2020/11/14

Nowości

 Kochani, admini nadal zadręczają nas pojedynczymi manekinami. Wolałabym dostać całą kolekcję, np. do Pretty N' Love czy Fallen Angel, ale pewnie mówiłam to już wielokrotnie. 

Poniżej zdjęcia tego, co dostarczyli nam w tym tygodniu: 




Jak dla mnie to kolekcje są ładne, ale trochę nudne. Takie bardzo zwyczajne ubrania – zapewne każdy z nas ma podobne w swojej szafie. Ponadto torebka z Pretty N' Love to jakaś stara darmówka... 

Już ciężko było zaprojektować nową? Wstyd. 


W piątek oczywiście kolejna dostawa do Archive: 



Ubrań raczej nie kupię, może zdecyduję się na jakieś dodatki. 


Co sądzicie o nowych kolekcjach? Też już zaczyna Was to nudzić i irytować? 

11 komentarzy:

  1. Zaczyna mnie to nudzić i irytować. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh sama nie wiem co o tym myśleć, coś tam pewnie kupię. Natomiast mam wrażenie, że grafika tych ubrań jest trochę lepsza, co akurat jest zdecydowanie na plus. Czekam co przygotują dla nas w grudniu.
    Kupiłam tę starą darmówkę, zanim zniknęła z wystawy; kosztowała trochę ponad 100sm.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i DvF ostatecznie straciło jakąkolwiek wartość... Dla mnie, to wszystko co robią admini to jakaś porażka.

    OdpowiedzUsuń
  4. DvF to niestety było jedne z 2 tribute'ów które miałam, dzięki Stardoll że teraz już ich prawdopodobnie nie sprzedam XD z manekinów podobają mi się tylko kolczyki i torebka, więc bida straszna. Być może kupię też ten bordowy crop top, ale jakoś na razie bez przekonania. Damskie nowe "kolekcje" w tym tygodniu oceniam na 4/10

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z DvF nadal wszystko co chciałam z oryginalnego sklepu, a teraz te ciuchy już szału nie robią.
    Nowe dostawy są nudne, ale ja się już przyzwyczaiłam. Fakt, że są chociaż trochę ładniejsze graficznie. Kupiłam golf i może kupię spodnie FA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam wywalone, nie spodziewam się fajerwerków. Mimo to jak przeczytałam na FB plotkę o Subcouture to zaczęłam sprawdzać spoilery, ale nie tym razem.
    Jakieś pojedyncze rzeczy czasem kupię, z Archive podoba mi się biała sukienka v-neck, ale wolałabym z oryginalną metką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się archive, nie znałam wcześniej tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszy mnie dostawa DvF chociaz dla kolekcjonerów to pewnie nie jest dobra wiadomosc. W konuc uzupelnie szafe o dodatki tej marki ktore ciezko bylo mi zdobyc dotychczas. Z tamtych okienek za to najfajniej wyglada meski manekin. Mam tylko rzeczy za starcoins, a planuje kupic bordowy top i torebke saddle.

    OdpowiedzUsuń
  9. jedna i druga dostawa beznadziejna...z Vinyl kupiłam tylko torebkę z futerkiem i białe kolczyki,a z Archive tylko taki czarny pasek i fioletową kopertówkę,których akurat tu na zdjęciach nie ma

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebkę la fendi wzięłam od razu. Reszta no kiepsko... Powinni się uczyć od niektórych dollek jak projektować świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw męski z Vinyl a tak to nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń