2020/09/17

Dom pełen wspomnień #2 – Ksante

Kochani, dzisiaj zaproszę Was do kolejnego wspaniałego domu. Naszą gospodynią jest Ksante (dawniej Metalka777), która ma świetne wyposażenie szafy i schowka! Uprzedzam, że dzisiejszy post będzie długi, więc polecam zarezerwować na jego przeczytanie dłuższą chwilę – zróbcie sobie kawkę lub herbatkę, usiądźcie wygodnie i wspólnie ze mną poszperajcie w apartamencie Ksante.

Przepraszam za brak białego tła, ale nie znalazłam niczego, co mogłoby nim zostać, a jestem bardzo słabym grafikiem, więc wolałam wstrzymać się od obróbek (dla dobra rzeczy i czytelników). 

1. Sukienki od Avril 


Coś, o czym bardzo marzę, ale nie mogę tego mieć. Kocham Avril, więc pewnie rozumiecie mój smutek. Chociaż te sukienki już nie należą do modnych, nadal chętnie nosiłabym je z dumą. 

2. Tunika moich marzeń 


Możecie być zdziwieni, ale mnie naprawdę szalenie podoba się ta tunika. Pamiętam jeszcze koszulkę z tej serii z napisem ,,Save the planet". Kojarzycie te rzeczy? 

3. Ciekawe darmowe sukienki



Sukienek z pierwszego zdjęcia w większości nie znam – wyjątek stanowi ta w kropki, którą widuję często, ale nie mam pojęcia, kiedy można było ją dostać i w jaki sposób. Pozostałe trzy to darmówki od firm kosmetycznych (jedna chyba od producenta szczoteczek do zębów, co bardzo mnie zaskoczyło) – widać po tym, jak popularny musiał być kiedyś Stardoll, skoro znane marki używały witryny do promocji swoich produktów. Osobna sukienka to ta piękna suknia balowa z Simple, o której pisał mi ktoś z Was. 

4. Modne kozaczki 


O tych kozaczkach pisałam jakiś czas temu. Były bardzo popularne, kiedy zaczynałam swoją grę. Myślę, że każdy z nas miał przynajmniej jedną parę tych butów w swojej szafie. 

5. Podejrzanie tanie buty 


Pamiętacie te buty za jedynie 12 Starmonet? Ja tak! Każdy wtedy się na nie rzucił, więc dzisiaj chyba nie należą do cennych rzeczy. Podejrzewam, że to jakiś błąd adminów i naprawdę powinny kosztować 12 Stardollarów. W sumie ostatnio często zdarza im się taki błąd, wystarczy spojrzeć na redostawy z Kohl's i ceny niektórych ubrań.

6. Ozdoby na głowę 


Te rogi renifera często widuję u innych graczy, ale sama ich nie posiadam. Szkoda, bo są bardzo urocze. Kocie uszy kojarzę głównie z tego, że są teraz bardzo cennym towarem i ludzie płacą za nie horrendalne sumy. 

7.  Bezwartościowy płaszcz


Nie wiem, o co chodzi z tym płaszczem, ale jak na coś z metką Tribute jest bardzo tani. Wielu użytkowników ma go w swojej szafie, w mojej zagościł tylko na chwilę, ale nie zarobiłam wiele na sprzedaży tego okrycia. 

8.  Welcome To The Black Parade


Kto kocha lub kochał My Chemical Romance? Ja bardzo! Jako gimnazjalistka namiętnie ich słuchałam, a ten żakiet przypomniał mi o tych pięknych latach. Bardzo żałuję, że zespół zawiesił działalność. 

9. Ubierankowe kurteczki 


Wiem, że jest tutaj też kamizelka, ale nazwałam ten podpunkt bardzo ogólnie, wybaczcie :D Te okrycia skojarzyły mi się z ubierankami gwiazd, ponieważ często możemy je znaleźć na najniższym piętrze ubrań. Czy Wy również macie takie spostrzeżenie? 

