2020/11/07

Nowości

Kochani, ostatnio trochę zaniedbałam dodawanie nowości, ale już się poprawiam :) 

W tym tygodniu Stardoll przygotował dla nas takie dostawy: 




Mnie sukienki z MSW naprawdę się podobają, ale uważam, że są zbyt drogie. Wolałabym również dostać całą kolekcję jednocześnie, a nie codziennie po jednym manekinie. 


W piątek pojawiła się bardzo mała dostawa do Archive: 


Do tego dochodzą jeszcze dwie sukienki. Bardzo biedna ta dostawa... 


Z okazji MSW możemy otrzymać kolejne darmówki: 



BLUZKA



Możemy również otrzymać cienie, które po nałożeniu wyglądają właśnie tak...

Świetna robota, graficy! Pięknie się prezentują! 

CIENIE


Koniecznie dajcie znać, co sądzicie. 

Miłego dnia! 

12 komentarzy:

  1. Te cienie, hahahahaha!
    Ogólnie archive nie takie złe. Suknie msw ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, ale biednie to wygląda XD (mam na myśli te cienie z konkursu). Co do sukienek z MSW to nie podobają mi się pierwsze dwie, pozostałe ładne, ale faktycznie widać, że idą po linii najmniejszego oporu z tymi dostawami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabe te dostawy (mało i strasznie drogo) :(
    Mam nadzieję, że w grudniu to nam jakoś zrekompensują.
    A cienie z konkursu to jest hit, w skrócie mówiąc posumowanie tygodnia :') Ciekawe czy je jakoś naprawią?

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o dostawy MSW to dodałam na listę życzeń błękitną torebeczkę,turkusowe szpilki i srebrny naszyjnik...szkoda że sukienka z trzeciego manekina nie została zrobiona oddzielnie bluzka i spódnica,to bym kupiła taką bluzeczkę,bo jest bardzo ładna....sukienek takich nie kupuję bo nie lubię,mało przydatne...co do Archive to beznadziejna ta dostawa,nic tam fajnego nie znalazłam,te ciuchy są brzydkie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre sukienki na MSW bardzo mi się podobają, np. ta turkusowa (dla mnie miętowa :D) z ostatniego manekina - jest śliczna i pewnie ją kupię.
    Pozostałe dostawy/ prezenty są słabe...
    P.S. Ślicznie Twojej doll w grzywce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o MSW to Stardoll cofa się graficznie w rozwoju. No kurcze, sukienki mają super potencjał ale są wykonane na odwal się, bez żadnych cieni czy cokolwiek a ceny mają z kosmosu. Nie kupię żadnej. Archive dla mnie jak zwykle słabe, no ale ja nie lubię staroci. Ale może komuś się to podoba :D

    Darmówek nie chcę, ja udaję, że MSW nie istnieje xd

    OdpowiedzUsuń
  7. A co tam zbieram te darmowki xd moze kiedys sie sprzeda 😂 z archive jedna sukienka jest ladna i platformy. Szkoda ze taka mala ta dostawa. Msw.. eh nie lubie balowych sukni. Podoba mi sie jedynie choker perlowy i torebka podobna do Balenciagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknie z msw są cudne, cena troche wysoka, ale według mnie nadal opłacalna. Archive interesujące, ale nie wiem czy coś planuje kupic. Cenie są szałowe, jakby oko było wielkosci głowy :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z twoimi słowami dostawa do archive bardzo uboga i dupy nie urywa xD nic mi się nie podoba sukienki z MSW ładnie wykonane, ale żadnej nie zakupie jak i w realnym świecie tak i na stardollu nie chadzam w sukienkach :D
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciuszki z MSW jak dla mnie spoko a reszta no nie powala :D A co do MSW co roku mają jakieś wtopy więc nie dziwi mnie to że tak słabo to wypada w tym roku :D Nie mniej cieszę się że się dostałem do SEMI i mam nadzieje że uda mi się do Fianłu :3 Dziękuję oczywiście tym co na mnie głosują a są na tym blogu bardzo pomocne osóbki ^^

    OdpowiedzUsuń