2020/10/23

Wnętrze #5

Przyznam, że na początku tworzenie wnętrz za starcoins wydawało mi się małym wyzwaniem. Finalnie okazało się to całkiem przyjemne. Tym razem udało mi się stworzyć sypialnię lub po prostu miejsce do odpoczynku, bo podobno duża ilość roślin nie jest wskazana w miejscu gdzie śpimy. Wykorzystane przeze mnie wnętrze to pokój z dużymi oknami, który dostaje się za odblokowanie jednego z pierwszych poziomów. Oprócz mebli i dekoracji za starcoins użyłem jakże niechcianych drobiazgów z Akademii i kilku innych darmówek. Nie przypuszczałem, że nawet w miarę dopasują się do reszty. 


Jak według Was wygląda idealna przestrzeń do relaksu? Mam nadzieję, że moja aranżacja w miarę się Wam spodoba ;) 

9 komentarzy:

  1. Troszkę taki miszmasz. Ta cegła zapełnienie niepotrzebnie, nie pasuje do wnętrza. Dodatkowo w takim powiększeniu wygląda bardzo nierealistycznie. Usunęłabym też płatki róż, bo dla mnie wyglądają trochę tandetnie. Dodałabym może kilka delikatnych białych, półprzeźroczystych firanek. Mam również zastrzeżenie do narzuty bo wygląda dziwnie jakby wchodziła w podłogę/trochę lewitowała. Też bym ją zmniejszyła. Myślę że sama baza nie jest zła, ale ja bym nad tym trochę popracowała. Stwierdzam, że przydałoby się włożyć w to wnętrze jeszcze przynajmniej kilkaset starmonet.
    Ostatnio też stworzyłam przestrzeń do relaksu w swoim apartamencie, zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie ciężko stworzyć dobrą aranżacje na starmonety, starmonety nie jest złe, ale widać, że budżet nie był za duży

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zamysł - sypialnia z roślinkami. Nie podoba mi się za to tapeta z cegłami, lepiej byłoby postawić tam jakiś regał lub półeczkę, które zakryłyby pustą ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak dla mnie mega brzydkie wnętrze i nie dopracowane. 2/10

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem całkiem fajny pomysł :) Może dodałabym jeszcze kilka drobiazgów, ale jak najbardziej udana aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam zamysł i kolorystyka bardzo mi się podoba, ale tak jak już moje poprzedniczki wspomniały duży misz masz. Z lewej strony jakby stały dopiero co do rozpakowania. Trochę poprawek albo innych dodatków i byłoby naprawdę super ;)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przyjemna, ale czegoś brakuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wnętrze nie jest najgorsze, tylko za dużo tu wszystkiego. Panterka, złoto, ozdobny wazon, ale myślę, że tutaj chodzi o mój minimalizm X"D

    OdpowiedzUsuń