2020/11/16

Top 10 ubrań za Stamonety

 


Kochani, przez ostatnie miesiące prezentowałam Wam głównie stylizacje za Starmonety. Dzisiaj postanowiłam przyjść do Was z czymś innym. Stworzyłam ranking 10 ubrań za fioletową walutę, które warto mieć w swojej szafie. 

Starmonety dostajemy codziennie i często nie mamy pomysłu na ich wykorzystanie. Proponuję Wam rzeczy aktualnie dostępne w Starplazie, w które warto zainwestować. Dajcie znać, czy zgadzacie się z moim zdaniem. 


1. Płaszcze z Basics


To absolutny must have w Twojej szafie! Świetnie się sprawdzą na damskich dollkach, ale na męskich sylwetkach również dają radę. Są dostępne w różnych kolorach, więc możemy je dopasować do wielu stylizacji. Ich jedynym minusem jest brak podszewki, ale myślę, że można zrobić ją samemu. Mnie ciężko było znaleźć w swojej szafie coś, co kolorystycznie pasuje do szarego i brązowego wariantu tego płaszcza, więc zdecydowałam się na podszewki we wzory. Co sądzicie o takim rozwiązaniu. 

Koszt płaszcza: 250 sm 

Sklep: Basics


2. Narzuty z Basics 


W tej wersji okrycia wierzchniego już dostajemy podszewki. Przyznam Wam, że często wykorzystuję te narzuty, aby zasłonić ubrania, które niekoniecznie ładnie ze sobą współgrają lub zakrywam męskie swetry / bluzy, żeby dobrze leżały na lalce. Myślę, że są one zdecydowanie warte zakupu. 

Koszt narzuty: 190 sm

Sklep: Basics


3. Sukienka z rozcięciem 


Zdecydowanie warto mieć w swojej szafie chociaż jedną elegancką sukienkę. Jeżeli nie chcecie inwestować swoich Stardollarów, polecam Wam piękną i niedrogą opcję. Moim zdaniem suknia wygląda na droższą niż w rzeczywistości. Może być bazą wielu szykownych stylizacji. 

Koszt: 270 sm

Sklep: Museum Mile 


4. Czarne spodnie 


Te spodnie to mój hit. Pokazywałam je kilka razy w swoich stylizacjach. Łatwo stworzyć z nimi coś fajnego, a dodatkowo są bardzo trendy. 

Koszt: 125 sm

Sklep: It Girls 


5. Jeansy z rozcięciem 


Uważam, że są ciekawym sposobem na urozmaicenie stylizacji. Sprawdzą się z większością bluzek, sweterków czy bluz, więc są idealnym rozwiązaniem, kiedy dopadnie nas modowy kryzys – wystarczy dobrać górę, jakieś fajne dodatki i stylizacja gotowa. 

Koszt: 180 sm
Sklep: Vinyl 

6. Jeansowa spódnica



Taką rzecz naprawdę warto mieć w swojej szafie. Z jeansowymi spódnicami można stworzyć wiele stylizacji – sportowe, dziewczęce, a nawet eleganckie. Jedna rzecz, a tak wiele zastosowań. 

Koszt: 198 sm

Sklep: Nelly 


7. Biały sweter


Kiedy zobaczyłam go pierwszy raz na wystawie, wiedziałam, że to będzie mój hit. Jest bardzo dziewczęcy, delikatny, a przy tym ładnie wkomponowuje się w większość stylizacji. Lubię zestawiać go ze spodniami z wysokim stanem lub spódniczką w kratkę. 

Koszt: 140 sm

Sklep: Vinyl 


8. Czarny gorset 


Takie ubrania są teraz bardzo modne, a ponadto dodają pazura naszym stylizacjom. Myślę, że warto czasami zaszaleć i stworzyć z tym gorsetem coś "niegrzecznego". 

