2020/11/04

1:3

Dzisiaj będą trzy stylizacje z Big Clutch z metką Callie's Picks. Poprzednio torebka ta ukazała się w StarPlaza jako część specjalnej dostawy z okazji 400 milionów graczy (czytaj kont). Z tego co pamiętam wcześniej była tańsza, jednak do sklepu wróciła z nową wyższą ceną 15 sd. Kiedyś była to jedna z moich ulubionych torebek w grze, teraz jednak aż tak często z niej nie korzystam. Małym wyczynem było użycie jej tak, aby nie pojawiła się w bliźniaczych outfitach. Finalnie udało mi się ją dopasować do czegoś casualowego, później vintage i nieco hippie. Chociaż na manekinie w sklepie połączono tę kopertówkę z białą imprezową  sukienką... Jak widać wszystkie stylizacje są w podobnych barwach.


#1: naszyjnik Pretty n' Love, bluza Bonjour Bizou, spodnie Bonjour Bizou, kopertówka Callie's Picks, bransoletka Voile, mule Vinyl.

#2: okulary It Girls, kolczyki Vinyl, apaszka Vinyl, sukienka Vinyl, kopertówka Callie's Picks, sandały Decades.

#3: okulary Vinyl, naszyjnik Limited Edition, koszula Nelly.com, ponczo Special Offer, kopertówka Callie's Picks, jeansy The Jet Set, kowbojki Vinyl. 

20 komentarzy:

  1. torebka jest ładna,mam ją i to oryginalną :) jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza i trzecia...ta sukienka z drugiej jest koszmarna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mialem kiedys oryginalna :/fajnie ze te akurat przypadly Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Fajnie wygląda ta torebka, ma ładny kształt i kolor.
    Najbardziej spodobała mi się druga stylizacja - nigdy nie widziałam wystylizowanej tej sukienki, fajnie wygląda u Ciebie.
    Podoba mi się też pierwsza - taka luźna z eleganckimi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje mi się podobają! Najbardziej trzecia – to ponczo jest cudne, muszę je mieć! Mnie się podoba ta sukienka, naprawdę fajnie ją wystylizowałeś. Torebki wcześniej nie widziałam, ale wydaje się ciekawa i przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest fajna, stylizacje bardzo mi się podobają. Lubię tę serię w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest w miare, nie wiem czy bym ją kupiła, jest dla mnie troche zbyt normalna, ale przyjmena dla oka. W stylizacjach wypada nieźle, choc żadna jakoś super nie przypadła mi do gustu. Fajne palto, szkoda że nie można go kupic, bo całkiem ok sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ponczo mozna znalezc na bzarze - filtr special offer i powinno byc :)

      Usuń
  6. Najbardziej przydała mi do gustu pierwsza stylizacja, pozostała są również ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nr 1. jest ładna. Wyobrażam ją sobie w świecie realnym i uważam, że jako pierwsza przyciągała by uwagę :) Za to wybierając spośród 3 - wybrałabym nr 2. Jest ładnie wystylizowana i podkreślona. W nr 3. torebka ginie, choć jej barwa jak najbardziej pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ja tez bardzo lubie pierwsza, jest w moim stylu. Milo mi, ze uwazasz probe wystylizowania tej sukienki za udana <3

      Usuń
  8. Nie podobają mi się a niektóre dodatki od czapy. 2/10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie sie juz nic nie bedzie nigdy podobalo mojego autorstwa, ale jakos mnie to nie dziwi ani tez mi na tym nie zalezy :)

      Usuń
  9. Mi się najbardziej podoba 3 stylizacja, te kowbojki i ponczo moim zdaniem w punk, a samo ponczo jest prześliczne ;) sukienka w 2 stylce faktycznie taka jakaś nieciekawa, ale może dałoby się ją ograć jakby była w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka przez karykaturalnie wielkie ramiona jest do niczego. Pierwsza stylizacja podoba mi się. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się najbardziej podoba stylizacja z sukienką, chociaż faktycznie rękawy trochę dziwnie wyglądają.
    Torebka sama w sobie dość ładna, ale szkoda że nie jej kolor nie jest intensywniejszy, wtedy bym ją kupiła.

    OdpowiedzUsuń