2020/11/20

#duet

Jeszcze jakiś czas temu założenie sportowej bluzy do spódnicy wydawało się nienajlepszym połączeniem. Od kilku lat jednak coraz chętniej nosi się te ubrania, tworząc swobodne stylizacje z odrobiną elegancji i kobiecości. Kombinacji jest wiele:  bluza z kapturem czy bez do spódnicy dosłownie każdej długości - wszystkie chwyty dozwolone. Grunt to dopasować całość kolorystycznie i odpowiednio do sylwetki.  Ja wybrałem bluzy zakładane przez głowę i z nadrukiem na przodzie. Przy tworzeniu pierwszego looku inspirowałem się tym, kogo przedstawia nadruk - Iris Apfel. Za pomocą biżuterii i wzorzystych szpilek starałem się nadać stylizacji nieco przepychu i szyku. Outfit po prawo to powrót do lat 90. Wybrana przeze mnie torebka z monogramem LV trochę kojarzy mi się z Mean Girls - Cady Heron również wybrała model z monogramem. Za to patrząc na mini spódnicę w kratę przypominam sobie Cher Horowitz z Clueless i jej słynny kraciasty komplecik. 

#1: okulary Mr., kolczyki Vinyl, bluza Bonjour Bizou, spódnica It Girls, bransoletka Voile, torebka Special Offer, szpilki Vinyl. 

#2: bluza Archive, koszulka It Girls, spódnica Archive, torebka Vinyl, skarpetki Bonjour Bizou, buty It Girls. 


13 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem przekonana, czuję takie sama nie wiem co, jakby w każdej czegoś brakowało albo było czegoś zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie stylizacje są bardzo ładne :) w realu to tak się nie ubieram,ale na sd kilka razy łączyłam właśnie bluzy ze spódnicami :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylka w sam raz dla mnie. :) Podoba mi się to połączenie. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, czekam az ja nam zaprezentujesz u siebie :D

      Usuń
  4. Jej, pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba. W drugiej zmieniłabym tylko torebkę, bo trochę mi nie pasuje do całości, ale też jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie z ta torebka jest klimat lat 90 :D ciesze sie ze pierwsza Ci przypadla do gustu :)

      Usuń
  5. jakoś 1 nie przemawia do mnie ale 2 bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje mi się bardzo podobają. Czuję taki klimat lat 90. 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt mi się podobają, to chyba po prostu nie mój styl :c Samo połączenie jest całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba, fajna kolorystyka. Druga również ciekawa, udało Ci się osiągnąć zamierzony cel. Jedynie co bym zmieniła to biały t-shirt (?) wystający spod bluzy, myślę że troszkę zakłóca schludność tej stylizacji. Ewentualnie postawiłabym na koszulę z kołnierzykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszą stylizację kojarzę, prawdopodobnie widziałam gdzieś niedawno zestawienie tej bluzy i spódnicy :) Zmieniłabym buty, reszta jest ładnie sklejona. Druga -ciekawa, ale brakuje polotu. Nie ma tego czegoś. Ogólnie tematycznie, ale nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  10. mega 1 stylizacja, super buty! druga też w porządku, ale coś mi nie gra

    OdpowiedzUsuń