Koszt: 125 sm

Sklep: It Girls 


9. Biała sukienka 


Jakiś czas temu ta sukienka zrobiła prawdziwą furorę. Nic dziwnego – jest bardzo modna, ma fajny i niespotykany krój, a w dodatku kosztuje niewiele. Początkowo nie byłam do niej przekonana, ale odkryłam, że można ją wykorzystać na wiele fajnych sposobów (zdarzało się, że traktowałam ją jako spódnicę). 

Koszt: 315 sm 

Sklep: Vinyl 


10. Body 


Każdy z pewnością znajdzie zastosowanie dla takiego ciuszka. Jest to jedna z najbardziej uniwersalnych rzeczy. Warto mieć to ubranie, ponieważ w przyszłości na pewno się Wam przyda. 

Koszt: 130 sm

Sklep: It Girls


To wszystko, co przygotowałam na dzisiaj...


Dajcie znać, czy podobała Wam się taka forma tego wpisu. Planuję stworzyć również ranking dodatków, co Wy na to? 

21 komentarzy:

  1. Jestem za rankingiem dodatków. A może byś kiedyś zrobiła też ranking słodyczy? Które cukierki i czekoladki warto kupić? ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Twoimi wyborami. Bardzo lubię Basics i zawsze kiedy jest coś nowego, to robię większe zakupy, płaszcze i narzuty mam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta forma wpisu! Mam te wszystkie rzeczy i regularnie z nich korzystam, także ranking jak najbardziej trafiony :D
    Chciałabym zobaczyć kiedyś w przyszłości inne rankingi również rzeczy za stardolary, (np. top 10 rzeczy za 10 sd) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Na pewno w przyszłości pojawią się takie rankingi!

      Usuń
  4. Świetny post, czekam na dodatki! :)
    Wybrałaś faktycznie najlepsze rzeczy, uwielbiam te jeansy i spódniczkę, korzystałam z nich już chyba milion razy.
    Świetny pomysł na podszewki, szczególnie te ze wzorami! Chyba będę musiała kiedyś spróbować je tak wykorzystać jeśli pozwolisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Oczywiście, że pozwolę! Cieszę się, że Ci się spodobał ten patent.

      Usuń
  5. bardzo fajny post :) ale ja osobiście wszystkiego nie mam z twoich propozycji,bo nie wszystko mi się podoba,mowa tu o jeasnowej spódnicy,czarnej maxi sukni,gorsecie i spodenkach z Vinyl,dla mnie te rzeczy są nieciekawe i wgl nie w moim guście xd reszte ubrań mam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, tak! Tak dla takiej formy postów z serii Fiolet nie taki straszny oraz tak dla rankingu dodatków! Znowu mnie inspirujesz Elizabet-Mary, a nieczęsto to się komukolwiek zdarza :P

    Dodatkowo zgadzam się z każdym przedstawionym tutaj kawałkiem ubrania, wszystkie są uniwersalne i bardzo przydatne :) mam wszystkie w swojej szafie (chyba tylko jeansowej spódnicy jeszcze nie mam, ale podkreślam - jeszcze)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez czekam na dodatki, fajny pomysl przedstawiła Jassmaka :D nie mam tylko tej sukienki z Museum Mile... jest kiepsko wykonana :/ pozostale rzeczy sa warte zakupu, jednak te płaszcze to totalny must have!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się – te płaszcze po prostu trzeba mieć!

      Usuń
  8. Fajny post, bardzo mi się przyda, bo zazwyczaj nie zauważam tych rzeczy za sm, a są całkiem fajne.
    Mam większość, ale spodobała mi się biała sukienka o której nie wiedziałam :D Dodałabym tu jeszcze moje ukochane spodnie sportowe z Nelly ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te spodnie też były typowane, ale ostatecznie nie weszły do top 10 :(

      Usuń
  9. Wcześniej nawet nie zdawałam sobie sprawy z istnienia tak wielu fajnych ubrań za starmonety! Bardzo podoba mi się rozwiązanie ze wzorzystą podszewką❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi chyba tylko czarnych spodni z rozcięciem, z tego co mi się podoba. Nowe kolekcje Basic są jakie są, co mam więcej powiedziećXDD Fajne te poszewki zmieniłaś

    OdpowiedzUsuń