2020/09/07

Stylizacje za starmonety #8

Dzisiaj zastąpię Elizabet-Mary i przedstawię Wam moje stylizacje za starocoins. W sumie udało mi się stworzyć ich 6... Podzieliłem je jednak tematycznie na 3. 

Pierwsze trzy powstały z myślą o festiwalach, które w tym roku się nie odbyły... Jest kolorowo, wakacyjnie i młodzieżowo. 

#1: okulary Vinyl, kolczyki Stardoll feat., top Archive, spódcnia Nelly.com, sandały It Girls, torebka Bonjour Bizou + Windows On The World.

#2: kolczyki Special Offer, sukienka 70 Million Members, kurtka Wild Candy, plecak Fudge, sneakersy Bonjour Bizou. 

#3: kolczyki Stardoll feat., bluzka Basics, top Vinyl, jeansy Basics, torebka It Girls, przypinki Evil Panda, tenisówki Fudge.

Kolejne outfity natomiast zostały dobrane do torebek inspirowanych projektami znanych domów mody: Chanel, Prada, Gucci.  Najbardziej chyba podoba mi się wersja Prada Cahier Bag... Tutaj propozycje raczej  jesienne i bardziej eleganckie w porównaniu do poprzednich. 


#1: kolczyki Vinyl, naszyjnik Fallen Angel, sukienka Special Offer, torebka Vinyl, szpilki Velvet Orchid.

#2: kolczyki Voile, sweter Special Offer, golf Basics, spódnica Rio, kozaki Wild Candy.

#3: kolczyki Vinyl, sweter Pet a Porter Fashion, spódnica It Girls, torebka Special Offer, szpilki MSW. 

Wszystkie rzeczy oczywiście są za starcoins :) Sporo jednak jest z łowów na bazarze, okolicznościowych sklepów i darmówek, dlatego nie wypisałem cen. 

Czekam na Was w komentarzach. Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu. 




7 komentarzy:

  1. Bardziej podobają mi się eleganckie zestawienia. Najbardziej podoba mi się stylizacja z zieloną sukienką i żółtym swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tych propozycji hahaha :D Dla mnie najlpesza jest stylizacja w zielonej sukni, a najgorsza jest pierwsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post zupełnie inny od mojego, więc super! Pokazałeś to w innej odsłonie, czytelnikom przyda się trochę świeżości. Bardzo podobają mi się eleganckie stylizacje. Niektórych rzeczy nie mam, więc szkoda, że jednak nie wspomniałeś o dostępności.
    Super pomysł na ozdobienie torby za pomocą pinsów.
    A z czytelnikami widzę się za tydzień, więc od siebie życzę Wam miłego dnia 🌻

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje są fajne, trudno wybrać jedną, bo nie widzę żadnej bardzo złej.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście podoba się pierwsza i druga z tego drugiego zestawu, reszta mi nie przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Też najbardziej podobaja mi się pierwsza i druga z dolnego rzędu. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. super drugi rząd stylizacji, pierwsze to nie mój styl...

    OdpowiedzUsuń