2020/11/23

Stylizacje za Starmonety – wydanie specjalne

 Kochani, dzisiaj stery przejmuje Rocka :D Zobaczcie, co dla Was przygotowała:


Cześć! W ostatnim czasie postanowiłam wydać trochę fioletowej waluty w Plazie i okazało się, że sklep oferuje mnóstwo ładnych rzeczy, z których sporej części jeszcze nie nabyłam! Starmonetowe zakupy oraz post Elizabet-Mary z top 10 ubrań za sm, natchnęły mnie do stworzenia zestawienia moich ulubionych ciuszków, na które wydawałam swoje fioletowe pesos. Przygotowywanie tego postu sprawiło mi sporo frajdy, bo uświadomiłam sobie, że bez wielu tych rzeczy robienie stylizacji byłoby dla mnie bardzo problematyczne oraz to, że są takie itemy, których zdecydowanie nadużywam. Ciekawe czy zgadniecie które? :)


 Ubrania podzieliłam na kilka kategorii. Często nie wrzucałam każdej wersji kolorystycznej konkretnego ciuszka, ponieważ uważam to za zbędne. Dajcie znać czy coś się pokrywa z Waszymi ulubionymi rzeczami za starmonety, a może czegoś brakuje 


 Przygotowałam także stylizacje, które znajdziecie na końcu postu.



Rzeczy wybrane przez Rockę:














Oraz kilka stylizacji:


Nie wiem co mi się stało, ale przypływ weny miałam wręcz gigantyczny. Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego ile pięknych ciuchów za starmonety znajduje się w mojej szafie i że mogę z nich zrobić całkiem fajne stylizacje. Skończyłam robić jeden look, a w szafie zostawało jeszcze mnóstwo innych rzeczy wartych uwagi. Tworzyłam więc dalej =D Przez przypadek użyłam też kilka darmówek i dopiero później to wyłapałam, ale postanowiłam, że już zostawię te stylizacje, dodając tylko informację, które to rzeczy (buty w drugiej, torebka w szóstej oraz buty i naszyjnik w dziewiątej). Wybaczcie też tatuaże w dwóch stylizacjach, ale zorientowałam się kiedy było już za późno, a nie chciało mi się przygotowywać tych looków od początku. Umówmy się, że tatuaże się nie liczą, bo to nie są ubrania, okej? :) Według mnie najlepiej wypada piąta. Jest na pewno moją ulubioną. A według Was?







Uważam, że propozycje Rocki to mistrzostwo! Dajcie znać, co sądzicie.




11 komentarzy:

  1. woow nawet nie widać że to stylizacje za starmonety. 10/10! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę rzeczy mam z tych przedstawionych i nie które lubię używać,np. te beżowe spodnie z Bizou,jak za sm są bardzo ładne i można zrobić z nimi fajne stylizacje :) jeśli chodzi o propozycje Rocki to podoba mi się z pierwszego rzędu pierwsza i druga,z drugiego rzędu trzecia stylizacja,a z trzeciego pierwsza i druga :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam większość z tych ciuszków i są one bardzo przydatne w mojej szafie :D
    Ja jestem fanką pierwszej stylizacji - totalnie w moim guście, piękna :)
    Przedostatnia i ostatnia też są ślicznie, w ostatniej mega mi się podobają tatuaże.
    Może kolczyków nadużywasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chyba 3/4 rzeczy z posta. Biała i niebieska skradły moje serce! Wszystkie są świetne i wcale nie widać, że "tanie".

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że poszalałyście :D Ilość stylizacji jest powalająca. Moje ulubione to" biała, środkowa i prawa z drugiego rzędu oraz lewa z trzeciego ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! 1, 2, 5 i 8 najbardziej mi sie spodobaly. Sporo rzeczy z tycu sugerowanych mam, ale przyznam, ze czesto nie korzystam xd

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna robota :) podobają mi się wszystkie, ale zwłaszcza 3,6 i 8

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje bardzo fajne. Świetnie wykonane i sama nie potrafię stwierdzić, która podoba mi się najbardziej :) dobra robota !
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam, że niektóre z tych rzeczy są za sm... idę zobaczyć czy są dostępne i będę kupować

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jestem pod wrażeniem ile udało Ci się wycisnąć z tych rzeczy!
    Moje ulubione to pierwsze trzy stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli z serii jak być biednym a wyglądać bogato :D
    Świetny wpis. Dzięki temu poszukam w wolnej chwili więcej rzeczy za sm i nie będę wydawać ich na prezenty :D
    Naprawdę jestem pod wrażeniem tego, jak można te rzeczy wystylizować :)

    OdpowiedzUsuń