2020/11/18

1:3

Kolejny tydzień, czas na kolejny wpis... Tym razem pochwalę się chyba średnio udanym zakupem na bazarze - Floral Print Skirt z Archive za 9 stardollars. Krój i dopasowanie do sylwetki pozostawiają sporo do życzenia, ale za to kolor i wzór są ładne. Co zabawne, w każdym przypadku bawiłem się ułożeniem spódnicy i przerobiłem ją na bluzkę. Wszystkie stylizacje stworzyłem z myślą o Chanel. Pierwszy look został zainspirowany kreacją Jennie Kim z BLACKPINK podczas paryskiego tygodnia mody na pokazie Chanel 2020 SS Collection. Również wybrałem jeansy i klasyczną torebkę z klapką. Drugi look z rzeczy wzorowanych na Chanel zawiera tylko perłowe kolczyki i torebkę w kształcie butelki perfum. W rzeczywistości jest to obiekt kolekcjonerski, za który trzeba sporo zapłacić. Ostatnia stylizacja za to musiała już wyglądać  jak z wybiegu Chanel. Tutaj króluje tweed, koronka, perły i charakterystyczne logo. 


#1: kolczyki Vinyl, bluzka Archive + Pretty n' Love, jeansy Nelly.com, torebka Miss Sixty, szpilki MSW. 

#2: okulary It Girls, kolczyki Nelly.com, bluzka Archive, szorty Decades, spódnica Voile, torebka Callie's Picks, szpilki Voile. pierścionek Special Offer. 

#3: kolczyki Voile, marynarka Inspired by Chanel Tribute,bluzka Archive, choker Vinyl, naszyjnik Inspired by Chanel Tribute, spódnica Inspired by Chanel Tribute, torebka Inspired by Chanel Tribute, szpilki Special Offer.


17 komentarzy:

  1. Nie wiem czy skusiłabym się na tą spódnicę, nie za bardzo mi się podoba jako spódnica, ale jako bluzka robi robotę.
    Druga stylizacja kupiła mnie od razu i jest moją faworytką w tym zestawieniu. Podoba mi się również nr 3 - klasycznie chanelowska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 przyznam ze po tym poscie ta spodnica zalega w szafie xd

      Usuń
  2. Podoba mi się założenie spódnicy jako bluzki w pierwszej stylizacji, super buty dodatkowo! Druga stylizacja jest ciekawa, ale nie podoba mi się "bluzka", wygląda na zbyt szeroką, a spódnica wieje dla mnie tandetą. Ale za to trójka! Trójka jest c u d o w n a! Podoba mi się zarówno każdy element osobno, jak i całość. Spódnica i ten sweter jest piękny! Cudowna torebka, która mi osobiście przypomina kształtem karton mleka haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka w drugiej miala byc w stylu hiszpanki - moze faktycznie za mocno ja powiększyłem 😅 ciesze sie <3 tak, to mialo wygladac jak karton mleka, co ciekawe na tym pokazie nie takie byly cuda jako torebki :D

      Usuń
  3. Świetne! Czasami też używam rzeczy inaczej niż powinnam hehe spódnica wygląda świetnie jako bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba każda stylizacja :) Bardzo lubię w Twoich postach to, że zawsze prezentujesz różnorodność – dzięki temu nie wieje nudą, a rzecz jawi się jako uniwersalna. Zakup średnio udany, faktycznie, ale jeżeli ktoś umie wyczarować z niego takie cuda, to chyba można jednak uznać za trafiony ;)

    P.S. Mnie i tak najbardziej podobają się majciochy z Decades – też je mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ❤ oj dlugo sie zbieralem do wmieszania w jakas stylizacje tej bielizny 😅 duzym atutem jest ich kolor, jakos malo na sd fioletowych ubran a tym bardziej z tego dzialu...

      Usuń
  5. 3 mi się najbardziej podoba, elegancja i harmonia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama spódniczka jako spódniczka do najlepszych nie należy. Za to jako bluzka prezentuje się znakomicie :D
    Jeśli chodzi o stylizacje to wszystkie mi się podobają! Pierwsza kojarzy mi się z "Emily w Paryżu", druga również jest śliczna, a trzecia jest moją ulubioną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za poztywna opinie :) faktycznie pietwsza moze sie tak kojarzyc, chociaz do jej stworzenia nie zainspirowała mnie Lily Collins ;) zdradze, ze niebawem bedzie troche stylizacji inspirowanych wlasnie tym serialem :)

      Usuń
  7. spódnica jest koszmarna,nie kupiłabym jej nawet za 2 sd...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko 3 propozycja,pewnie dlatego że została dobrze schowana xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje jak najbardziej poprawne :)

    OdpowiedzUsuń