2020/11/09

Stylizacje za Starmonety #16

 


Dzień dobry! Miło mi powitać Was w kolejnej odsłonie stylizacji za Starmonety. Dzisiaj chciałabym zaproponować kreacje stworzone z myślą o wielkim balu. Nie mam pojęcia, co mną kierowało, kiedy tworzyłam te stroje – do Sylwestra jeszcze trochę. Mam jednak nadzieję, że wspólnie ze mną przeniesiecie się dzisiaj na parkiet. Zapraszam! 



Piękną suknię o kroju syrenki zestawiłam ze szklanymi pantofelkami i niebieskimi dodatkami. Całość dopełnia bukiet, który dostałam od ukochanego (tak naprawdę sama go sobie kupiłam, ale to tajemnica, dobrze?). 

Koszt stylizacji: Suknia Wild Candy Couture – 2 sm (prezent) | Bukiet Vinyl – 135 sm | Buty Special Offer – 0 sm | Naszyjnik Special Offer – 0 sm | Kolczyki Nelly – 25 sm (dostępne w bazarku). 





Propozycja dla nieco bardziej odważnych dollek, które chcą nie tylko lśnić, ale również przyciągać uwagę. Ta sukienka aż krzyczy swoim kolorem! 

Koszt stylizacji: Suknia Wild Candy Couture – 530 sm | Buty Miss Stardoll World – 220 sm | Torebka Velvet Orchid – 198 sm | Kolczyki Voile – 2 sm (prezent) | Bransoletka Vinyl (zrobiona z jednego kolczyka) – 130 sm. 






Ostatnia kreacja została stworzona z myślą o paniach, które preferują ciemniejsze kolory. Nie oznacza to jednak, że jest mniej zmysłowo, wręcz przeciwnie! Odważne rozcięcia sprawiają, że suknia wydaje się naprawdę odważna, ale dodatki w stylu vintage trochę uspokajają tę stylizację (a może przeciwnie?). 

Koszt stylizacji: Suknia Museum Mile – 270 sm | Buty Bonjour Bizou – 2 sm (prezent) | Torebka – 0 sm | Rękawiczki Voile – 30 sm | Perły Fallen Angel – 185 sm | Ozdoba na głowie Callie's Picks – 166 sm (dostępne w bazarku). 


Koniecznie dajcie znać, czy poszlibyście ze mną na bal w takich strojach? A może sami byście chętnie je założyli? 

Czekam na Wasze komentarze i przesyłam uściski! 

23 komentarze:

  1. Normalnie stylizacje jak za milion dolarów! Coś cudownego! Już to pisałam kilka razy, ale trudno uwierzyć, że takie cuda za sm... Odczarowujesz, tę walutę.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 i 3 zdecydowanie nie moje klimaty, 1 bym nawet założył ale wolałbym inny kolor. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W co ubrałbyś Emiliusza, żeby idealnie pasował do Twojej balowej kreacji?

      Usuń
  3. Przepraszam, ale za niedługo andrzejki! To dobry powód na bal, więc kreacje jak znalazł :D
    Świetne propozycje! Ostatnia jest boska, klimat vintage oddaje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że poszłabym z Tobą na bal! W takich kreacjach jakżeby inaczej :D
    Sama wybrałabym dla siebie 3 albo 2, lubię czerń, ale ostatnio mam też fazę na fuksję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje, w zasadzie wszystkie mają w sobie to coś.
    Ja uwielbiam suknie z trzeciej propozycji, więc właśnie w tej mogę iść z tobą na bal :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Udany lookbook, ja chyba wybieram srodkowa :) kolor jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszłabym z tobą na bal we wszystkich, ale sama założyłabym 1 albo 3 propozycję ;) wściekły róż to nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza i trzecia stylizacja jest bardzo ładna :) druga mi się nie podoba,chyba przez ten kolor i sam krój sukienki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza propozycja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna najbardziej mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha w takich stylizacjach poszłabym z tobą nie tylko na bal, ale i na koniec świata :D w moim stylu najbardziej jest 3 stylizacja i to ona skradla moje serduszko :)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie same sukienki wieją tandetą, ale odczarowałaś je. 2 ma świetny kolor

    OdpowiedzUsuń