2020/10/14

1:3

Biżuteria to coś, czego zawsze mi mało na Stardoll! Pamiętam, jak jakieś 6 lat temu było trudno o zwyczajny łańcuszek czy uniwersalne kolczyki. Zresztą jeśli już coś było ładnego, to przeważnie trafiało do salonu piękności, a nie do apartamentu. Chociaż obecnie można wybierać w kolczykach, chokerach, naszyjnikach i różnych zawieszkach, to nadal brakuje bransoletek czy pierścionków. Mi zwłaszcza brakuje delikatnej diamentowej biżuterii, złoto łatwiej zdobyć w StarPlazie. Dzisiaj prezentuję diamentowe kolczyki inspirowane błyskotkami od Tiffany'ego. Jakiś czas temy były dostępne za 180 starcoins w Voile. Zdecydowanie dodają każdej stylizacji szyku i blasku. Zachęcam Was do poszukania ich na StarBazaar. Wszystkie moje stylizacje z wykorzystaniem tych kolczyków są eleganckie, ale za to przeznaczone na różne okazje. Ta z futrem YSL to idealna propozycja na romantyczny wieczór we dwoje.  Nie wiem czy wiecie, ale ta sukienka to DIY - całość została stworzona w scenerii. Środkowa powstała z myślą o tygodniu mody. Jeszcze nie tak dawno białe kozaki były modne, a fashionistki nosiły we włosach apaszki np. od Chanel czy Hermes. Ostatnia myślę, że sprawdzi się podczas mniej zobowiązującego spotkania poza biurem. 


#1: kolczyki Voile, choker  Young Hollywood, futro It Girls, pierścionek Special Offer, sukienka Rio + Bonjour Bizou, torebka Voile, sandałki Rio.

#2: kokarda Archive, kolczyki Voile, bluzka Bonjour Bizou, sukienka Vinyl, torebka Nelly.com, kozaki Nelly.com.

#3: kolczyki Voile, golf PPQ of Mayfair, marynarka Inspired by Tom Ford Tribute, jeansy Subcouture, torebka Inspired by Tom Ford Tribute, szpilki It Girls. 

Tym razem post powstał z myślą o miłośnikach wszelkich błyskotek - jakie są Wasze ulubione? Czekam też na oceny stylizacji!

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam błyskotki, od pewnego czasu kolekcjonuję co mogę na Stardoll. W realnym świecie to samo - bardzo lubię biżuterie z naturalnymi kamieniami półszlachetnymi.
    Wszystkie propozycje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie :) ja tak samo zaczalem zbierac bizuterie, zawsze inaczej wyglada outfit z, bez jest tak nudno. Oo to musi byc calkiem ladna kolekcja! :)

      Usuń
  2. Ja nadal czuję niedosyt biżuterii na Stardoll – wszystko zazwyczaj trafia do salonu piękności, a pierścionki to jakiś żart.
    Nie podoba mi się jedynie pierwsza stylizacja, ponieważ nie lubię tego futra. Reszta bardzo ładna! Świetny pomysł z białymi kozakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, nie wiem chyba w calej grze sa dwa pierscionki ktore trafiaja do apartametu. Bransoletek rowneiz jest malo, rzadko kiedy sa dobrze wykonane. Dziekuje :) ja uwielbiam to futro, chce tez miec czarna wersje. W ogole w realu tez bym mogl je miec, ale trudno je zdobyc.. tylko z drugiej reki mozna i to za spore pieniadze :(

      Usuń
  3. Bardzo udane stylizacje! Wszystkie mi się podobają. Nic bym w nich chyba nie zmieniła. Podobnie jak Elizabet czuję niedosyt biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę połączenia spodni typu jeans do eleganckich rzeczy typu ta kurtka na zdj. jedynie podoba mi się stylizacja po środku :) A tego tandetnego futra nie będę komentował xD 4/10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ochoty przekonywac cie do wspolczesnej mody. Zapewniam jedynie, ze to futro nie jest tandetne. Ciekawe czy tez tak bardzo nie lubisz zakladac jeansow do białej koszuli? W ogole to nie jest kurtka, tylko marynarka.

      Usuń
  5. ostatnia stylizacja jest łądna,pozostałe dwie nie podobają mi się....ja to tylko lubię kolczyki ale i to tylko srebro,złota nie znoszę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, ze rowniez jakos bardziej wole srebro. Fajnie, ze druga Ci sie spodobala ;)

      Usuń
  6. Mi wszystkie stylizacje sie podobają! Ogromne gratulacje dla Ciebie za te posty, że masz tak świetne pomysły i nie ograniczasz sie do ubrań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) wlasnie przyznam, ze bardziej wole brac pod lupe dodatki, ubrania strasznie ograniczaja

      Usuń
  7. Fajne stylizacje! Pierwszą pamiętam jeszcze z Modowych Rywali na QOF : )
    Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, ta koszula jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah ta niechlubna stylizacja prawda hahaha ojjj wiedzialem, ze spodoba Ci sie ta druga :D

      Usuń
  8. Ogólnie na stardollu mam kilka błyszczących dodatkow, ale jakoś nie specjalnie za nimi przepadam :D w realnym świecie dużo biżuterii szczególnie pierścionki są moją miłością i ciekawe bransoletki. Pojedyncze części garderoby też u mnie występują, ale wolę klasyczne neutralne rzeczy jak i kolory. Że stylizacji które stworzyłaś najbardziej podoba mi się 2 i 3, chociaż 2 wygrywa :D
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh rowniez kocham pierscionki! Na stardoll troche juz tego mam, w rzeczywostosci za to nie mam bizuterii :/ dzieki :)

      Usuń