2020/11/28

Nowości + wyniki losowania

Kochani, bardzo Wam dziękuję za wszelkie życzenia szybkiego powrotu do zdrowia. Jesteście kochani! 

Obiecałam, że wylosuję jedną osobę, która zgarnia dla siebie porcję Stardollarków. Tym szczęśliwcem okazał się ktoś z numerem...



 Pod tym numerkiem kryje się mojeblogowekonto, ale wiem, że jest to stardollowy10. Zgłoś się po odbiór nagrody w mojej księdze gości. 


A teraz mniej przyjemne rzeczy, czyli podsumowanie tygodniowych nowości: 







Wybaczcie, że rozdzieliłam dwa pierwsze zdjęcia, ale jestem pierdołą i nie zrobiłam screenów. 
Moim zdaniem te dostawy nie są najgorsze – na pewno lepsze niż w tamtym tygodniu.

Natomiast to, co zadziało się w piątek...


Ja już nawet nie skomentuję wyglądu tych rzeczy – kwestia gustu, no nie? 
Ale te ceny... skąd one są? 9 Stardollarów za bombkę to chyba lekka przesada. Ceny tych słodkości również powalają (jedynie pudding jest znośny i na pewno go sobie kupię). Mam te owocki z oryginalnego sklepu (to była w ogóle jedna z pierwszych rzeczy, którą kupiłam na Stardoll) i pierwotnie kosztowały one 3 Stardollary... 
Ja nie jestem zadowolona z tej dostawy (a tym bardziej z cen). 
Jestem ciekawa, co sądzicie. Koniecznie napiszcie w komentarzu! 

Na osłodę dodam, że już w poniedziałek przychodzimy do Was z ogromną niespodzianką! Kto nie może się doczekać? 




13 komentarzy:

  1. To chyba ja jestem. :)

    A dostawa do Callie's Picks jest bardzo nudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co to będzie za niespodzianka. :) Może Rocka i jej zespół dadzą koncert na jakimś czacie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczorajsza dostawa to zwieńczenie "świetnej" pracy Adminów... Ok, nie musi mi się wszystkie podobać, ale faktycznie ceny bombek to chyba żart albo błąd... Oszaleli...
    Co do ciuszków to nie są złe, ale ta kurtka z manekina, z cętkowaną sukienką, jest taka sama jak pomarańczowa, co była w sierpniu chyba - pomysły im się kończą? Przepraszam, jeden guzik różnicy xD http://prntscr.com/vrqr9z

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu nuda. Nic nie robią Admini... Ceny kosmiczne, rzeczy bardzo średnie...
    Czekam na niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, kogoś poniosło ostro XD bombki za 9 sd to przegięcie. Ogólnie dla mnie ta świąteczna dostawa wygląda dosyć tandetnie, myślę że przez zbyt dużą ilość czerwieni - ściany dobiły wieko trumny. Co do ciuchów to nie jest najgorzej, ale też nic mnie nie zachwyciło. No nudno i cóż więcej powiedzieć :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceny w CP zatrważające, natomiast prawdopodobnie skuszę się na te białe schody. Jeśli chodzi o resztę dostaw to kupię rzeczy za sm, co do pozostałych ubrań nie jestem do końca przekonana ze względu na ich cenę.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli chodzi o Vinyl to kupiłam kolczyki za sm,dodałam na listę życzeń srebrne kolczyki i złotą kopertówkę....a tak to jeszcze podobają mi się obie czarne torebki i pasek,ubrania mi nie przypadły do gustu....Callie's Picks decor mnie nie interesuje,bo nie kupuję artykułów do wnętrz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie życzyłam, ale nadrabiam zaległości! Jak się czujesz? Mam nadzieję, że jest lepiej i szybko dojdziesz do siebie :) Wysłałabym Ci stardollowy rosół ale takiego nie stworzyli... Może to dobry pomysł na jakieś darmówki z okazji jakiegoś święta ;)
    Rewelacji w sklepach nie ma. Czekam bardzo na ten kalendarz i świąteczne dostawy z prawdziwego zdarzenia. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. O bombkach pomyślałam to samo... Pamiętam je bardzo dobrze. Prezenty też. I o ile zgodze się na ich cenę tak z bombkami pojechali po całej bandzie. Schody już kupiłam. Choinkę też. Muszę dokupić skarpety - zauważyłam je dopiero tutaj :D No i żarełko, mój żywioł xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️ Już czuję się o wiele lepiej, ale węch nadal nie wrócił.
      Ja też kocham żarełko na Stardoll!

      Usuń
  9. Ciekawe kiedys skoncza sie te mini dostawy... w tym tygodniu wypadlo juz troche gorzej. Podoba mi sie jedynie sukienka inspirowana Versace. Callies Picks oh dekoracje moze odrobine kiczowate, ale maja swoj urok. Ceny przesadzone. Przeciez wiekszosc kiedys byla za starcoins. Wydaje mi sie ze admini wracaja do formy, bo ceny znowu wysookie. Nawet codzienne dostawy zawieraja juz nie takie tanie ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że już czujesz się lepiej :)
    Dostawy średnie, kupiłam obie pary kolczyków, błękitną koszulę i czarną torebkę.
    Callies Picks nawet nie skomentuję, nie mam na to siły

    OdpowiedzUsuń
  11. dostawy mi się kompletnie nie podobają, nie wiem co to za koszmarne ceny za świąteczne rzeczy, ale nie powiem- na choinkę bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń