2020/11/25

1:3

Zapewne wielu z Was pamięta dostawę do Antiodote z czarnymi  transparentnymi bodami.  Błyskawicznie zostały wyprzedane, a po trafieniu na bazar osiągnęły kosmiczną wartość. Inną alternatywą dla zdesperowanych kolekcjonerów miały być te z Limited Edition z mocniej skrojonym dołem i jeansową naszywką na piersiach czy niebieskie z Windows on the World. Ci, którzy przegapili te wszystkie dostawy nie muszą się wcale martwić - niemalże identyczny kostium znalazł się w It Girls za jedyne 9 sd. Nic dziwnego, że tak dużo osób go pokochało. Założenia samych bodów raczej nie polecam, ale warto dobrać je do stylizacji, zwłaszcza tych zmysłowych i kobiecych. Pierwsza stylizacja - w końcu udało mi się stworzyć coś w stylu grunge, druga - obowiązkowo YSL, przy ostatniej natomiast inspirowałem się teledyskiem do piosenki Be The One Dui Lipy. 


#1: body It Girls, kurtka Inspired by Balenciaga Tribute, spódnica Bonjour Bizou, plecak Fudge, okulary Callie's Picks, buty It Girls.

#2: kolczyki Hot Hot Buys, body It Girls, spódnica PPQ, futro It Girls, torebka Vinyl, szpilki Vinyl.

#3: kolczyki Inspired by Alexander Wang Tribute, body It Girls, biustonosz Basics, jeansy Basics, futro It Girls, szpilki Velvet Orchid. 

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię to body, w ogóle kocham body - świetna część garderoby ♥
    Najlepsza jak dla mnie ostatnia stylizacja, pięknie wygląda, pokusiłabym się może o jakiś naszyjnik jako dodatek.
    Stylizacja inspirowana YSL też bardzo ładna, elegancka.
    Pierwsza nie jest w moim guście, torebka nie pasuje mi do całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są bardzo udane! Body jest ładne, w tych stylkach wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W realu nie noszę body, bo są niewygodne :D Ale bardzo mi się podobają, na Stardoll mam kilka i to jest jednym z moich ulubionych. Najbardziej podoba mi się środkowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te body,ale chyba jeszcze nie użyłam ich ani razu xD może się w końcu namyślę i cuś tam zrobię....jeśli chodzi o stylizacje to mi niestety żadna nie przypadła do gustu,w każdej mi coś się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to body na sd i muszę je w końcu kupić. W realu także nie noszę, bo po prostu nie było okazji by kupić taki specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy stylizacje są udane, chociaż nie lubię tego środkowego futerka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. body są cudne, ale 1 i 3 stylizacje wygrały! fajnie, że jest stanik z basic, którego zazwyczaj unikamy jak możemy mimo że wszyscy go w swoich szafach mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 3cia przypadła mi najbardziej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń