2020/11/19

Dom pełen wspomnień #4 – anulcia345

 Kochani, dzisiaj musimy trochę zmienić kolejność listy. Proszę Was na przyszłość, aby osoby, które się zgłaszają do serii, miały otwarte szafy / schowki (chociaż na czas robienia przeglądu) lub księgę gości, ponieważ nie zawsze jestem w stanie się z Wami skontaktować prywatnie. Mam nadzieję, że osoba, która była przed anulcią345 nie ma mi za złe tego, że musiałam ją przenieść na grudzień, ale niestety nie byłam w stanie się dostać do materiałów. 


Zapraszam Was do apartamentu naszego redaktora – anulci345. Udało mi się tam znaleźć fantastyczne skarby! Jesteście ciekawi jakie? 


1. Prawdziwe perełki! 




Nawet jeżeli nie lubicie rysowanych ubrań, musicie przyznać, że są to prawdziwe perełki, które obecnie są warte naprawdę sporo. Anulcia345 ma w swojej szafie wiele takich skarbów, spójrzcie jeszcze na rzeczy poniżej:



Wydaje mi się, że niektóre z tych ubrań / dodatków to prawdziwe rarytasy, np. te różowe adidaski z Pretty N' Love (wtedy pewnie jeszcze Pretty N' Pink). Posiadać coś w szafie z tego zestawu? A może macie inne rysowane ubrania, którymi chcielibyście się pochwalić? 


2. Bluzka z legendarnego sklepu

Kto pamięta sklep Hola? Ja się na niego nie załapałam, ale wiele o nim słyszałam. Nigdy nie udało mi się spotkać na bazarku niczego tej marki. Te ubranka są w ogóle sprzedawalne? Domyślam się, że obecnie to wielki rarytas i pewnie coś bardzo wartościowego. Chcecie, żebym kiedyś zrobiła wpis o tym sklepie? 

3. Ciekawy top

Zawsze widywałam ten top w czarnym kolorze, więc czerwony był dla mnie niemałym zaskoczeniem. Znaliście tę wersję wcześniej? Którą wolicie? 
Wydaje mi się, że ten czerwony jest dość rzadki – ja nigdy nie spotkałam go w bazarze. 

4. Intrygująca firma 


Bardzo zaintrygował mnie ten sklep, ponieważ wcześniej o nim nie słyszałam i nigdy nie natknęłam się na rzeczy z tej firmy. Wiecie coś na ten temat? Może podzielicie się z nami w komentarzu tą wiedzą? 
Bluzka wygląda na starą. 


5. Buty, które kochałam 


Jak ja kochałam te buty dekadę temu! Były moim top of the top i używałam ich wręcz nałogowo. Dzisiaj (chyba) ich już nie mam, ale w sumie chętnie bym zakupiła z sentymentu. Pamiętacie je? 


6. Rzeczy z ubieranek 


Kojarzę te rzeczy przede wszystkim z ubieranek. Ta bluzka pochodzi z mojej ulubionej gierki – Pretty N' Love. Niedawno postanowiłam spróbować skompletować wszystko z tej ubieranki, ale obecnie idzie mi gorzej niż źle i mam tylko kilka rzeczy haha :D 
Skarpetki chyba pochodzą z ubieranki Goth Idoru, którą też bardzo lubię. 

7.  Trofea 

Pamiętacie zbieranie tych nagród? Wszystko odbywało się rok temu. Mnie nie udało się zebrać wszystkich, ale widzę, że anulcia345 to zrobił. Gratuluję! 
Komu z Was również się udało? 

8. Zestaw 


Żeby tradycji stało się zadość, umieszczam kompilację najładniejszych drobiazgów, które znalazłam w schowku naszego gospodarza. Prawda, że te rzeczy są urocze? 
Mnie najbardziej podoba się kawałek ciasta (podejrzewam, że to ciasto dyniowe) i ten kochany miś. 
Ziemniaki też są bardzo fajne, na pewno będą pyszne z tym sosem w wazie! 



Ostatnio dodaję tutaj coraz mniej rzeczy, ponieważ często się powtarzają, a nie chcę Was zanudzać. Mam nadzieję, że czytanie tej serii nadal sprawia Wam przyjemność. Jeżeli bylibyście znużeni, dajcie koniecznie znać – wymyślimy coś innego :) 

Serdecznie dziękuję wszystkim za zaproszenia! Kolejka jest bardzo długa, dlatego na tę chwilę nie przyjmuję kolejnych zgłoszeń. 

Życzę Wam pięknego dnia oraz dużo uśmiechu. Dbajcie o siebie, kochani! 

