2020/09/10

Wspomnień czar #8 – najładniejsze darmówki, którymi obdarował nas Stardoll

 Kochani, dzisiaj chciałabym Wam pokazać darmówki, które moim zdaniem są bardzo ładne / przydatne i chętnie z nich korzystam. Wybór jest oczywiście subiektywny, dlatego jak zawsze czekam na Wasze komentarze i inne propozycje. Nie mam dostępu do wszystkich darmówek, dlatego wybrałam te, które mam ja lub moi znajomi. Miłego czytania! 

1.  Beżowe buty
Uwielbiam te pantofelki i naprawdę często wykorzystuję je w swoich stylizacjach. Są bardzo uniwersalne i dość skromne, co dla mnie jest ogromnym atutem. Podobają się Wam? 


2.  Czerwona suknia

Przyznam, że nie miałam jej na sobie wiele razy, ponieważ w moim apartamencie bardzo się zacina i ciężko mi ją włożyć. Uważam jednak, że jest prześliczna! Myślę, że znacie tę darmówkę doskonale, gdyż dostaliśmy ją całkiem niedawno. 


3.  Dodatki 
W swojej szafie znalazłam tylko kilka opcji, które są naprawdę ładne. Często korzystam z tych dodatków, chociaż od dawna nie założyłam niebieskiego chokera. 

4. Bluzki
Tę bordową bluzkę być może kojarzycie z moich starmonetowych stylizacji. Jest nie tylko ładna, ale również praktyczna. Lubię także ten czarny golf – świetnie się sprawdza pod inne bluzki lub sukienki. 

5. Świecidełka 

Napis jest chyba dość stary, ponieważ mam go w swoim schowku już długo. Często widuję go w apartamentach innych graczy i podobają mi się pomysły na jego użycie. Ja niestety jeszcze go nie wykorzystałam, ale może w przyszłości uda mi się to zrobić. Żyrandol dostałam z okazji urodzin (których nie miałam, więc to dziwne – pewnie mam wpisaną złą datę) i zdobił jeden z moich pokoi przez pewien czas. Lubię kwiatowe motywy, a ten prezent całkiem fajnie zastępuje podobne żyrandole z Pretty N' Love Decor. 

6. Meble


Wybrałam ulubione darmowe meble ze swojego schowka. Ze wszystkich wielokrotnie korzystałam, najczęściej chyba ze stolika. Co sądzicie o moim wyborze? 

7. Zwierzaczki 

Kocham wszystkie zwierzęta, a te darmowe szczególnie. Tutaj wybór moich ulubionych! Najbardziej podoba mi się oczko wodne i ruszające się w nim rybki – świetnie to wygląda! 

8. Gadżety


Wspominałam kiedyś o tym, że uwielbiam takie drobne pierdołki. Niby nie mam ich bardzo dużo w apartamencie, ale kocham je kupować i dostawać. Zebrałam dla Was te, które podobają mi się najbardziej. Niektóre pochodzą z zadań za akademię, inne są prezentami z jakichś okazji. Najbardziej z tego zestawienia lubię czekoladki (to chyba bardzo stara darmówka) i lampki z dyniami – tworzą fajny nastrój. 

9. Sukienki


Uważam, że jak na darmówki są bardzo ładne. Każdą założyłabym z ochotą, ale niestety nie mam ich w swojej szafie, należą do Pati-1997.

10. Kolejna porcja gadżetów


Czy nie uważacie, że te rzeczy są piękne? Mnie najbardziej podoba się słoik pełen liści, czekoladki w różowym pudełku i ten uroczy kotek. Lalka pochodzi z serii gratisów zamkowych, o których wielokrotnie pisałam. 

11. Zestaw kanapowy 


Czy Wy też już czujecie ciepełko i mięciutkie okrycie tego kocyka? Uważam, że ten kanapowy zestaw, który znalazłam u Kirkki, jest naprawdę świetny i bardzo praktyczny! Świetnie wyglądałby w Alpine Chalet. 

12. Piękne kwiaty 


Bukiet jest ładnie wykonany i wpasuje się w wiele wnętrz. Moim zdaniem wygląda na dość drogi, a tymczasem to darmówka. 

13. Klosz pełen pyszności 


Znalazłam go w domku Eweli98 i pokochałam miłością bezwarunkową! Nie wiem, czy wspominałam o tym, ale uwielbiam kupować słodycze na Stardollu, stąd pewnie mój zachwyt nad tą darmówką.

Kochani, to wszystko na dzisiaj. Czekam na Wasze opinie i własne propozycje. Pięknego dnia! 

8 komentarzy:

  1. mam nie które rzeczy :) te buty są bardzo ładne i sama je często używam :) jeszcze są takie fajne białe szpilki też darmówki,ale nie wiem skąd one były,chyba admini je rozdawali

    https://i.imgur.com/6bOpJs4.png

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. super post i super niektóre rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta lila sukienka jest taka piękna, że aż mi przykro, że jej nie posiadam! Tak samo czerwona - pierwszy raz na oczy ją widzę :o
    Wybrałaś jedne z ładniejszych rzeczy, bardzo lubię ten bordowy top. Była jeszcze taka rozkloszowana, krótka sukienka w kwiaty z koronką (swego czasu wszyscy praktycznie w nią ubierali doll)- również jak na darmówkę była ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są cudowne, szkoda, że ich nie mam, tak samo z liliową sukienką...
    Uwielbiam te Twoje posty, niezwykle przyjemnie się je czyta, a tym samym rozmyśla o Stardoll...

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna biała sukienka, nie posiadam jej i żałuję! pantofelki też są świetne, tak samo bluzki. do dekoracji nie jestem przekonana, ale wpadł mi w oko fotel niebieski (?), kolorowe wazony czy kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam większość z tych rzeczy, oprócz brązowej i czerwonej sukienki. O tej drugiej istnieniu nawet nie wiedziałam o_O a jest całkiem ładna. Nie przepadam jednak za darmówkami, nie używam ich

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo zestaw kanapowy mi sie podoba, zwlaszcza kocyk. Ciekawe kiedy bylo to do zdobycia. Gadzety numer 8 rowniez lubie, fajnie mozna je wykorzystac we wnetrzach. Zaluje ze nie mam tej welurowej bluzki jest sliczna. Podobnie jak bezowych butow, chociaz jest ich alternatywa rowniez darmowa, z kompletu Lady Gagi. Suknja pieknie wyglada ale tak zawiesza apartament :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta suknia bardzo zawiesza apartament, podobnie jak tiara z tego konkursu :(

      Usuń