2020/11/27

#duet

Kolejny duet, kolejna propozycja na chłodne dni. Dzisiaj wybrałem gruby sweter z golfem i skórzaną kurtkę.  Chyba nie sądziliście, że to już koniec stylizacji z golfami? ;) W pierwszym wariancie jest to model Biker, w drugim natomiast Shearling. Coś ciekawszego przynajmniej niż klasyczna zimowa kurtka puchowa, prawda? Przygotowane przeze mnie outfity są  utrzymane w casualowym stylu i ciemnych kolorach. 

#1: kurtka Bonjour Bizou, sweter Pet a Porter Fashion, spódnica Bonjour Bizou, rajstopy Vinyl, plecak Fudge, kowbojki Vinyl.

#2: okulary It Girls, golf Mr., kurtka It Girls, rękawiczki Fallen Angel, jeansy Nelly.com, buty It Girls, torebka Special Offer.

Jak widzicie bardzo lubię ubrania z golfami... Wy również, czy może są dla Was niewygodne? Co sądzicie o tym duecie? Mam nadzieję, że to już koniec duetów z golfami ;) Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o tych stylizacjach! 

11 komentarzy:

  1. Druga stylizacja bardzo mi się podoba, super wyglądają te czerwone elementy.
    W pierwszej nie podoba mi się, że sweter jest na spódnicy, ale pewnie w stardollowej wersji byłoby ciężko go schować do spódnicy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche trudno mi sobie wyobrazic wpuszczenie tak grubego swetra pod spodnice 😅 dziekuje za opinie :)

      Usuń
  2. Obie stylizacje są mega! Ta spódnica w kratę robi robotę, a w drugiej czerwień nadaje tego "czegoś". Golfy są okej.

    OdpowiedzUsuń
  3. obie stylizacje są w porządku, ale żadna nie skradła mojego serca :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje fajne. Golfów nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu. W pierwszej nie pasuje mi ten plecak jak i nie jestem przekonana do połączenia tego swetra ze spódniczką.

    OdpowiedzUsuń
  6. golfy to nie mój styl,nie znoszę ich bo w dzieciństwie mama mnie ciągle w nie ubierała i teraz ich nie cierpię xD ale na sd ich używam w stylizacjach,jeśli chodzi o twoje propozycje to szczerze żadna mi nie przypadła do gustu,w pierwszej spódnica i ten plecak wgl nie pasuje,zresztą sam golf wygląda bardzo staroświecko....druga stylizacja niby ok,ale nie lubię tych kurtek,wywaliłabym okulary i zmieniła rękawiczki na ciemniejszy kolor

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest świetna, nawet przez ekran czuć jej fakturę ;')
    Drugiej doll porwałabym torebkę bez skrupułów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej stylizacji wymieniłabym plecak na jakąś dużą torebkę albo po prostu coś w innym kolorze. Druga propozycja bardzo fajna – nigdy nie zainteresowałam się tą kurtką, ale chyba to zrobię, bo wyglądają naprawdę przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń