2020/09/05

Nowości

W tym tygodniu tradycyjnie wjechały cztery nowe  dostawy do sklepu Vinyl: 



W piątek zaś admini uraczyli nas limitowaną kolekcją Young Hollywood: 


Wydaje mi się, że są to kreacje Lady Gagi, które zaprezentowała z okazji MTV Video Music Awards. Kupiliście coś z nowych dostaw? Ja zastanawiam się jedynie nad pomarańczowym kompletem z Vinyl, reszta zbyt ekstrawagancka jak dla mnie. 

W Starplazie pojawił się także nowy sklep, który moim zdaniem jest naprawdę żałosny: 


Wszystkie artykuły dostępne są za Starmonety, dlatego coś tam kupiłam, chociaż sama nie wiem, co z tym zrobię. Do zakupów admini dorzucili jakieś darmówki, ale to też słabizna. Ponadto w apartamentach oficjalnych lalek magicznym sposobem pojawiły się zwierzaki z tego sklepiku i maseczki na nosach. Co sądzicie o takiej promocji? 
Dodam jeszcze, że Lunchables to jakieś jedzenie niedostępne w Polsce – sprawdziłam ich stronkę i nie wygląda to zdrowo czy apetycznie... Na moje oko to jakieś gotowe lunchboxy pełne słodyczy, przetworzonego jedzenia i słonych przekąsek. Uważacie, że to dobry pomysł, aby reklamować coś takiego? 

18 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o Vinyl to kupiłam buty i kolczyka za sm,kupiłabym ten pomarańczowy płaszcz ale nie podoba mi się jego ułożenie....jeśli chodzi o YH to nie moje klimaty...a na temat ostatniej kolekcji to się nie wypowiem nawet

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam te rzeczy za sm 😇 Ostatnio biorę praktycznie wszystko, co jest dostępne za tę walutę.

      Usuń
  2. Podoba mi się jedynie ten pomarańczowy zestaw,również planuję go kupić. Dostawa do Young Hollywood jest słaba, wykonanie tych ciuchów jest naprawdę kiepskie...
    Sklep z maseczkami jest dziwny, nie kupię nic, bo nic mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uważam, że wykonanie tych ubrań jest dość kiepskie ☹️

      Usuń
    2. Zazwyczaj jestem łasa na limitki, ale tym razem bez bólu odpuściłam :D

      Usuń
  3. Mam wrażenie, że w każdej dostawie do YH jest coś Lady Gagi. ;) Maseczki za sm kupił sobie Kot Emiliusz. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie śledzę YH, więc ciężko mi się odnieść 😃 Nawet nie mam niczego z tego sklepu. Widziałam Kota Emiliusza w tej maseczce, wygląda bardzo stylowo!

      Usuń
  4. Jak dla mnie te dostawy są super - to że są maseczki i to mega tanio mega pomysł - nie każdego stać na rzeczy za sd a tu wreszcie coś za sm :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem załamana YH, wykonanie tych ubrań- porażka. Vinyl też mnie nie zaskoczył. Co do tego sklepu z maseczkami za sm, nie mam nic przeciwko, ale wolałabym, żeby zajęli się czymś bardziej pożytecznym, np. lepszymi kolekcjami ubrań. Nie uważam też, żeby reklamowanie fastfoodow, czy "niezdrowych" przekasek, było czymś strasznym i nieodpowiednim. Bez przesady, raz na jakiś czas można zjeść coś takiego i nic się nie stanie, szczególnie, że to tylko gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie co do YH. Pewnie, że raz na jakiś czas można zjeść coś niezdrowego, ja sama lubię jeść słodycze. Byłam ciekawa Waszej opinii odnośnie tych reklam, ponieważ teraz dość intensywnie promuje się zdrowe jedzenie i bycie fit. Lubię wiedzieć, co sądzicie na różne tematy.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. A co sądzisz o zwierzętach i szkolnych ławkach?

      Usuń
    2. Jak dla mnie są zupełnie zbędne. YH też średnie. Adnimi się w ogóle nie starają.

      Usuń
  7. Lunchables to zestawy śniadaniowe dla dzieci sprzedawane w USA. To nie jest takie złe na jakie wygląda i jest dosyć smaczne. Wiem, bo kupowaliśmy takie raz na jakiś czas dzieciom do szkoły jak byłam au pair. Zwłaszcza, że to jest typowy amerykański lunch dla dzieci (krakersy, szynka, pepperoni, ser, jabłka i coś na deser + czasem napój). Trochę mnie jednak drażni słowo "żałosny". Widać, że jest to typowa reklama, a mamy teraz takie czasy, że Stardoll musi się utrzymać z czego tylko może.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, lata świetności Stardolla minęły, więc każda reklama jest dla nich pewnie na wagę złota. Mnie niestety nie podoba się zawartość sklepu – te rzeczy są słabe i nie zachęcają do kupna tych lunchboxów (przynajmniej w moim odczuciu). Nazwałam tę kolekcję żałosną, ponieważ moim zdanie taka właśnie jest i nie czuję potrzeby ukrywania swojej opinii, każdemu podoba się coś innego 😉 Dla mnie najpiękniejszą rzeczą na Stardollu jest Schiaparelli Lobster Dress, a dla kogoś może być ona paskudna i ma prawo ją tak nazwać, nie urazi mnie to w żaden sposób i mam nadzieję, że Ciebie również nie uraził mój wpis. Pozdrawiam 🦋

      Usuń
  8. Jedynie kolczyki z czerwonym krysztalkiem i fioletowe kowbojki mi sie spodobaly... pomaranczowy komplet moze byc, ale tylko na jeden raz. Kreacja LG nie wyszla. Dostawa do YH masakryczna. Nie podobaja mi sie te ubrania. Gaga skopiowala troche Björk. A ten nowy sklep hahahah kiepskie bardzo :(((

    OdpowiedzUsuń
  9. super meski sweter i sklep z maseczkami! kupione tylko ze wzgledu na sm

    OdpowiedzUsuń