2020/11/11

1:3

Witam Was w kolejnym wpisie z serii 1:3. Tym razem wspólnym mianownikiem dla moich stylizacji jest Black Corset z It Girls, który kosztuje jedyne 120 starcoins. Mi najlepiej połączyło się go z czarnymi ubraniami, ale jestem pewien, że dobrze sprawdzi się z nieco żywszymi ubraniami. Sam gorset kiedyś kojarzył mi się tylko z wulgarnymi kreacjami, ale po zobaczeniu zdjęć Magdaleny Frąckowiak dla jej autorskiej marki biżuterii, od razu zmieniłem zdanie. Zachęcam Was do zobaczenia ich na tej stronie: 

https://lamode.info/magdalena-frackowiak-x-lvr-com-wywiad-z-modelka.html

Właśnie środkowy outfit jest inspirowany stylem Magdaleny - ma być kobieco i romantycznie.  Pierwszy podobnie, ale tutaj postawiłem na szerokie spodnie i długie rękawiczki. Magazyny modowe okrzyknęły je jednym z trendów na jesień - zima 2020/2021. Ostatnia stylizacja to baletnica w platformach ;) 

#1: okulary Rio, choker Young Hollywood, rękawiczki Archive, gorset It Girls, spodnie PPQ, torby Archive + Inspired by Tom Ford Tribute, szpilki Velvet Orchid.

#2: kolczyki Voile, choker Saint Laurent Paris Tribute , gorset It Girls, spódnica Inspired by Dolce & Gabbana, torebka Vinyl, sandały Vinyl.

#3: kokarda Archive, choker  Limited Edition, gorset  It Girls, spódnica  Archive, platformy  Vinyl.

Ciekawi mnie, co sądzicie o powyższych stylizacjach i sesji z Magdaleną. Ja oczywiście ją uwielbiam!

27 komentarzy:


  1. Zgadzam się, sesja z Magdaleną Frąckowiak jest piękna!
    Co do stylizacji, to w pierwszej nie podoba mi się dobór butów, postawiłabym raczej na klasyczne czółenka, które zdecydowanie lepiej pasowałby do całego charakteru stylizacji niż plastikowe sandałki. Trochę nie rozumiem dwóch torebek, zdecydowanie pozbyłabym się jednej. Gdyby nie te dwa elementy byłoby super!
    Drugi outfit jest świetny :D
    A trzecia stylizacja to zupełnie nie są moje klimaty, więc nie będę komentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooh cieszy mnie ze Tobie tez ta sesja sie spodobala! =) ja w ogole uwielbiam Magdalene jako modelke. Moze troche masz racji co do tej pierwszej.. faktycznie jal teraz patrze, lepiwj sprawdzilyby sie inne buty.

      Usuń
    2. Ja tak naprawdę polubiłam Magdalenę Frąckowiak odkąd wystąpiła w poprzedniej edycji Top Model jako gość. Naprawdę fajnie wspierała uczestników i dawała dobre porady odnośnie pozowania.

      Usuń
  2. Sesja jak sesja. Mnie ciekawi dlaczego te modelki tak często mają lekko otwarte usta na zdjęciach? Może niech jeszcze trzymają palec w buzi? XD Ze stylizacji najbardziej podoba mi się środkowa. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ma to wyglądać hmm...trochę zmysłowo,erotycznie...ja to tak odbieram xD

      martusia-16

      Usuń
    2. A według mnie rozchylone usta sprawiają, że twarz wygląda na bardziej rozluźnioną, dodaje takiej nonszalancji.

      Usuń
    3. Jak popatrzysz na tzw "high modeling" i "instagram modeling" to na ig palce w buzi są już od dawna, ale ten high fashion modeling dziwnym trafem zaczyna powoli te tendencje do oblizywania palców przejmować XD może ludzie lubią jeść siebie

      Usuń
    4. I tak dobrze, że w buzi a nie w nosie albo... stardollowy10

      Usuń
    5. Zgadzam sie z tym co mowi Jassmaka i martusia-16 :)

      Usuń
  3. gorset mi się nie podoba,wygląda nijak...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko ta środkowa propozycja,pozostałe dwie wgl mi nie przypadły do gustu...w pierwszej nie podoba mi się wybór spodni,torebki również mają kiepski wygląd przez tą grafikę...trzecia propozycja to raz,że nie mój styl a dwa to majtki które są pod spódnicą wyglądają nieciekawie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszłam z ciekawości w ten link,boże ta dziewczyna co ma założony choker to szyję ma jak u żyrafy xD

      martusia-16

      Usuń
    2. Hahaha miałam to samo spostrzeżenie xD

      Usuń
    3. Niektórzy lubia kobiety z dlugimi szyjami :) niestety te majtki sa czescia spodnicy.. tez najbardziej lubie 2 :)

      Usuń
  4. Sesja zdjęciowa moim zdaniem bardzo przeciętna – taka nudna i bez polotu.
    Twoja stylizacje zupełnie odwrotnie – są świetne! Nie podobają mi się jedynie te czarne majciochy pod spódnicami – ja bym postawiła na takie w odcieniu skóry.
    Pierwsza propozycja to petarda! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) niestety w drugim przypadku te majtki sa czescia spodnicy :/ w drugiej stylizacji mysle ze w miare przyzwoicie to wyglada ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam gorsety! Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje, najbardziej druga i pierwsza. Bardzo dobry dobór biżuterii :)
    Sesja jest całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnia ta sesja taka od czapy xD nie wiem co do końca o niej myśleć. Z twoich stylizacji podoba mi się najbardziej druga :p
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie podoba ta sesja, jest wyeksponowana zarowna bizuteria jak i piekno Magdaleny <3

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Paul nikt nie kaze ci komentowac moich postow. Jesli ciagle uwazasz ze to co robie jest tak kiepskie i niewarte uwagi, to po co tutaj zagladasz i komentujesz?

      Usuń
  8. Stylizacje, zwłaszcza druga, jakoś tak kojarzą mi się z wczesnymi latami 2000, nie wiem, nie umiem się wyzbyć tego wrażenia. Szczerze to najbardziej ze wszystkiego podoba mi się wstążka we włosach i to jest patent który muszę spróbować irl. Wygląda mega dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham posty 1;3! świetną robotę robisz, gorset kupiłam, bo jest mega tani. Stylizacje mi się podobają, a ta wstążka we włosach skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń