2020/11/13

#duet

Dzisiaj znowu z golfem... Tym razem kardigan. Kiedyś niekoniecznie bym polubił taki duet, bo "niby sweter na sweter?" ;) Grunt to dobrać oczywiście odpowiedniej grubości ubrania. Stylizacje nieco podobne do siebie, to chyba przez wybór jeansów w obu przypadkach. W każdym razie pierwsza jest bardziej młodzieżowa i mniej zabudowana, druga przeciwnie. Ponownie udało mi się wykorzystać torbę, która była darmówką i początkowo niezbyt mi się podobała. Jakoś monogram Gucci nie jest moim ulubionym... 

#1: okulary Mr, golf Bonjour Bizou, kardigan Vinyl, jeansy VInyl, plecak Mr. + Special Offer, tenisówki Fudge.

#2: naszyjniki Vinyl, golf Basics, płaszcz Basics, sweter Bonjour Bizou, torebka Special offer + Riviera (pasek), jeansy Basics, buty 5th Anniversary. 

Przyznam, że dla mnie ten duet to trochę za ciepłe połączenie... ;) Ale może komuś się spodobało? Co sądzicie o tych stylizacjach? 


13 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny duet! Ja bym mogła nosić sweter założony na golf i do tego kurtkę lub bluzę – takim jestem zmarzlakiem haha :D
    Pierwsza stylizacja jest taka szkolna, fajnie to wygląda – świeżo i młodzieżowo. Druga jest równie udana. Nie spodziewałam się, że można ładnie wystylizować te buty, a Tobie się udało. Podoba mi się także pomysł na takie użycie tej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Golf nie ale jakiś ciepły sweter do długiej jesienno-zimowej sukienki zawsze mi się przydaje. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie połączenie super, lubię jak mi jest ciepło :D
    Obie stylizacje bardzo fajne, w drugiej trochę dziwnie wygada ta torebka, ale inaczej ciężko ją założyć do tego płaszcza...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo jest fajnie! Bardzo udane stylizacje. Ja tam lubię kiedy jest mi ciepło, uwielbiam bluzy i kurtki, do tego jakiś golfik.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię czegoś takiego,wgl nie znoszę ani golfów ani swetrów...owszem jestem zmarźlakiem ale opatulę się w cieplutką bluzę i mi wystarczy xd jeśli chodzi o stylizacje to druga jest ładna,ale nie podobają mi się te buty...pierwsza wgl mi nie przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie to moim zdaniem wygląda tylko dobrze (mówię o realu), w momencie kiedy pod spodem jest cienki, przylegający do ciała golf i na to zakładamy luźny sweter.
    Jeśli chodzi o stylizacje to tym razem żadna mi się nie podoba, czekam na inne propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że zakładając dwa swetry jednocześnie nikt nie zostawiłby gołych kostek 😅 ale wykorzystanie tego śmiesznego plecaka uważam za udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugi rzut oka to w tej pierwszej stylce brakuje mi trochę dodatków. Na pewno jakiś pasek by się przydał, skarpety (XD) jakiś wisiorek względnie krótkim łańcuszku, tak żeby wisiał niech pod golfem i byłoby całkiem całkiem. Druga stylizacja to raczej nic odkrywczego, czasem widuję tak ubrane osoby na ulicach.

      Usuń
  8. a pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pierwsza stylizacja, ale sama nie zniosłabym gołego brzucha i kostek w taką pogodę xD Nie jestem zmarźlakiem, ale trochę dbam o zdrowie haha. W drugiej nie podobają mi się dodatki, za to baza jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny duet, zmieniłabym w 2 stylizacji buty. Według mnie są za ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje jak dla mnie spoko lecz do obydwu koszmarnie dobrane torebki/plecaki :)

    OdpowiedzUsuń