10.  Rysowane cudowności 


Bardzo stare rzeczy – być może trochę tandetne teraz, ale mnie się podobają. Te czarne spodenki nosiłabym chętnie do pewnej bluzki z Decades, ale nie udało mi się nigdy ich znaleźć w bazarku. Pamiętacie te ciuszki? 

11.  Popularne spódniczki / szorty


Te spódnice i szorty były bardzo popularne jakieś 7-8 lat temu. Mieliście je? Ja miałam wszystko! 

12.  Komplet syrenki 


Kiedyś opowiadałam Wam o darmówkach z Harajuku Lovers. Ten cudowny zestaw również pochodzi z tej serii – ale Ci go zazdroszczę! Oczywiście w pozytywnym znaczeniu. 

13. Disco stanik 


Poznajecie ten stanik? Jeszcze nie? W takim razie na pewno nie graliście w pewną ubierankę! 


Czy teraz wspomnienia wróciły? Powiem Wam szczerze, że nie sądziłam, iż ten stanik istnieje w grze. Byłam pewna, że ciuchy z tej stylizacji zostały stworzone na potrzebę gierki. Pierwszy raz zobaczyłam go u Ksante i przeżyłam niemały szok. A może Wy macie jakieś inne rzeczy z powyższej ubieranki? Dajcie znać i zaskoczcie mnie jeszcze bardziej! 

14. Popularne torebki 


Kilka lat temu te torebki były naprawdę popularne! Ja dzisiaj ma tylko tę czarną z Decades, ale kiedyś miałam wszystkie. 

15. Torebki, które mi się podobają, ale nie można ich kupić! 


Czy poczuliście ten żal płynący z tytułu tego podpunktu? Stardoll czasami sprawia, że jestem smutna... na przykład, kiedy nie mogę kupić tych cudownych torebek, ponieważ są bardzo stare i były darmówkami. Jedynie ta z babeczkami była płatna, ale co z tego, skoro i tak nie można jej mieć...

16. Stare, dobre DKNY


Kto tęskni za tym sklepem? Ja bardzo! Mam kilka ubrań, ale często nie stać mnie na to, co naprawdę mi się podoba i odpuszczam zakupy w bazarze. Bluzka, która znalazłam, jest świetna! Pamiętam tę kolekcję – widniała ona w Starplazie, kiedy zaczynałam grę, więc traktuję te ciuchy bardzo sentymentalnie. 

18. Znajoma bluzka


Kochani, co to za bluzka? Mam wrażenie, że ją znam i nawet kojarzę spódnicę do niej! Czy rzeczywiście istniał taki komplet, czy mam zbyt bujną wyobraźnię? 

19. Peruki


Peruki, które możemy znaleźć w szafie. Większość pamiętam, ale tej kolorowej i takiej bardzo gęste nie kojarzę. 

20. Mroczne klimaty


Te świece znajdowały się w domkach mroczniejszych lalek. Od razu kojarzą mi się fioletowe ściany, czarne, koronkowe zasłony, fotele w fioletową zebrę, stolik, który dostawaliśmy na początku gry i właśnie te dodatki. Pamiętacie takie pokoje? 

21. Wieszaki 


Kiedyś na Stardoll dość popularne było tworzenie własnych sklepów w pokoju. Kupowaliśmy specjalne wnętrze, wieszaki i manekiny. Mieliście coś takiego? Ja tak! 

22. Łóżko


To łóżko posiadała ogromna ilość graczy. Było bardzo tanie, a kiedyś łóżka należały jednak do drogich mebli. Ja nigdy go nie kupiłam, a teraz żałuję. Macie je? 

23. Megafon



Domyślam się, że był jakąś nagrodą za wysyłanie wiadomości transmitowanych. Całkiem urocza rzecz, chociaż mało przydatna. 

24. Zestaw dekoracji 


Coś, co lubię najbardziej – dekoracje, które zalegałyby w moim schowku, ale i tak chciałabym je mieć. Dodałam tutaj także głowę Billa, o której pisałam Wam przy okazji klubowych darmówek, a której nie posiadałam. Dzięki Ksante możecie podziwiać tę figurkę! 

