2020/11/30

Wasze stylizacje za Starmonety #1


 Kochani, dzisiaj zaczynamy nową serię, czyli "Wasze stylizacje za Starmonety". Zauważyłam, że macie świetne pomysły na takie stylizacje, dlatego raz na jakiś czas chętnie opublikuję coś Waszego autorstwa. Jeżeli chcecie się podzielić stylizacjami, skontaktujcie się ze mną na Stardollu. 

Dzisiaj wystąpi przed Wami Patrycja. Zobaczcie, co dla Was przygotowała: 


Pomysł na poniższą stylizację, jak i na cały artykuł, powstał przy okazji ostatniego “Polowania na ubranie” Elizabet-Mary, które zainspirowało mnie do próby połączenia sukni o srebrnych wykończeniach ze złotą biżuterią i dodatkami. Zazwyczaj taki zabieg jest odradzany ze względu na to, że połączenie tych metali może się gryźć ze sobą i nadawać kiczowatego efektu. Ja podjęłam to wyzwanie i jestem zadowolona z efektu, nie widzę tu kiczu. Dajcie znać co myślicie.





Kolczyki - Vinyl “Long Flower Earrings” 150sm | Kolia zrobiona z paska - Couture Tribute “Vintage Couture Belt Gradient” 115 sm | Suknia - Wild Candy Couture “Half Glitter Half Black Dress” 530 sm | Torebka - Rio “Alexandra Knight Clutches” 0sm (stara darmówka) | Buty - Millionaire Mansion Fashion “Strappy Rivet Heels” 69 sm.


Druga propozycja jest w uroczym paryskim stylu – dość elegancka, ale jednak uliczna, bardzo dziewczęca. Uwielbiam sklep Pearls, w którym można znaleźć bardzo dobre jakościowo ubrania i dodatki w eleganckim stylu, często z klasyki (i dodatkowo czasami za starmonety!). Kiedyś bałam się beretów, a konkretnie, że upodobnią mnie do babć typu “mohery” (i pewnie w rzeczywistym świecie nadal bym ich nie założyła), ale część tego strachu przezwyciężyłam i oto rezultat:



Beret - It Girls “Red French Barret” 115 sm | Okulary - Wild Candy “Pink Glasses” 120 sm | Bluzka - Basics “Cropped Top Longsleeves White” 110 sm | Wisiorek - The Jet Set “Black Crystal Necklace” 110 sm | Spodnie - Special Offer “The Beige B Pants” 0 sm  | Torebka - Wild Candy “Tassel Shoulderbag” 110 sm | Pierścionek - “Delightful Diamond Bling Ring (inspired by mznita)” 300 sm | Buty - Pearls “80s Vintage Heels” 110 sm.


Trzecia propozycja zawiera dwóch bohaterów - mój ulubiony kolor, jakim jest granatowy, oraz spódnicę midi z Pearls (czy ja już mówiłam, że uwielbiam ten sklep?). W prawdziwym życiu nigdy bym się tak nie ubrała, ale na Stardoll możesz być kim chcesz, a ja chcę być w tym wypadku romantyczną duszą lekko w stylu retro (te skarpeteczki!).



Okulary - Wild Candy “Detailed Sunglasses” 110 sm | Apaszka - Pretty n’ Love “Printed Scarf” 260 sm | Koszula - Basics “Satin Shirt Dark Teal” 115 sm | Pasek - Basics “Belt Beige” 108 sm | Spódnica - Pearls “Midi Skirt Woman” 150 sm | Torebka - Wild Candy “Straw Clutch” 300 sm | Bransoletka - Honey Maid “Honey Maid Bracelet” 18 sm | Skarpetki - Basics “Basics Summer Frill Socks Peach” 105 sm | Buty - Vinyl “Black Shoe” 140 sm.


Bardzo dziękuję Elizabet-Mary, że we mnie uwierzyła i oddała mi trochę przestrzeni na blogu. W głębi duszy mam nadzieję, że jeszcze parę razy mnie tu zobaczycie, kilka pomysłów jeszcze siedzi mi w głowie.


__________________________________________________


P.S. Dzisiaj o 15:00 pojawi się obiecana niespodzianka! 

23 komentarze:

  1. Jeszcze raz dziękuję za współpracę 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna lubię takie, przy okazji w realu sama romansuje z zakładaniem złotej do srebrnej biżuterii (zależy co, ale zazwyczaj wygląda super ^^).
    Druga stylizacja jest urocza, bardzo dziewczęca. Myślę, że berety są bardzo ładne, a obecnie patrzenie na nie jako "moherowe babcie" odchodzi do lamusa.
    W ostatniej stylizacji uzyskałaś świetny retro klimat, te skarpetki idealnie pasują :)
    Mam nadzieję, że zobaczę więcej Twoich pomysłów ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo świetne stylizacje! Aż chciałoby się ich więcej! Fajnie, że pokazujesz stylizacje innych, bo jak widać, to jest na co popatrzeć. Każda ma w sumie coś, co nadaje wyjątkowości, taki klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety pierwsza stylizacja mi się nie podoba - srebrne i złote dodatki razem moim zdaniem się gryzą.
    Druga jest fajna, chociaż nie przepadam za tymi spodniami
    Trzecia natomiast jest moją ulubioną z twoich propozycji :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba sie 2. Tylko troche nierowno sa nałożone ubrania :/ w każdym razie super wygladaja te spodnie z tymi butami! Pierwsza bylaby niezla, gdyby faktycznie nie polaczenie srebra ze zlotem - nie lubie tego. Ostatnia jest dziwna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłeś coś co ci się podoba ;) ja widzę tylko beret nierówno założony w 2, ale walczyłam z nim długo żeby wyglądał na w miarę dopasowany do tych włosów (to była moja jedyna fryzura w owym czasie), więc i tak jest najlepiej jak się da :P zauważyłeś jeszcze coś nierównego?

      Usuń
    2. Wydaje mi sie ze bluzka jest za wysoko nalozona. Beret mozna obrocic, wystarczy tylko tak kombinowac zeby ze zmieniona przez ciebie pozycja naszedl na dollke ;) polecam, nakrycia glowy na sd sa strasznie niedopasowane..

      Usuń
    3. No niestety jeśli coś nie jest nałożone na dollkę to nie zapisuje się np. na spotlight albo w albumie, a jak się nałoży obrócone to wraca do swojej "przewidzianej" pozycji :/ Mnie też to denerwuje, no ale co zrobisz jak nic nie zrobisz

      Usuń
  6. Niestety nie jestem fanką tych stylizacji, w każdej uwiera mnie jakiś element, który zdaje się nie pasować do całości. Jednak doceniam odwagę i chęć spróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. druga stylizacja jest bardzo ładna :) dodałabym jeszcze może jakiś płaszcz :) trzecia stylizacja jest też fajna,ale mi osobiście nie podobają się te buty,troszkę pasek jest nierówno nałożony,ale to szczegół...pierwsza wgl mi się nie podoba,nie lubię tej sukni

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia stylizacja według mnie jest najbardziej udana. Jest powabnie i z klasą, ale tak jak podkreśliłaś w stylu retro :)
    W przypadku drugiej - nie lubię tych spodni! Sama nie wiem dlaczego. Są takie... przereklamowane(?). Być może zbyt często je widzę na dollkach i ten powtarzający się schemat mnie denerwuje.
    Co do pierwszej stylizacji mam nijakie odczucia. Nie powalił mnie efekt. Mogę jednak przyznać Ci rację odnośnie zachowania równowagi pomiędzy srebrem a złotem. Nie widzę kiczu, choć naszyjnik odstawiła bym na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 stylizacja do mnie przemawia ! chociaż nie przepadam za takim stylem, to byłabym chętna wskoczyć w coś takiego !

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się stylizacja 3 bo fajna spódnica, tylko że jak dla mnie to okulary na głowie są mało eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie również 3 stylizacja jest najbardziej udana. W pozostałych niektóre elementy mi troszkę nie pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń