2020/11/01

Wyniki konkursu + ogłoszenie

 Kochani! Nadszedł czas, aby ogłosić wyniki konkursu zorganizowanego z okazji urodzin marki Decades. 

Wasze prace były świetne, więc długo zastanawiałam się nad wyłonieniem... drugiego miejsca, ponieważ co do pierwszego nie miałam wątpliwość. Praca, która wygrała, zachwyciła mnie natychmiast! 

Ale nie przedłużając...


Pierwsze miejsce zajmuje praca... anulci345! 


Ten outfit jest totalnie w moim stylu! Świetna robota – pokazałeś, że nie trzeba przeładowywać stylizacji, aby wyglądała świetnie. 


Drugie miejsce zajmuje... Jassmaka! 



Wpadłaś na zestawienie, które mnie nigdy nie przyszło do głowy. Naprawdę piękna stylizacja! 


Po odbiór nagród zgłoście się do mnie w księdze gości lub wiadomości prywatnej :) 

Przypomnę, że nagrodą za I miejsce jest 100 sd, a za II 80 sd. 


Bardzo dziękuję Wam wszystkim za udział. Jest mi niezmiernie miło, że chcieliście podjąć wyzwanie. 


A teraz czas na ogłoszenie:


Chciałabym poinformować Was, że nie jestem już redaktorką bloga Stardoll i My. Redagowanie tutaj było spełnieniem moich dziecięcych marzeń – pamiętam, jak bardzo pragnęłam być częścią tego bloga parę ładnych lat temu. Nie przypuszczałam, że kiedyś uda mi się tutaj dostać i będę mogła pisać dla Was i spotkać się z tak ciepłym odbiorem. Bardzo Wam za to dziękuję! 

Myślę, że jeszcze bardziej nie spodziewałam się tego, że kiedyś zostanę administratorką tego bloga. Tak się jednak stało i od dzisiaj należę do grupy administratorek bloga Stardoll i My :) 

Oznacza to, że możecie się kontaktować w różnych sprawach także ze mną. 

Zdradzę Wam jeszcze, że obie z Rocką cieszymy się na myśl o naszej współpracy i tworzymy dla Was bardzo dużą niespodziankę. Czekajcie cierpliwie! 

Kocham Was wszystkich i przesyłam moc całusów! 

22 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwycięzców.
    Ale mnie wystraszyłaś. Jak zacząłem czytać to myślałem, że odchodzisz z bloga a tu chodzi o awans. :) Gratulacje. :) Pamiętaj, żeby nie zostawiać Rocki samej z kotem. :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się przestraszyłam, że ledwo się wciągnęłam w to stardollowe bagienko na nowo, to ty już odchodzisz. Mam nadzieję że jeszcze długo będziesz dla nas pisać, bo masz dużo do powiedzenia i pokazania 🤗❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybko się nie pożegnam z tym blogiem, spokojnie :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie cieszę się, że zostałaś nową administratorką :D
    Dziękuję pięknie za wyróżnienie, chyba nigdy wcześniej nic takiego nie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zwycięzcom,a Tobie gratuluję awansu i życzę powodzenia :) czekam na niespodziankę :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Gratuluję zwyciezcom, świetne stylizacje - dwie różne i bardzo ciekawe. Gratuluję Ci awansu i spełniania krok po kroku swoich dziecięcych marzeń :) Sama na stardollu gram od 2009 roku, a na tego bloga wchodzę już od dawna - bardzo mnie inspirował i robi to do tej pory wszystkie kody na darmowki, stylizacje 😍 mam nadzieję, że dalej tak będzie (a nawet lepiej)
      julcia45

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :) Bardzo się cieszę, że czytasz naszego bloga!

      Usuń
  8. Gratulacje, super stylizacje! :)
    Ale mnie wystraszyłaś - już myślałam, że się żegnamy... ale jednak nie. Ogromne gratulacje dla Ciebie! ^^ No i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Jeszcze się nie żegnamy – myślę, że nieprędko takie pożegnanie nastąpi, ponieważ bardzo lubię tworzyć dla Was.

      Usuń
  9. Wielkie gratulacje! Świetne stylizacje!
    Tak mnie wystraszyłaś, że to szok...
    Całe szczęście, że zostajesz, bo uwielbiam Twoje posty i trudno mi sobie wyobrazić, że znikasz... Gratuluję awansu!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Wasze miłe słowa naprawdę wiele dla mnie znaczą.

      Usuń
  10. Tez na poczatku odebralem troche inaczej Twoje ogloszenie :( na szczescie dalsza jego część mnie ucieszyla - gratuluję, zycze owocnej wspolpracy ;) dziekuje za pierwszej miejsce, pozostale prace byly naprawde udane! Nie sadzilem ze wygram :) stylizacja z drugiego miejsca zwraca uwage nietypowym pokaczeniem topu i spodnicy, ja tez bym na to nie wpadl! Chyba podpatrze tez pomysl na ulozenie torebki - wyglada jak Chanel 19 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Twoja stylizacja była fenomenalna i skradła moje serce, gratuluję!

      Usuń
  11. Gratuluję zwycięzcom konkursu i Tobie awansu! Należy Ci się, tworzysz bardzo ciekawe posty i jesteś w moim odczuciu bardzo sympatyczną osobą ♥

    OdpowiedzUsuń