2020/09/04

#duet

W dzisiejszym duecie prezentuję nieco randomowe połączenie biżuterii. Do złotych łańcuszków z medalionem (Nelly.com, cena 10 sd) dopasowały się kolczyki z kolorowych kryształów (Vinyl, cena 140 sc).  Tak naprawdę zestaw ten został stworzony na potrzeby pierwszej stylizacji. Okazało się jednak,że jest na tyle uniwersalny,że udało mi się go dopasować do basicowej bazy w drugim outficie. Strój po lewej kojarzy mi się z zawartością cukierków Smarties, po prawej natomiast mamy coś w stylu Jacquemus. Przy okazji polecam Wam zakup tych sandałów inspirowanych projektem Bottega Veneta, są bardzo oryginalne! Pięknie prezentują się na zdjęciach do kampanii marki na wiosnę/lato 2020.

Mam nadzieję, że dzisiejszy duet Wam się podobał. Jak Wasze wakacje? Już w szkole czy dopiero planujecie wrześniówkę? ;) 

11 komentarzy:

  1. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza też ładna,ale zmieniłabym buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są ładne, w pierwszej buty są mocno rzucające się w oczy, ale w sumie ciekawie ożywiają stylizacje. Podoba mi się połączenie tej biżuterii :)
    U mnie na szczęście jeszcze miesiąc wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki wlasnie byl zamiar :) ciesze sie :) u mnie niby tez, ale wolne w domu to nie wolne. Ciagle jakas praca :(

      Usuń
    2. Taki wlasnie byl zamiar, dziekuje :) u mnie rowniez, ale niestety nigdzie sie nie wybieram i ciagle mam duzo zajec. Spokojnego wypoczynku zycze :)

      Usuń
  3. W pierwszej bez butów było by super a druga też fajna ale bez torebki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byloby... chyba niezbyt lubisz luksusowe marki :/ BV i Jacquemus to domy mody, ktore juz od dluzszego czasu sa na topie, a ich projekty sa naprawde udane i ciesza sie uznaniem wsrod gwiazd i nie tylko :)

      Usuń
  4. Obie stylizacje są okej, ale ani w jednej ani w drugiej nie podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna druga stylizacja! W pierwszej nie jestem przekonana do butów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) te buty sa bardzo oryginalne, ich kolor ozywia calosc ;)

      Usuń