2020/10/01

In burning red


 
Jakiś czas temu spotkałam w bazarku taką spódniczkę. Pochodzi ze sklepu Decades, więc natychmiast znalazła się w mojej szafie. Przedstawiam Wam mój pomysł na jej wykorzystanie. Co sądzicie? 

Kochani, z przyczyn osobistych post ze wspominkami nie pojawi się w ten czwartek – zapraszam Was za tydzień i bardzo przepraszam za zwłokę. Przeprowadzka, wyjazd i kilka innych sytuacji wpłynęło na to, że po prostu nie zdążyłam go ukończyć, a nie chciałabym wciskać Wam pracy, z której nie jestem zadowolona. 
Miłego dnia! 

13 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie jak wygladalaby w rzeczywistości ta spodnica, a zwlaszcza ta dekoracja wokol talii. Stylizacja elegancka, dobra dla damy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo to zastanawia, ale niestety nie znam rzeczywistego odpowiednika tej spódnicy (o ile taki w ogóle jest) :)

      Usuń
  2. koszmarna ta spódnica,stylizacja jest ok

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie spódnica jest dość ciekawa – trochę inna, ale przez to sama nie wiem, czy mi się podoba, czy też nie :P Na pewnoe jest z Decades, więc musi być w mojej szafie haha :D
      Dziękuję za opinię!

      Usuń
  3. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje, na spódnice raczej nie zwróciłabym uwagi w bazarku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja pewnie też nie zwróciłabym na nią uwagi, gdyby nie marka haha :D

      Usuń
  4. Stylizacja dla bizneswoman po pracy hehe jest świetna!
    Życzę powodzenia w działaniach, przeprowadzka zawsze męczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*
      Już jestem po przeprowadzce, więc teraz tylko z górki.

      Usuń
  5. Spodnica mi sie za bardzo nie podoba, nie wiem co te czerwone elementy miały na celu... Stylizacja jest okej, ładna torebka i kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czerwone elementy chyba miały urozmaicić tę spódnicę :p
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Nie lubię tych czerwonych ozdób na spódnicy - mogłyby być ładniejsze. Ale całość mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń