2020/11/02

Stylizacje za Starmonety #15



 Kochani, dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje na pięknych modelkach. Mam dla Was również malutki konkurs, ale szczegóły pod koniec wpisu. 


1. Ksante 



Postawiłam na mroczny i tajemniczy strój. Chciałam w ten sposób ukazać Ksante jako bogatą wdowę lub księżniczkę mroku. Co sądzicie o takim zestawieniu? 


2. Aletheiaa 


Z mojej drugiej modelki zrobiłam grzeczną, ale wyluzowaną uczennicę. Postawiłam na wygodę i prostotę. Myślicie, że współczesne nastolatki mogłyby ubrać się tak do szkoły, czy jednak jestem trochę staroświecka? 


3. Anulcia345



Kiedy zobaczyłam garderobę Anulci, nie miałam wątpliwości, że ponownie chcę wrócić do pierwszej dekady XXI wieku! Spójrzcie tylko na te perełki! 

Postawiłam na kiczowaty look w stylu Paris Hilton. Za kolczyk w pępku posłużył mi kolczyk. Jak się Wam podoba takie wykorzystanie biżuterii? 


Zastanawia Was dlaczego nie podałam kosztów stylizacji? To zdanie dla Was! Osoba, która jako pierwsza poda poprawny kosztorys, zgarnie 30 sd :) 


Miłego dnia! 

27 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja skradła moje serce :)
    W ogóle nie wygląda jakby była stworzona tylko z rzeczy za sm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest doskonała! Wygląda jak za miliony, nie za grosze. Pozostałe dwie też są udane, mają swój klimat i urok.
    Jak coś, to moja szafa zawsze jest otwarta dla Ciebie, apartament stoi otworem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 stylizacja jak dla mnie bomba! No ale 3 to klapa nic mi się nie podoba strasznie biedna no i te koszmarne buty xD 8/10 :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, te buty są świetne! Ja tam bym chciała mieć je w swojej szafie :D

      Usuń
    2. Na tobie na pewno by lepiej wyglądały xD :D Bo ty zawsze robisz świetne stylizacje :3

      Usuń
    3. Tę stylizację też robiłam ja 😇 Tylko na innej modelce.

      Usuń
    4. To nieodpowiednia modelka haha :D Takie jest moje zdanie :) Na twojej doll myślę że lepiej to by wyglądało :D

      Usuń
  4. pierwsza stylizacja wypadła najlepiej,pozostałe dwie w ogóle mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zapraszam do siebie, chętnie otworzę szafę bo mam trochę ciuchów za sm :D

      martusia-16

      Usuń
    2. Na pewno wpadnę :) Bardzo dziękuję za zaproszenie!

      Usuń
    3. tylko musisz mnie uprzedzić jakoś,że chcesz tam wpaść to otworzę szafę,bo na te chwilę mam zamkniętą,żeby nie inni buszowali po niej :p

      martusia-16

      Usuń
    4. *żeby inni nie buszowali po niej xD

      Usuń
  5. To nastolatki nie ubierają się do szkoły jak w stylizacji nr 3? ;) :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieje że o to chodziło

    stylizacja ze mną; buty Active 260, bluzka Vinyl 56, nerka Vinyl 135, spódnica Pretty n Love 160, skarpetki Basic 105

    Anulcia 345; bluzka Pretty n Love 78sm, spódniczka Ri 7sm, buty Archive 100sm, torebka Bonjour Bizou 294sm, pierscionek 300sm, kolczyki Film Theory 120sm

    Ksante; rekawiczki Voile 2sm, rajstopy Vinyl 85sm, buty It Girls 126sm, czapka Mortal Kiss 2sm, sukienka Tingeling Coulture 240sm, róża 0sm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie o to! Zgłoś się do mnie po nagrodę! Brawo :)

      Usuń
    2. i do Ksante ten taki top to Facebook za 0sm

      Usuń
  7. Super stylizacje, w każdej osiągnęłaś swój cel. Bardzo podoba mi się moja doll jako bogata wdowa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźniłam się z konkursem, ale rano jak zobaczyłam post byłam już w drodze do pracy :D nie zmienia to faktu, że stylizacje są fajne, ale najbardziej w moim guście i najbardziej spodobała mi się druga stylizacja :D
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Będzie jeszcze sporo konkursów!

      Usuń
  9. Pierwsza jest niezwykła! Druga - mysle ze tak ubierają sie wspolczesne nastolatki, te buty sa bardzo popularne :) pomysl na kolczyk na ciele rewelacyjny! Podoba mi sie pomysl na 3 stylizacje, gdzie tylko jest Nicole Richie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicole była kilka tygodni temu w innym poście 😀 Bardzo dziękuję za miłe słowa ❤️

      Usuń
  10. Fajne stylizacje, podoba mi się wdowa i uczennica. Ta ostania nie jest w moim guście jednak wiadomo, kiedyś był szał na taki look. Brakuje mi tam tylko pieska.

    OdpowiedzUsuń