do tamtych czasów!

      Usuń
  3. Ten ekran logowania albo był długo, albo już jestem taka stara xD bo doskonale go pamiętam.
    Sukienka tej lalki w wersji zielone była kiedys hb- uwielbiałam ją wtedy (nadal mam, żal mi sprzedać) a fioletowa była jedną z tych sławnych "sukienek za doładowanie" i też ją chyba posiadam.
    Ta fryzurka z rudej lalki to są kucyki za starpoints, tylko są dłuższe. Widać, że graficy nie mieli pomysłów wtedy (choć i tak więcej niż teraz...if you know what I mean). Konkurs z Pauliną był fajny, choć nie wiem czemu nie brałam udziału. Prawdopodobnie dlatego, że wtedy mój angielski był bardzo podstawowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamiętam doskonale ten ekran logowania :D Myślę, że był jakoś do 2011 roku.
      Wiem, co masz na myśli :D

      Usuń
  4. Pamietam calkiem dobrze te strone startowa. Wtedy chcialem zeby moja postac wyglądała jak ta z baneru - wtedy wydawala mi sie taka ladna. Swoja droga szkoda, ze nie ma na sd tak pelnych ust jak te u niej haha te drugie wlosy to uboga wersja kucykow za starpoints xd wyglada nieciekawie, jakby ktos uciekl w trakcie skracania koncowek xd ojj ubieranki, jakze zaniedbany element tej gry, na ktorym w sumie sie wypromowala. Niestety tego wydarzenia z Paulina nie kojarze :/ masz racje co do bonow i ich wygladu... glowy fatalne wygladaja. Nigdy nie skorzystałem z tej oferty, ta cena jest nierozsada. Niby strona dla dzieci a ktore dziecko a raczej rodzic (XD) dalby na cos takiego wiecej jak 200 zl? Czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że moi rodzice nigdy nie wydaliby jednorazowo 200 złotych na doładowanie takiej gierki. Prędzej dziadek, ale nigdy o to nie prosiłam :D

      Usuń
  5. Czyli za 2 miesiące urodzinki Twojej doll! :D
    To jeszcze nie mój rok, ale jak zakładałam konto możliwe, że jeszcze była taka szata graficzna, chociaż pewna nie jestem.
    Te karty podarunkowe zawsze mnie ciekawiły, ale nie miałam okazji poznać ich bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, za dwa miesiące mam swoje małe święto!
      Ja też nie miałam okazji poznać tych kart, ale postaram się poszukać czegoś więcej na ich temat i wkrótce o tym napisać :)

      Usuń
  6. Czekam na "coś strasznego" z mega ciekawością!
    Oczywiście post jak zawsze świetny!
    Ja dołączyłam w 2010, chyba 30.01.
    Jeśli coś, to zawsze zapraszam do siebie, nawet nie musisz pytać - mój dom - Twoim domem!

    OdpowiedzUsuń
  7. 2009 to nie mój rok, ale w sumie to tamten stardoll był dziwny :) pieska chyba można było ubrac, kojarze go właśnie z ubieranek, jest mega słodki1

    OdpowiedzUsuń
  8. W 2009 roku miałam swoje pierwsze konto, niestety dzisiaj już nie ma do niego dostępu. Konto z którego aktualnie korzystam w maju tego roku odbyło swoje 10 urodziny :)
    Co do fryzur to są te za starpunkty i pamiętam, że kilka lat temu którejś z nich zmienili ich wygląd

    OdpowiedzUsuń