2020/09/30

1:3

Wybrana tym razem przeze mnie rzecz to biustonosz z metką Inspired by Alexander Wang Tribute. Jak na bieliznę kosztował trochę więcej (18 sd) w porównaniu do tego co oferuje sklep Underneath Stardoll. O ile dobrze się orientuję, to kupując go z drugiej ręki trzeba zapłacić jeszcze więcej. Jest to nieco tańsza alternatywa dla LE Lace Bralette z Limited Edition. Zdecydowanie najładniejsze są w nim koronkowe zdobienia. W przypadku moich stylizacji biustonosz ten został użyty w kobiecych i zmysłowych lookach. Za każdym razem jednak w nieco inny sposób. Raz w klasycznej wersji, później jako ramiączka, a także spód bluzki. Czasami inni użytkownicy wybierali go do czegoś swobodniejszego i sportowego. 
#1: uszka Sunny Bunny, choker Limited Edition, biustonosz Inspired by Alexander Wang Tribute, bluzka The Jet Set, spódnica Nelly.com, torebka Young Hollywood, szpilki Voile.

#2: kolczyki Voile, bluzka  Antidote, biustonosz Inspired by Alexander Wang Tribute, pasek It Girls, majtki Bird's Eye, spódnica  Inspired by Dolce & Gabbana Tribute, torebka Voile, szpilki Special Offer.

#3: choker Limited Edition, biustonosz Inspired by Alexander Wang Tribute, szlafrok Voile, majtki Nelly.com, podszewka Basics, szpilki Special Offer.

Niezmiennie czekam na Wasze opinie :)

12 komentarzy:

  1. pierwsza i druga stylizacja jest bardzo ładna :) nie mam tego stanika,raczej nie używałabym go do stylizacji

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy stylizacje są śliczne! Każda jest inna i to mi się podoba! Pierwsza sprawdziłaby się na wyjście do kawiarni z przyjaciółką w jakiś wakacyjny dzień, druga ma randkę, a trzecia na plażę. Świetna robota!
    Też mam tę spódnicę z D&G i nigdy nie wpadłam na taki pomysł wystylizowania jej 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te spodnice, calkiem czesto z niej korzystam ;) jak dla mnie dwie pierwsze na randke a trzecia po randce ale jak kto wolo ;))) ciesze sie, ze sie podoba :)

      Usuń
  3. Super! Stylizacje bardzo mi się podobają, szczególnie 3 jest taka "swoja", domowa, takiej bogatej pani hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kiedys beda stylizacje dla bogatej pani :)

      Usuń
  4. Mega stylizacje! Fajnie, że w każdej inna czesc stanika jest użyta. Najbardziej spodobała mi sie chyba 2 :D swietna spódnica i bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważnie ale jak dla mnie spoko, przydała by się nowa fryzura bo ta jest już nudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta fryzura nigdy nie bedzie nudna. Hailey Bieber ma podobna, Ariana Grande rowniez nie rezygnuje ze swojego kucyka. A tak na serio to wole miec jedna uniwersalna i dobrze wykonana peruke niz jakies badziewie :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny jest ten stanik, udało mi się go wyrwać na bazarku za 8sd :D
    Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń