2020/11/22

POLOWANIE NA UBRANIE

 


Siemka! Dzisiaj będzie o torebce z Fallen Angel inspirowanej projektem Prady. Upolowałam ją już baaardzo dawno temu, ale kompletnie nie miałam na nią pomysłu. Kupiłam ją na jakiejś wyprzedaży za 2 sd, której ogłoszenie zauważyłam w transmitkach. Postanowiłam poszukać jej w bazarku, aby sprawdzić wartość i dwukrotnie w przeciągu paru tygodni natrafiłam na kwotę 600 sd. Czemu tak drogo? Pojęcia nie mam. Dla mnie ta torebka jest mocno przęciętna. Kupiłam ją, "bo tanio i HotBuys".




Dajcie znać co myślicie o torebce :) 

16 komentarzy:

  1. Hmm to jest torebka, na którą nie zwróciłabym pewnie uwagi. Nie jestem fanką futrzastych dodatków. Za to bardzo podoba mi się jak ją wykorzystałaś - śliczna stylizacja!
    P. S. Co to za cudo świecące na spodniach? Czy to spodnie mają taki dodatek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chce to wiedziec! Torebka jest cenna, bo wszystkie projekty realnych torebek sa duzo warte na sd, ludziom zalezy zarowno na napisie jak i oryginalnym wygladzie. Udany zakup :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. To na spodniach to narzutka z Voile, która osobno wygląda tak: https://prnt.sc/vnue4z =)

      Usuń
    4. Dziękuję! ♥ Solo ta narzutka też jest bardzo ładna ^^

      Usuń
  2. Miałam tę torbę, ale sprzedałam, bo jej wielkość mnie denerwowała.
    Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka skomponowana z tak udanymi stylizacjami jak Twoja nabiera po prostu charakteru i nie jest już tylko "okropnym futrzanym dodatkiem".... Uważam, że jest odpowiednio dobrana, choć oczywiście może nie podobać się innym. Ciężko mi jest teraz wyobrazić sobie inną do tej stylizacji. Choć jak wiadomo do czerni ponoć wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak zawsze świetna kreacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię futrzanych dodatków, ani futer samych w sobie. Myślę jednak, że dobrze ją tutaj wykorzystałaś i całość się dobrze prezentuje, pomimo wielkości tej torby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginał chyba jest z owczej skóry + wełny. Na szczęście Prada w 2020 r. zrezygnowała z naturalnych futer. Lepiej późno niż wcale. stardollowy10

      Usuń
  6. torebka mi się nie podoba, jest kiczowata i zbyt wielka....stylizacja jest ok,ale jakoś nie powaliła mnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka mi się podoba, trochę szkoda, że jej nie mam. Stylizacja jest fantastyczna, ta narzuta + spodnie, to połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się ta torebka w ogóle może przez wielkość i sama fakturę z której jest wykonana. Stylizacja jest ok.
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka mi się jakoś nie podoba, ale stylizacja świetna. za 2sd szkoda nie kupić, więc jakby nadarzyła się taka okazja to też bym brała w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tych perełek z bazarku! Jestem ciekawa czy masz jakąś taktykę, czy zawsze jest to szczęśliwy traf :D
    Stylizacja bardzo ładna, torebka doskonale się komponuje z resztą outfitu.

    OdpowiedzUsuń