2020/10/30

wnętrze #6

Dzisiaj przeniosłem się z ekipą dekoratorską do apartamentu 3Siostry, aby stworzyć pokój specjalnie na przyjęcie halloweenowe. Nie jest to jednak ani opuszczony dwór ani dom strachu. Całkiem codzienna aranżacja podzielona na jadalnię i pokój dzienny. Postawiłem na kolory ziemi. Stonowany kolor ścian ożywiłem pomarańczowymi akcentami i zielonymi roślinami. Aby wprowadzić w nastrój Halloween, dodałem balony, girlandę, dynię, czaszki i okazjonalną zastawę stołową.  Za oknem już zmrok, czas przyjmować pierwszych gości...


Straszliwie udanego Halloween! Co powiecie na to, żeby pod postem stworzyć małą playlistę na halloweenowe przyjęcie? Ja zacznę ;)



29 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wnętrze!

    Ja zarzucam klasykiem, który zna każdy (chociaż pewnie w oryginalnej wersji):
    https://www.youtube.com/watch?v=5T9APeOD7Z8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo szukalem kiedys tej piosenki! Przyznam ze po tytule nie powiedzialbym ze znam 🙈 dziekuje :>

      Usuń
  2. Super pomysł, mieszkanie przygotowane na halloweenową imprezę - bardzo mi się podoba :)
    Mi ta piosenka idealnie pasuje :D
    https://www.youtube.com/watch?v=IIR5vBiC3ig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, creepy ten teledysk! Faktycznie sie wpisuje w ten dzien! Fajnie ze Ci sie podoba :)

      Usuń
  3. Ja dorzucam Lanę do imprezowej playlisty: https://www.youtube.com/watch?v=zA4OjrpVsiY 🧙🏻‍♀️
    Wnętrze jest świetne! Chętnie dołączyłabym do takiej imprezy! Dodałabym na stół jakieś ciasto, ale myślę, że znacie moją obsesję na punkcie słodyczy i ciast, więc to zrozumiałe, że przyniosłabym ze sobą jakiś cukier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, ze dlugo slucham Lany ale o tej piosence nie wiedzialem! Milo mi :) ja tez bym dolaczyl :D tak na imprezę slodycze by sie przydaly! Myslalem zeby dodac ciasto jablkowe ale nie miescilo sie xd Na co bys postawila dokladnie? ;)

      Usuń
    2. Ciekawa piosenka, taka zarazem bardzo-Lanowa i w-ogóle-nie-Lanowa. Przyjemnie się słuchało (Hongwart)

      Usuń
    3. Szarlotka dyniowa byłaby idealna na to przyjęcie!

      Usuń
  4. Bardzo ładny wystrój!
    Przepraszam, że zapytam ni stąd, ni zowąd aleMam pytanie ile mają lat mają osoby, ktore prowadzą tego bloga, lub się udzielają w selcji komentarzy? Ja w przyszłym roku mam 20 i czuję kinsternacje bo nie znam nikogo w moim wieku kto gra w Stardoll. Wielka szkoda.
    Pozdrawiam, i dziękuje za ten blog! Niezliczona ilość wspaniałych wspomnieć się z nim łączy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 21 lat (w styczniu będę miała 22) 😀

      Usuń
    2. O, to niesamowicie się ciesze! ❤
      Bo pytałem poważnie, nurtowało mnie to.
      Dla mnie Stardoll jest idealna odskocznią i jedną z form relaksu,więc mimo upływu lat nadal będe gral haha

      Usuń
    3. Super! Dla mnie to też taka forma relaksu i przyjemność 🌻
      Ja też gram i zamierzam grać bardzo długo. W ogóle się tego nie wstydzę i wszyscy moi znajomi wiedzą, że kocham Stardoll 😂
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
    4. Tutaj (jeszcze kilka miesięcy) 23 :D

      Usuń
    5. 24, mam konto od 12 lat

      Kto da więcej? :D

      Usuń
    6. Ja za miesiąc kończę 22 i też konto od 12 lat ;) zostałam jedyną weteranką wśród znajomych, którzy kiedyś ze mną grali (Hongwart)

      Usuń
    7. Oh, od niedawna nieszczęsne 20 lat XD Miałam długą przerwę od stardolla, ale rok temu wróciłam, bo w sumie mam konto od 2010 roku i wieeeeeelki sentyment ^^

      Usuń
  5. jestem zauroczona w tych zielonych fotelach i w obrazach postawionych pod ścianą! nie dorzuce nic do playlisty, nic mi nie przychodzi do glowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ze mi tez sie podobaja, chociaz kiedys myslalem ze nie przepadam za zielonymi meblami. Ostatnio wlasnie często zdejmuje obrazy i stawiam pod sciana ;)

      Usuń
    2. dokładnie! kiedyś myślałam, że zieleń jest okropna we wnetrzach, ale przypomniałam sobie o istnieniu butelkowej zieleni i jestem zachwycona!

      Usuń
  6. Świetnie Ci to wyszlo! Obłędne wnętrze, strasznie mi się podoba połączenie wszystkich elementów i kolorystycznie jest świetnie ten odcień zieleni i dyni ma moc - świetne 😍
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna aranżacja :) bardzo mi się podoba prawa strona z tym fotelem :)

    ja siedzę i słucham tego: https://www.youtube.com/watch?v=kGiYxCUAhks&t=54s xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się pomysł z podsuwaniem sobie piosenek tematycznych. Może ogarniemy jakieś playlisty na Spotify? Ja zawsze mam problem z grupowaniem utworów wg ich nastroju XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega wnętrze, podoba mi się kolorystycznie! Wszystko jest świetnie dobrane : )
    A tutaj coś ode mnie : https://www.youtube.com/watch?v=SUjD_nwooTg
    Mam małą "obsesję" na punkcie tego Pana hihi XD

    OdpowiedzUsuń