2020/09/20

POLOWANIE NA UBRANIE



Hejka! Dzisiaj będzie o liliowej bluzeczce z Limited Edition, którą kupiłam za 30 sd. Kupiłam ją tylko i wyłącznie ze względu na cenę. Początkowo myślałam, że będzie fajna do wykorzystania, bo ma przyjemny pastelowy kolor. Niestety myliłam się i dwukrotnie podchodziłam do zrobienia stylizacji z nią. Najbardziej chyba przeszkadzał mi krój - konieczność założenia czegoś pod spód ze względu na zbyt duży dekolt. I tak wciąż mam lekki niedosyt, jeśli chodzi o sposób użycia, ale na szczęście mniejszy niż przy pierwszym podejściu :D A teraz czekam na Wasze opinie!

9 komentarzy:

  1. bluzka mi się nie podoba,te stare LE jest brzydkie jeśli chodzi o grafikę i nie ma co tam kupować,stylizacja jest ok

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bardzo dobrze wykorzystałaś ta bluzkę. Za tą cenę to fajny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest całkiem spoko. Stylizacja bardzo ładna i nie nudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest okej, ale stylizacja średnio przypadła mi do gustu. Stworzyłabym coś bardziej dziewczęcego i wiosennego, bo właśnie tak kojarzy mi się ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, mi tez od razu do glowy przyszly takie skojarzenia ;)

      Usuń
  6. Stylizacja mi sie podoba. Miałam małe zastrzeżenia do słuchawek i okularów, ale im dłużej patrze tym bardziej wydaje sie dla mnie okej. Sweterek sam w sobie ma piekny kolor, ale nie wiem czy sama bym go kupiła, denerwują mnie te "paski"?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest średnia, ale stylizacja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Specyficzna ta bluzka... ladny kolor, ale zapiecie troche kiepskie. Mysle ze wybronilas to ubranie.

    OdpowiedzUsuń