2020/10/12

Stylizacje za Starmonety #13

 


Kochani, chciałabym, abyście dzisiejszy post potraktowali trochę z przymrużeniem oka. W kolejnej odsłonie stylizacji za fioletową walutę postanowiłam powrócić do początków lat 2000. 

W tym klimacie będą dzisiejsze stylizacje (a przynajmniej taką mam nadzieję 😅). 


Dzisiejszy post nie powstałby bez pomocy mojego redakcyjnego kolegi – anulci345! Bardzo dziękuję Ci za wszystkie podarowane ubrania, a zwłaszcza za Decades (jeszcze o tym nie wiecie, ale anulcia345 podarował mi baaardzo dużo ubrań za Starmonety, żebym mogła ulepszyć swoje stylizacje jeszcze bardziej i zaskoczyć Was czymś nowym)!




Pamiętacie modę na uggsy i spódniczki mini? Mnie takie połączenie bardzo kojarzy się z Nicole Richie, dlatego zdecydowałam się również na pieska rasy chihuahua w torebce. W tej stylizacji zależało mi na osiągnięciu kiczu i słabym dopasowaniu kolorów. Co sądzicie? 


Koszt stylizacji: Buty Ugg – 52 sm | Torebka Bonjour Bizou – prezent | Piesek – 45 sm (dostępny w SuiteShopie) | Spódniczka Pretty N' Love – prezent | Sweterek Voile – 78 sm | Wisiorek – 0 sm | Bransoletki Fudge – 20 sm.



A może coś bardziej stonowanego, ale koniecznie trochę skąpego (przecież jesteśmy w pierwszej dekadzie XXI wieku!)? Kto mógłby się tak ubrać? Macie jakieś pomysły? 


Koszt stylizacji: Buty Rio – prezent | Spodnie Callie's Picks – 2 sm (dostępne w bazarku, mnie naprawdę udało się je znaleźć za taką sumę) | Bluzeczka Vinyl – 122 sm | Torebka Voile – 61 sm | Bransoletki Decades – 211 sm (dostępne w bazarze) | Okulary Wild Candy – 110 sm. 



Teraz coś dla prawdziwych buntowniczek (ale takich w stylu Disney Channel). Chciałam stworzyć coś, w co mogłaby się ubrać zbuntowana gimnazjalistka w roku 2005. Czy Waszym zdaniem udało mi się stworzyć taki strój? 


Koszt stylizacji: Buty Ugg – 52 sm | Skarpetki – 0 sm | Rajstopy Archive – 120 sm | Spódnica Rio – 178 sm (bardzo łatwa do znalezienia w bazarze) | Bluzka pod spodem Decades – 121 sm (dostępna w bazarze, to taka cała czarna bluzka) | Bluzka Archive – 45 sm (nie mam pojęcia, co się z nią teraz dzieje – na tę chwilę chyba jest niedostępna, ale to pewnie kwestia czasu zanim trafi do bazarku) | Torebka Archive – 135 sm | Bransoletki Archive – 120 sm | Szalik Bonjour Bizou – 33 sm (łatwo wyszperać w bazarku). 



Kochani, teraz czas na shopping! Obowiązkowo w najmodniejszej sukience i niebotycznie wysokich szpilkach! W końcu perfekcyjny wygląd na zakupach to podstawa. 


Koszt stylizacji: Buty Mortal Kiss – prezent | Sukienka It Girls – 2 sm (w rzeczywistości kupiłam ją za Stardollary, ale można wyszperać w bazarku za fioletowe pieniądze) | Kolczyki Callie's Picks Pop Up Shop – 99 sm (aby je kupić, należy poszukać w katalogu) | Torby na zakupy – 50 sm (bazar) | Pudełko na buty – 50 sm (bazar) | Torba z logo LE Decor – 0 sm (niedostępna) | Torba w kwiaty – 0 sm | Torebeczka Callie's Picks – 37 sm (szukajcie w bazarku). 


To wszystko, co przygotowałam dla Was na dzisiaj. Całość potraktowałam oczywiście humorystycznie – chciałam oddać tandetę tej epoki (moim zdaniem ta tandeta była bardzo urocza) i zamiłowanie do dość dziwnych połączeń modowych. Absolutnie nie chciałabym tym postem nikogo urazić, to tylko drobny żarcik z mojej strony – robienie cały czas klasycznych stylizacji za Stamonety nie jest takie zabawne, fajnie czasami zrobić odskocznię. Dajcie koniecznie znać, czy spodobała Wam się taka forma tego posta. Chcielibyście, żebym częściej robiła coś w tym stylu? 

15 komentarzy:

  1. No jest klimat! Ta dwójka z centkami, to taka trochę Britney, a różowa zakupoholiczka jak Paris hehe Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️ Mnie się ta dwójka trochę kojarzyła z Rihanną albo Shakirą 🤷🏻‍♀️

      Usuń
  2. Matko, ogólnie to totalnie nie lubię takiego stylu, ale klimat tych lat świetnie odwzorowałaś :D Przypominają mi się zdjęcia gwiazd z tamtego czasu z Bravo i innych gazet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem miłośniczką tego stylu, ale właśnie zależało mi na oddaniu tego klimatu. Bardzo się cieszę, że w Twoim odczuciu sprostałam temu zadaniu ❤️

      Usuń
  3. 1 stylizacja jak dla mnie totalna klapa. Ale już reszta stylizacji noo bomba :D daje 8/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważasz, że pierwszej stylizacji brakuje klimatu tych lat? Czy po prostu jest dla Ciebie brzydka? 😀
      Cieszę się, że kolejne propozycje przypadły Ci do gustu ❤️

      Usuń
    2. Po prostu mi się nie podoba haha :D A to rzadkość w twoich postach :D

      Usuń
  4. masakra,to były najgorsze style w tamtych latach xD albo od góry do dołu na różowo jak Paris Hilton xD ja to jeszcze pamiętam taką laskę Jessica Simpson co to nosiła króciutkie topy i bardzo krótkie,obcisłe spodenki jeansowe,ale nie wiem w jakich to latach ona królowała :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją pamiętam haha 😂 I jeszcze ikona polskiej mody – Mandaryna 😂

      Usuń
    2. o następna xD solarka,że skóra pomarańczowa xD

      martusia-16

      Usuń
  5. Styl w tamtych czasach był TRAGICZNY X"D
    Zastanawiam się, co teraz czują gwiazdy tamtych czasów patrząc na swoje stylizacje haha
    Jeśli chodzi o gwiazdki Disneya, to myślę, że największą "ikoną" była Ashley Tisdale X"D
    Co do Twoich stylizacji, uważam że idealnie odwzorowałaś to co się wtedy działo w modzie! Super : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że w Twoim odczuciu sprostałam temu zadaniu.
      Ja też zastanawiam się, co te osoby muszą teraz czuć...

      Usuń
  6. Aż się łezka w oku kręci jak się pomyśli o tym co było i o tym co nie wróci :D tak jak w realnym świecie wtedy to były wielkie hity a dziś jak na to patrzę to tragedia xD dobre odtworzenie :D
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku jak uroczo!!! 2 i 4 uwielbiam te klimaty! Ojej, pierwsza to faktycznie jak Nicole! Nie wiem czy dzisiaj ktos by sie tak jeszvze ubral xd niech ubrania sie dobrze nosza :) 🧡

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy chce wracac do tych czasów :DD Dobrze, że moda sie zmienia i mam nadzieje, że ta z 2000 nie wróci XDD

    OdpowiedzUsuń