2020/11/05

INFORMACJA

Czołem kochani! W razie gdybyście tego jeszcze nie zauważyli to informujemy, że od jakiegoś czasu można sprzedawać śmieci w postaci darmówek (Special Offer) i prezentów z Buy & Get otrzymywanych wraz zakupem kolejnych doładowań superstar. Moim zdaniem świetne posunięcie ze strony adminów. Nareszcie możemy pozbyć się niechcianych prezentów lub kupić coś, co bardzo nam się podobało, a nie mogliśmy tego w żaden sposób nabyć. A Wy co o tym myślicie? Sprzedacie swoje darmówki? :)



12 komentarzy:

  1. Ja darmówki, których nie chcę utylizuję i już. :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie jakiś czas temu zauważyłam tę funkcję. Niektóre rzeczy krążą tam za zawrotną sumę. Sama jedne spodnie (darmówkę) sprzedałam za prawie 300sd. Wpadłam na ten pomysł tylko dlatego, że sama wcześniej widziałam ceny tych rzeczy. Strasznie żałuję, że wcześniej ustylizowałam darmowe prezenty, teraz można byłoby uzbierać sporą sumkę, nawet jeśli nie wszystkie ubrania są takie wartościowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic nie utylizowałam, więc może kiedyś zarobię hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio polecam się rozejrzeć. Ja na darmówkach zarobiłam coś koło 500 sd. A wiem, że mogłabym więcej :(

      Usuń
  4. ja posprzedawałam sporo dupereli,ale i tak wszystkich rzeczy nie da się sprzedawać,np darmówek z gift-o-metr wielkanocnych czy z jednej zimowej takiej granatowej marynarki,nie wiem jak admini to wprowadzali że wszystkiego nie idzie posprzedawać

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sprzedaje te damskie bo nie potrzebuje ich xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja głównie kupuję rzeczy, które zawsze mi się podobały, ale szukam ich w niskich cenach, bo te niektóre to masakra... Sprzedałam póki co tylko kolorową perukę za 50sd.
    Dzięki temu się okazało, że mam w szafie buty, których szukałam, miałam na WL no i oczywiście chciałam kupić... po czym okazało się, że mam je w szafie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio przeglądając bazaar w poszukiwaniu torebek natknęłam się na to. A swoje darmówki w większości zutylizowałam :/ Mam jeszcze parę rzeczy, muszę popatrzeć w wolnej chwili na ceny i może uda mi się coś sprzedać.

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam kupic coś, bo niektóre darmówki są świetne, ale ich ceny- przerażające

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wystawiłam parę darmówek za raczej przeciętne kwoty, ale jakoś nikt nie chce kupować... Nie wiem jak można na tym zarobić 500 sd :( Chyba sobie odpuszczę, bo jedynie tęczowe buty ktoś odkupił i maski karnawałowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega się cieszę, bo pozbędę się tych paskudztw (zwłaszcza za sd, to sobie w dodatku zarobię), a może komuś się to podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To swietna informacja, w koncu mam fajne ciuchy za ktore kiedys trzea bylo zrobic zakupy za 100sd lub wiecej w sklepie..

    OdpowiedzUsuń