2020/09/16

1:3

 


Znowu będzie o butach.  Kowbojki to niewątpliwie jeden z gorętszych trendów. Dawniej kojarzone tylko z filmami o Dzikim Zachodzie, dzisiaj możemy zobaczyć noszone na wybiegu czy ulicy. Ich oryginalny wygląd ożywi nawet przeciętne i proste stylizacje. W Starplazie możemy znaleźć kilka par takich butów, jednak te przedstawiane przeze mnie to darmówka - nagroda za wykonanie jednego z pierwszych zadań w Akademii. Zapewne wiele osób ma je w swoich wirtualnych szafach i wcale nie nosi. Liczę, że moje propozycje zachęcą Was do wyjęcia tych czarnych kowbojek z ostatnich stron garderoby. Pierwsza stylizacja powstała z myślą o tygodniu mody, druga to taki zwyklaczek na jesienne spacery, trzecia natomiast dziewczęca i nieco elegancka. Czyżby kowbojki mogłaby zastąpić klasyczne szpilki na randkę? 


#1: okulary It Girls, naszyjnik  Pretty n' Love, koszula The Jet Set, płaszcz Callie's Picks, pasek It Girls, podszewka Basics, szorty Saint Laurent Paris Tribute, torba The Jet Set, kowbojki Stardoll Academy. 

#2 kolczyki Voile, sweter The Jet Set , spódnica Nelly.com, torebka It Girls, kowbojki Stardoll Academy. 

#3 kolczyki Vinyl, choker Saint Laurent Paris Tribute, sukienka  Callie's Picks + It Girls, kowbojki Stardoll Academy. 



11 komentarzy:

  1. Te buty są straszne, są sobie w szafie i leżą...
    Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, jest idealna. Może jakieś rajstopy by się też tutaj sprawdziły :)
    Pierwsza stylizacja też jest ciekawa. Nie podoba mi się ostatnia - ta sukienka + te buty to nie jest to. Może niższe kowbojki by się sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jak teraz patrze to faktycznie rajstopy urozmaicilyby calosc. Milo, ze te dwie Ci sie spodobaly ;) ja jakos lubie wlasnie polaczenie tych kowobjek z koronkowa sukienka :) kojarzy mi sie z dama na Dzikim Zachodzie, w ktorej podkochuja sie wszyscy kowboje ;)

      Usuń
  2. Wszystko psują te buty, bez nich stylizacje byłyby bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kowbojki same w sobie są fajne, ale te akurat mi się nie podobają. Same stylizacje są naprawdę ładne, jednak wymieniłabym buty. Gratuluję odwagi, bo wybór dość kontrowersyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) mi bardzo te sie podobaja, chce takie w realu xd

      Usuń
  4. te buty są brzydkie....ja je od razu wywaliłam jak tylko dostałam,osobiście nawet nie lubię tegi typu butów ani na sd ani w realu...jeśli chodzi o stylizajce to pierwsza jest ładna,reszta mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Kowbojki ani troche mi sie nie podobają, ale za to polączenie sukienek w 3 jest MEGA!!! Wow, dobra robota! Sama może przetestuje kiedyś to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się te buty i właśnie one psują wszystkie te stylizacje :<

    OdpowiedzUsuń