____________________________________________________________

Kolejka: 
sylwia5278 – grudzień
stardollowy10 – styczeń 
Tola27555 – luty
ElizabetOrsini – marzec
justa6_1996 – kwiecień 
aguuniek – maj 
emu.musia – czerwiec 









13 komentarzy:

  1. Naprawdę szafa bogata w skarby! Nie jestem fanką ubrań z ery starego Stardolla, ale robią wrażenie :D
    Co do topu z Fallen Angel to nadal jestem wierna wersji czarnej. Czerwonej faktycznie nie spotkałam jeszcze nigdy do tej pory na Bazaarze.
    Bluzka z "17 maja" wygląda na jakiś event, może gdzieś jest dzień niepodległości o takiej dacie? Pamiętam, że Stardoll również przygotował coś takiego z polskimi gadżetami na 11.11.
    Śliczne są te drobiazgi z końca posta, kilka z nich posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nostalgia... Jak zawsze post wspaniały! Sporo drobiazgów mam, jakieś ubrania z postu również! A miś jest cudowny, mam go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lub miałam kilka pokazanych tu rzeczy, niestety jak było darmowe SS dla wszystkich to sprzedałam kilka z nich za śmiesznie niską kwotę, bo nie znałam ich wartości. Ja sama nie jestem fanką tego stylu, ale też nachodzi mnie nostalgia jak na nie patrzę, nawet lubiłam starego Stardolla. Czerwony top jest dla mnie zaskoczeniem, mam czarny, ale ten nawet nie wiedziałam że istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! co do ubrań to nie jest mój styl, ale całkiem dużo warte one są. mega te czarne buty wiązane, sama bym się o takie pokusiła. natomiast doniczka jednorożec zwycięża! z jakiej okazji można było zdobyć te trofea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te trofea szukało się ich co miesiąc jedno i to było tylko dla użytkowników ze statusem Royalty,chodziło o to że szukasz takiego bucika i zdobywasz ubrania,w każdym miesiącu inny ciuszek był :) i taka akcja trwała przez rok czasu

      martusia-16

      Usuń
    2. Martusia to nieprawda, nie trzeba było być Royalty żeby szukać tych butów, to było dla wszystkich. Ja mam kilka tych butów u siebie, a przed październikiem 2020 nie byłam SS od 6 lat, zresztą nawet nie jestem do tej pory Royalty.

      Usuń
  5. Nie przepadam za starą grafiką ubrań.
    W ogóle to zaczęłam się zastanawiać ostatnio skąd ich taka duża wartość, bo nie oszukujmy się do najpiękniejszych nie należą.
    A w zasadzie od zawsze zastanawiała mnie wartość niektórych ubrań, z chęcią zobaczyłabym coś takiego na blogu np. absurdalnie drogie ubrania na stardoll :D
    Cóż powyższe ciuszki dla mnie mają jedynie wartość sentymentalną. Niemniej gratuluję tak bogatej kolekcji :D
    I zgadzam się z Aletheiaa wiązane buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. sama mam trochę starych ubrań,ale nie aż tyle i nie takie xd mam na pewno czerwony top z Fallen Angel,kiedyś od kogoś kupiłam go...wiedziałam,że taki jest bo były to ciuchy z ubieranki Kat Von D,co do białej bluzki ja swego czasu miałam taką tyle,że z Callie's Picks...w necie doszukałam się,że w tym dniu wypada rocznica podpisania Norweskiej Konstytucji w Eidsvoll więc może stąd ubrania z taką datą...trofea-miałam ich tylko kilka,nie zdobyłam wszystkich bo jednak nie zawsze byłam Royalty xd misia pluszowego mam,jest uroczy :) ogólnie mam kilka z tych dekoracji u siebie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje bardzo za odwiedziny :) bardzo mnie ciekawiło co przygotujesz z moja szafa ;) fajnie, ze wspomnialas o tej starej grafice - od jakiegos czasu kolekcjonuje te papierowe ubrania... Chyba mam ich prawie 90 jak wyjmowalem ostatnio z szafy :D nawet nie wiedzialem ze tatme ubrania sa z ubieranek serio :D szkoda ze z Hola ciezko znalezc cokolwiek :/ mis jest uroczy ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zbierać tych starych ciuchów, ale przywołują u mnie super wspomnienia :D Czarne spodnie z pierwszego rzędu to pierwsze jakie miałam na Stardoll :') do tego nosiłam czarną pierwszą bluzeczkę i uważałam, że to świetny outfit :D Sklepu Hola samego w sobie już nie kojarzę, ale słyszałam o nim wiele razy.
    17 maja to święto w Norwegii, kiedyś Stardoll dodawał kilka rzeczy związanych z danym krajem na jakieś święta narodowe, my też mieliśmy swoje :) Mam prawie wszystkie trofea, nie znalazłam aby jednego, ale nie żałuję, bo to nic nie wniosło ostatecznie, a obiecywali coś super... -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane, a jak można się zgłosić do tego jeszcze? 😊

    OdpowiedzUsuń