2020/10/02

Wnętrze #2

Hej, nadszedł kolejny piątek, czyli czas na moją arnażację :) Tym razem przedstawiam pokój stworzony z myślą o wielbicielach roślin. Moją inspiracją była pracownia florystyczna. Z drugiej strony duża ilość zieleni w tym pomieszczeniu może Wam przypominać pokoje chłopaków z profilu na Instagramie "Boys with plants". Domowa dżungla znajduje się na przeszklonym tarasie z widokiem na miasto. Chcąc uzyskać jeszcze bardziej artystyczne wnętrze, dodałem puste doniczki, rzeźbę i modne od pewnego czasu neony. 



12 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawy pomysł. Ogólnie jakoś średnio do mnie przemawia wykonanie, ale bardziej na plus niż na minus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, ogólnie moje marzenie mieć taras z tyloma roślinkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bym chcial stworzyc cos takiego na zywo, niezwykla przestrzen do relaksu nawet w srodku miasta <3

      Usuń
  3. Super pomysł! Sama mam to wnetrze i chyba przerobie je w podobny sposób! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie zobacze Twoja wersje :) taras nie zawsze musi miec kanape, stolik i mase niepotrzebnych wewnatrz mieszkanja dekoracji :D

      Usuń
  4. Mnie się bardzo podoba! Zachęca do miłego relaksu z kubkiem kawy, wśród roślin.. mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. DLa mnie troszkę zbyt chaotyczne.
    Pomysł fajny, ale bez składu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chaos jest nieodłącznym elementem w takich miejsach, dla mnie to ma wlasnie swoj urok i zalezalo mi zeby to przedstawic :)

      Usuń
  6. Nigdy jakoś nie lubiłam urządzać wnętrz na stardollu, to co mam u siebie wymeczylam mimo, iż wtedy doznałam jak to mówię natchnienia. Podziwiam wszystkich na stardollu, którzy tworzą coś z niczego i tak jest u ciebie. Niby tylko kilka mebli, dużo kwiatów i zielenie a ma to swój urok. Lewa ciemniejsza strona przypomina mi piwnice/ uliczne blokowiska zaś prawa powiewa świeżością a niebieskie niebo i widok wnosi nowoczesność i wprowadza takie jakby odprezenie.
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dużo roślinności w pokojach i na sd i w realu, także jak dla mnie, świetne wnętrze : )

    OdpowiedzUsuń