2020/11/29

POLOWANIE NA UBRANIE

 

Ostatnio wybrałam się na łowy i upolowałam jeansy z Young Hollywood za 33 stardollary. Do najpiękniejszych może nie należą, ale i do najbrzydszych również. Zresztą za taką cenę nie ma co grymasić =D Ile są warte nie mam pojęcia, ale nie widuję ich zbyt często w cenie poniżej 100 sd. W związku z czym zakup uważam za udany :)

Stylizacja to nic nadzwyczajnego, ot casualowa propozycja w neutralnych kolorach z pomarańczowymi akcentami w postaci paska i torebki. W takiej wersji moim zdaniem, te spodnie najlepiej spełniają swoją rolę.




_______________________________________

Przypominam, że możecie podsyłać do mnie także swoje perełki upolowane w bazarku.
Najlepiej w wiadomości prywatnej na Facebooku (link do profilu w zakładce "kontakt").
Zgłoszenie musi zawierać mini aranżację, stylizację z upolowaną rzeczą oraz króki opis. 
Post zostanie opublikowany w formie wydania specjalnego :) 

10 komentarzy:

  1. Spodnie są super, kurczę nie pamiętam czy je miałam czy je nadal mam.
    Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zestawienie.
    Widząc je solo nie pokusiłabym się na nie nawet za 33sd. W stylizacji są okej :)
    Ale mimo wszystko nie przemawiają do mnie, cóż poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega podoba mi się wykorzystanie pomarańczowych dodatków, super ożywiają stylizację!
    Spodnie same w sobie nie są jakieś super, ale metka i cena robią swoje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, pomarańczowe dodatki zrobiły tu efekt. Bardzo lubię takie wprowadzanie odważnego koloru poprzez akcenty, wygląda to bardzo elegancko. Jeansy jak jeansy, nie wyróżniają się za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie sa calkiem ladne, na sd jakos nie przepadam za dopasowanymi jeansami, w realu przeciwnie xd chyba zmienilbym pasek na bardziej elegancki. Tak poza tym jest okay

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są całkiem okej – za tę cenę na pewno warto je kupić i potem chociażby sprzedać z zyskiem. Stylizacja udana, ale nie podoba mi się ten pasek, zrezygnowałabym z niego, ponieważ brzydko zwisa na spodniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko spodnie, za tę cenę też bym kupiła. Stylizacja jest super, bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Same jeansy mi się nie podobają, ale stylizacja już tak :D Fajny pasek i cudne srebrne buty

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie są takie sobie,ale stylizacja z nimi wygląda ładnie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie zwyczajne, ale w stylizacji prezentują się bardzo dobrze. Podobają mi się te pomarańczowe akcenty :)

    OdpowiedzUsuń