2020/10/31

BLOGOWA LISTA NAJSTRASZNIEJSZYCH HORRORÓW - WYNIKI

 

Czy jesteście ciekawi których horrorów najbardziej boją się nasi Czytelnicy? A zatem zerknijcie okiem na sporządzoną listę! Miejsce pierwsze zdobyło największą ilość głosów. Tytuł ten pojawił się praktycznie w każdej odpowiedzi. Drugie miejsce zajęły dwa horrory z taką samą ilością głosów, a te z miejsca trzeciego zostały wymienione po jednym razie. Dajcie znać czy zgadzacie się z tą listą, czy coś jeszcze byście dodali, coś usunęli =D Zapraszam do dyskusji, bowiem na udzielających się pod tym postem będą czekały nagrody!


MIEJSCE 1

 Obecność

MIEJSCE 2

 Ring 

   Shutter: Widmo

MIEJSCE 3

Martwe Zło

   Klątwa

   Annabele

   Koszmar z Ulicy Wiązów

   Halloween

   Mama

   Obecność 2

   Autopsja Jane Doe

   Omen (1976r.)

   Nieodebrane połączenie (wersja japońska)

   Nienarodzony

   

15 komentarzy:

  1. Osobiście wpisywałam filmy, które widziałam (niestety xD), z pierwszym miejscem się całkowicie zgadzam. Ring nie oglądałam (kobietkę kojarzę i totalnie mnie przeraża) i raczej nie obejrzę.
    Horrory to chyba najmniej lubiany przeze mnie rodzaj filmów, jak jest u Was? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię oglądać horrory, ale niestety większość jest dość przewidywalna :(

      Usuń
    2. To prawda, a mimo to się ich za bardzo boję :o

      Usuń
  2. Coś tak czułem że Obecność wygra xD

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam obecność, był straszny i przez to boję się zabrać za drugą część bo to z tą przekletą zakonnicą xD wielu nie oglądałam z tej listy więc nie wypowiem się, halloween straszny??mnie bardziej on brzydził, nie znoszę slasherów więc takie filmy omijam.. Omen nie ruszył mnie wgl,obejrzałam go i nic mnie tam nie przeraziło

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam Obecność 2 i potem po nocach ta zakonnica mi się śniła. Na drugi raz - nie dziękuję :D

      Usuń
    2. to ja tym bardziej nie chce dwójki oglądać xD

      martusia-16

      Usuń
    3. Mnie trauma dopadla po pierwszej czesci.. przeszlo po roku xd nigdy wiecej haha

      Usuń
    4. do mnie narzeczony wczoraj:to możemy obejrzeć film Zakonnica to mu powiedziałam żeby spadał,sam sobie niech to ogląda xD

      martusia-16

      Usuń
  4. Wczoraj oglądałam Obecność, jeden z moich ulubionych horrorów :D Natomiast nigdy nie oglądałam trzech ostatnich z listy i Shutter.

    OdpowiedzUsuń
  5. sam tytuł "obecnośc" mnie przeraża, ale skoro jest taki polecany to może uda mi sie kiedys ogladnac

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuły w większości są mi znane, ale praktycznie żadnego nie oglądałam w całości :D no cóż taka natura jedni wolą horrory inni komedie :D a mnie horrorory i w ogóle straszne filmy strasznie przerażają :D pamiętam jak jeszcze za czasów liceum z rodzeństwem oglądałam "zejscie" i "smakosza".... Miałam potem nie tylko jedna, ale kilka nocy z głowy bo panicznie się bałam, że ktoś mi czyha obok łóżka i zrobi krzywde, a jeszcze to uczucie kiedy musisz do łazienki a tu ciemność :D
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Ring. Jeszcze ten film z klaunem, chyba "To" bym dodała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tylko obecność, lubię ten film , byłam na nim w nocy w kinie xD
    Kiedyś oglądałam taki straszny film, ale nie pamiętam niestety tytułu. Wiem tylko że za ścianą był jakiś taki stół operacyjny i to mnie przerażało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam swego czasu mega fazę na horrory i straszne filmy. Obejrzałam chyba wszystko co się dało, nawet takie gnioty jak Ludzka Stonoga i teraz jakoś specjalnie mnie nie ciągnie. Raz poszłam nawet do Horror House, który był zaaranżowany na Piłę i spieprzałyśmy z koleżanką przed gościem z piłą haha =D Właśnie dziwi mnie, że nikt Piły nie wpisał. Dla mnie to klasyk klasyków :D

    OdpowiedzUsuń