2020/11/26

Informacja

 Kochani, bardzo Was przepraszam, ale dzisiaj nie pojawi się post z serii "Wspomnień czar". Powodem jest moje samopoczucie. 

Dopadł mnie koronawirus i ciężko mi zebrać myśli, aby napisać coś sensownego, ciekawego i przyłożyć się do szukania materiału. Zwykle praca nad takim postem zajmuje mi kilka godzin i po prostu nie mam siły, aby zrobić to dzisiaj. 

W ramach rekompensaty wylosuję spośród komentujących kogoś, kto zgarnie 30 Stardollarów (wystarczy zostawić w komentarzu numerek lub po prostu coś napisać). 


Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę niedyspozycję. Trzymajcie się cieplutko i dbajcie o siebie! Wierzę w to, że za tydzień spotkamy się w pełni sił i znowu zabiorę Was w podróż do świata starego Stardolla.

Uwierzcie, że utrata węchu i smaku nie jest niczym fajnym. 






21 komentarzy:

  1. Ojej, bardzo współczuję choroby i życzę powrotu do zdrowia!
    jestem takim cichym czytelnikiem bloga, nie zostawiam komentarzy, bo jakoś nie mam na to czasu w maturalnej klasie, ale czytam i sprawdzam bloga w wolnych chwilach, ponieważ on jak i stardoll byly kiedyś częścią mojego zycia <3
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️
      Cieszę się, że do nas zaglądasz.

      Numer 1.

      Usuń
  2. Trzymaj się tam! Zdrówko najważniejsze ;) Przesyłam moc uścisków ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuruj się i wracaj do zdrowia, my tu na ciebie poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko się uda 🦋 Dziękuję!

      Numer 4.

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia!
    Buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze ❣

    OdpowiedzUsuń
  7. masakra,a ludzie dalej uważają że to nie istnieje...współczuje i życzę Ci żebyś pokonała tą chorobę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To niestety istnieje, dlatego warto na siebie uważać.

      Numer 7.

      Usuń
  8. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia! Z tego co słyszałam od innych to ta choroba potrafi być naprawdę upierdliwa i ciężka :( .
    A nam nie pozostało nic innego jak cierpliwie czekać <3
    _Pink_Miley_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️
      Mam nadzieję, że za tydzień wynagrodzę Wam czekanie jakimś super postem!

      Numer 8.

      Usuń
  9. Jejku, oby szybko się to skończyło! Dużo zdrowia Ci życzę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymaj się, żonka <3 żeby ci wrócił węch do świąt, bo pierniki i mandarynki ahhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Ja też już marzę o ponownym odczuwaniu zapachów.

      Numer 10.

      Usuń