2020/11/15

POLOWANIE NA UBRANIE

Witajcie kochani! Zobaczcie co ostatnio upolowała Elizabet-Mary. Okazuje się, że dodanie Special Offer do bazarku było strzałem w dziesiątkę. Jedni bogacą się na ciuszkach, a drudzy kupują perełki za niekiedy śmieszne ceny :) Nie zapomnijcie zostawić swojej opinii w komentarzach!



Niedawno udało mi się upolować w bazarku tę piękną sukienkę za jedyne 6 Stardollarów! Najpierw nie sądziłam, że to bardzo opłacalny zakup, ale znajomy wyprowadził mnie z błędu – ta sukienka osiąga w bazarku znacznie większą kwotę, więc udało mi się trafić na prawdziwą okazję.




22 komentarze:

  1. Piękna :) Ja bym poszła na przekór i próbowała ją połączyć ze złotą biżuterią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że niedługo poznamy Twoją realizację tego pomysłu ;)

      Usuń
  2. Z tego co pamiętam była ona w kalendarzu adwentowym dwa lata temu? ;) Jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie pamiętam. Moim zdaniem też jest śliczna :)

      Usuń
  3. Ona była w świątecznym giftometerze, trzeba było wydać ileś stardolarów na coś innego w Starplazie by ją dostać. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, teraz to Ci mega zazdroszczę :D Szukam tej sukienki i wszystkie ceny 100/200sd :D
    Śliczna stylizacja :) Bardzo fajne dodatki i paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Ja też byłam zaskoczona, kiedy udało mi się ją dorwać za 6 sd :)

      Usuń
  5. Mam ją z gift-o-metera ale nigdy nie użyłam. Jest ładna,ale dla mnie zbyt zwyczajna.
    Przyjemna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze sukienki! ;) moze kiedys zdobede ja w takiej okazyjnej cenie... stylizacja elegancka, pieknie wyglada diamentowa bizuteria <3 fryzura fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam tej sukienki,ale jest taka zwyczajna,szału nie ma....stylizacja jest ok

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię czasami mieć rzeczy, które same robią stylizację – dobry sposób, kiedy nie masz pomysłu :D

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedałam tę sukienkę chyba za 180sd :') Ładna, ale nie daje aż tylu możliwości.
      Co do stylizacji to jest zwyczajna, ale naprawdę ładna, przyjemnie się na nią patrzy. :)

      Usuń