2020/11/20

WYNIKI MISS STARDOLL WORLD 2020

 


1. AllDolledUp
2. Sookie.stardoll
3. berthaneves

Pełną listę wyników znajdziecie TUTAJ

Z wygranej trójki najładniejsza moim zdaniem jest lalka, która zdobyła trzecie miejsce, aczkolwiek sama głosowałam na doll, która zwyciężyła. 


(Tu również uważam, że trzecia suknia jest najładniejsza =D ) 

Zwyciężczyni, czyli AllDolledUp jest osobą, która gra bardzo aktywnie. Posiada aż dwa konta o statusie royalty, które przekroczyły 100 poziom. Jej główne konto jest obecnie na 144 poziomie, a zostało założone w 2006 roku. Przez ten czas AllDolledUp wykonała bardzo dużo projektów zarówno włosów jak i elementów dekoracyjnych. Lubi także tworzyć prezentacje - zawsze wyglądają niezwykle efektownie. Część jej pokoi wygląda zupełnie jak stardollowe strony. O ile inne aranżacje w jej mieszkaniu mnie osobiście niezbyt się podobają, tak te inspirowane stardollem to prostu perełki! Podziwiam fakt, ile czasu trzeba spędzić, aby stworzyć tak dopracowany apartament (mowa tu dosłownie o wszystkich możliwych pokojach). Nie wspominając już o tym, ile pieniędzy trzeba wydać na takie konto. Gdzieś tam z boku obserwowałam jej kampanię i była naprawdę imponująca. Przygotowanie prezentacji oraz pokoi specjalnie pod MSW musiało być niezwykle czasochłonne. Rozdawała również koszulki z logiem przygotowanym tylko na tę okazję. A ile czasu musiało zająć proszenie o głosy... =D Wygrana moim zdaniem jest jak najbardziej zasłużona. AllDolledUp starała się bardzo o ten tytuł już przez kilka dobrych lat, aż w końcu się udało i poniekąd cieszę się, że osiągnęła go tak kreatywna i sympatyczna osoba. Na końcu jej prezentacji znajdziecie zwykły, najzwyklejszy tekst, który ginie gdzieś tam pośród kolorowych, reklamowych obrazków. Przeczytacie tam wytłumaczenie czym jest dla zwyciężczyni gra, a stanowi bowiem sposób na walkę z kliniczną depresją. Jeżeli to prawda, to mam nadzieję, że to zwycięstwo bardzo dobrze wpłynie na jej psychikę i samopoczucie :) 



A teraz zostawiam Was z kilkoma przykładami pokoi z jej apartamentu, które podobają mi się najbardziej:




I na koniec największa perełka - pokój, który wygląda zupełnie jak stara wersja strony stardolla! Ja jestem pod wrażeniem. Chyba nie wpadłabym na to, żeby stworzyć tak wyglądający pokój :) 


A Wy co myślicie o wynikach konkursu i samym konkursie?

15 komentarzy:

  1. Niewątpliwie zasłużone pierwsze miejsce, kampania ADU była bardzo kreatywna. Cieszę się też z wyniku Sookie, bo była jedną z moich faworytek. Co do reszty, to w sumie jestem trochę zaskoczona, bo spodziewałam się chociażby Lifelessa zdecydowanie wyżej, a wręcz w top 3. To samo dotyczy Belli, no ale jak ktoś chociaż trochę śledził MSW to wie, że w kwestii wyników sd lubi zaskakiwać. Niemniej jednak jestem całkiem usatysfakcjonowana ostatecznym rezultatem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w końcu wygra ktoś z Polski. Nie jestem fanką MSW, ale jakoś czasem zaglądałam i głosowałam na Polaków.
    Wnętrza robi, że wow, mogę tylko pogratulować sukcesu i pozazdrościć bogactwa haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam konkurs jest do bani i od wielu lat nie spełnia swojej roli, bo jest to po prostu pay-to-win&spam-to-win (bardziej irytujące niż ekscytujące wydarzenie), dlatego cieszę się, że tym razem wygrał go ktoś, kto jest tak mocno związany z tą grą i kto ma tak dużo pomysłów i pokładów kreatywności i je konsekwentnie realizuje.

    AllDolledUp zdobyła moje głosy na dobre, gdy rozsyłając standardowy spam w kg, w pewnym momencie wróciła się do mojego profilu i skomentowała mój nick (bla bla że kojarzy się z Hogwartem, generic stuff, another Tuesday on Stardoll XD), ale to wystarczyło żeby mnie przekonać że nie jest bezmyślną spamiarą, która zostawia po 5 takich samych wiadomości dziennie i w ogóle nie patrzy do kogo je wkleja. Potem weszłam do jej apartamentu i przepadłam :D

    Zasługuje, wg mnie głównie dlatego że nie wygląda i nie zachowuje się jak 38917938410 Royaltych na Stardoll, a ma wiele do pokazania od siebie, nie tylko przepych i kasę włożoną w konto, tylko setki godzin spędzonych "produktywnie" w grze (o ile czas spędzony na sd może być produktywny :P).

    OdpowiedzUsuń
  4. I dobrze ze to juz koniec haha
    Coz rzadko kiedykolwiek na kogos glosowalem, wolalem zeby wygral jakis top projektant, no ale coz xd w kazdym razie w tym przypadku jestem pod wrazeniem tych apartamentow o ktorych mowa w artykule. Pozostale troche mnie zniechęcają do odwiedzin bo strasznie zawieszaja przegladarke ://

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tego konkursu nie znoszę, to jest tylko i wyłącznie konkurs spamu i z tego powodu zablokowałam KG.
    Nie głosowałam na nikogo, ale bardzo mi się podoba doll z drugiego miejsca ♥ (a sukienka z 3 faktycznie najlepsza). Jeśli chodzi o zwyciężczynię, to jej lalka jest moim zdaniem okropna, ale apartament mega kreatywny i podziwiam za pomysł i wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten konkurs to jeden wielki spam... W końcu zwycięzca, który nie jest z Turcji :P widać dużo pracy, którą ADU włożyła w swój apartament. Kojarzę ja głównie ze StarBloga. Realne odpowiedniki sukienek są dużo ładniejsze, ale cóż, w tym roku to wszystko po łebkach robią na SD...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie nasza Amfija ale super, że ADU wygrała a nie jakiś plasticzek jakich trochę się tam zebrało. Jest bardzo utalentowana i sympatyczna. A te jej pokoje, które tu pokazałaś są genialne. Bardzo lubię też pokój "Under construction", który ustawia jako główny, gdy robi nową aranżację. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tylko irytował taki Felix.Giro. Wygrał raz cały konkurs a i tak znowu brał udział. Tylko blokował innym miejsce. Przecież to jest tylko raz na rok a nie codziennie jak CG. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście nie jestem zadowolony z wyników - poznałem osobę z pierwszego miejsca i to co pisze w swojej prezentacji to stek bzdur. Jest bardzo zakłamaną osobą takie jest moje zdanie. Uważam że miejsce 2 i 3 zasłużyły na wygraną obydwie są bardzo sympatyczne i skradły moje głosy. A co do konkursu fakt faktem z roku na rok biedniejszy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienawidzę tego konkursu – festiwal spamu . Większość uczestników musiałam zablokować, ponieważ dostawałam tę samą wiadomość po kilka razy dziennie.
    Mimo mojej nienawiści do wydarzenia, głosowałam na kogoś innego i kibicowałam osobie, która ZAWSZE była sympatyczna i nie robiła mi szturmu na KG.
    Nie znam ADU, ale jej apartament jest imponujący. Muszę się wybrać i obejrzeć całość 🤗

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten konkurs jak wyżej również uważam jeden wielki spam ... Coraz brzydsze i gorsze dollki bo spamują i mają kasę... Kiedys rzeczywiście to było coś i było o co walczyć bo kiedyś przynajmniej admini inwestowali w nagrody zarówno dla doll w grze jak i w realu dla właścicielki konta.
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cieszę się, że to koniec :D
    Cóż myślę, że wygrana zasłużona. Nigdy wcześniej nie widziałam tak oryginalnego pomysłu na apartament. Bardzo doceniam taką kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że to już koniec :) Jako uczciwy gracz starałam się odpisywać i głosować na kandydatów o ile nie dostawałam kilkudziesięciu identycznych wiadomości w przeciągu paru godzin. Mnie zauroczyła Bellla. Oddałam też głos na innych. Wygrana doll hmmm... Piękna moim zdaniem nie jest. Rozumiem, że nie to warunkowało wygraną. Nie miałam natomiast pojęcia o jej apartamencie i to jak wygląda. Włożyła w niego mnóstwo pracy (jak i we wszystko) - więc tak czy siak myślę, że zasłużyła. Zgadzam się też z komentarzem wyżej. wszystko kręci się wokół pieniędzy...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię msw... wydawanie mnóstwa sd i milion spamu z prośbą o głosy to na coś na co bym się nie zdecydowała... fajnie wygląda top3, ale nic więcej na ich temat nie wiem

    OdpowiedzUsuń