2020/09/27

Polowanie na ubranie


Czeeeść! W dzisiejszym poście postawiłam na dodatek - brązową torebkę, którą kupiłam w sklepie Fendi Tribute za skromne 2 stardollary. Ile jest warta obecnie nie mam pojęcia, aczkolwiek nie widywałam jej zbyt często jak do tej pory. Nabyłam ją już dawno temu, ale w żaden sposób nie potrafiłam wykorzystać. Tym razem podjęłam wyzwanie i postanowiłam zestawić ją z brązem i czernią, bo z innymi kolorami trochę się gryzła ze względu na jej ciemny odcień. Dajcie znać co myślicie o dzisiejszej bohaterce postu =D




7 komentarzy:

  1. Piękna torba! Stylizacja obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Torebki wcześniej nigdy nie widzialam, ale cena, za która ją kupiłaś - po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mega – stylizacja, aranżacja i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, bardzo elegancka. Torebka to super zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci sie trafil zakup! Tez chce miec te torbe :( jeszcze tak tanio :D stylizacja - elegancko :)

    OdpowiedzUsuń