2020/10/01

CZYTELNIK MIESIĄCA + PODSUMOWANIE

 Czołem Kochani! Jak zwykle z poślizgiem, za co Was przepraszam. Niestety łapię kilka sroczek za ogon na raz i później kończy się to tak, że na nic nie mam czasu. Ostatnio nawet na stardollu rzadko przebywam. Loguję się tylko po to, aby sprawdzić skrzynkę z wiadomościami. Po części jest to też wina samego stardolla, bo niestety ale gra na obecnych zasadach stała się dla mnie bardzo nudna. Nowych kolekcji jest jak na lekarstwo, a jeśli już coś się pojawi to są to odgrzewane kotlety, albo rzeczy kompletnie nie w moim guście. Mam nadzieję, że chociaż od nowego roku admini wystartują na "nowych-starych" zasadach. Ok, jedziemy z podsumowaniem! W sierpniu blog odwiedzony został aż 11235 razy, a skomentowało go 24 osoby. Dziękujemy =D 


Aktualizacja listy Honorowych Czytelników:

- dołączają dwie osoby: Elizabet-Mary oraz Aletheiaa

- drugie ostrzeżenie otrzymują: martusia-16, izolda1996-k i emu.musia


Czytelnik Miesiąca: 


Gratulacje! Po nagrodę w wysokości 80 sd zgłoś się do rockarolla_ :) 

Po raz drugi odkąd prowadzę bloga Czytelnikiem Miesiąca została nasza redaktorka, co powoduje podwojenie nagrody. 

Bardzo dziękuję Ci za wkład w istnienie i działalność bloga :) Twoje posty są po prostu genialne i nie jest to tylko moja opinia, ale także naszych Czytelników, co widać po komentarzach. Bardzo się cieszę, że nawiązałyśmy współpracę i mam nadzieję, że będzie ona trwała jak najdłużej <3 

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło ❤️ Dziękuję!
    Wzruszyłam się, czytając te ciepłe słowa na mój temat 😭🌻 Ja również mam nadzieję, że nasza współpraca będzie trwała bardzo długo – uwielbiam tworzyć posty na bloga i być w stałym kontakcie z naszymi wspaniałymi Czytelnikami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zasłużyłaś za całą swoją pracę na Blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje i buziaki! Zasłużyłaś jak nikt inny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki! Zasłużyłaś jak mało kto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Tobie również gratuluję dostania się na Listę!

      Usuń