25. Perfumy Avril


Piękne i na pewno wspaniałe perfumy! Nie mam ich ani na Stardollu, ani w prawdziwym życiu, co jest bardzo przykre. 

26. Kosmetyki Dove


Pamiętacie moje zaskoczenie, kiedy odkryłam, że istnieje żółty wariant tych kosmetyków? Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy otworzyłam schowek Ksante! Te darmówki to chyba klasyka Stardolla – posiadacie wszystkie wersje? A może tak jak ja macie tylko tę brzoskwiniową? 

27. Konewka


Kiedyś była bardzo popularnym elementem wystroju naszych wnętrz, ale dzisiaj popadła w niepamięć. Moim zdaniem jest bardzo urocza, więc szkoda, że już nie można jej kupić. 

28. Rower


Transport dla prawdziwej Superstar! Ja niestety go nie mam i nie wiem, jakim sposobem można było go otrzymać. Może Wy mi podpowiecie? 

29. Pyszności


Mniam! Wybrałam ciasteczka i słodkości, które zjadłabym już, teraz... 
Macie je w swoich domkach? Ja mam tylko pączki. Bardzo lubię kupować jedzenie na Stardollu, takie moje dziwne natręctwo – w większości moich pokoi znajdziecie coś do przekąszenia. Najbardziej podoba mi się czekoladowy torcik i nawet poprosiłam Ksante, aby mi go sprzedała. Zgodziła się, ale niestety jest to rzecz niesprzedawalna, więc muszę obejść się smakiem. 

Jeżeli dotarliście do końca tego wpisu, serdecznie gratuluję! Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was swoimi komentarzami. Bardzo dziękuję Ksante za możliwość poszperania w jej domku! Za miesiąc odwiedzę kolejną osobę z listy i oczywiście zostawię po sobie ślad w postaci upominków. 


Kochani, ponownie chciałabym poprosić Was o udział w ankiecie. To dla mnie bardzo ważne, ponieważ pozwoli mi na ulepszenie wpisów i tworzenie tego, co chcecie tutaj znajdować.  Zachęcam do poświęcenia krótkiej chwili. 

https://forms.gle/6Z87n4NdtkxgiYpA7

15 komentarzy:

  1. Mam część z tych darmówek ale nigdy nie uważałam ich za coś fajnego. Na przykład kompletu syrenki nigdy nie użyłam. Dla mnie mega jest ta różowa suknia balowa. Niestety nie posiadam jej w swojej szafie :-(
    A jeśli chodzi o płaszcz z Tribute to śpieszę z wyjaśnieniami. Gdy trafił do sklepu wkradł się adminom błąd i kosztował 40 sm. W zamiarze miało to być 40 sd. Pamiętam, że wiele osób zaopatrywało się w ten płaszcz aby w przyszłości móc go sprzedać. Sama mam chyba 5 sztuk. Jednak jego wartość właśnie przez to nie jest duża.
    Post bardzo przyjemny. Nie zanudza. Lubie tą serię :-)
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyjaśnienie i miły komentarz :) Szkoda, że nie można sprzedawać darmówek, bo jak sama mówisz, dla innych nie są one czymś fajnym, a inni chętnie by je odkupili. Obie strony, by na tym skorzystały – Ty zarobiłabyś pieniądze, a ja miałabym super rzeczy :D

      Usuń
  2. O połowie rzeczy zapomniałam! Najwięcej wspomnień przywołał mi ten żakiet z MCR. Musiałam go mieć (jak na fankę My Chem przystało), ale nigdy go nie założyłam na doll! :O
    Żółte buty za 12sm to kolejny błąd cenowy Adminów :D
    Disco stanik widziałam ostatnio na FB, ktoś sprzedawał za grube hajsy :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wspomnienia... Bardzo lubię te posty. Niektóre rzeczy mam, wybrałaś takie, które są w moim typie. Aż łezka się kręci, ponad 10 lat na sd, dużo zmian, a rzeczy pozostają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że post wzbudza w Tobie przyjemne wspomnienia :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wiekszosci ubrań nie kojarze :( Wiem, że kupiloam te żółte buty za sm, bo to Tribute. Dziwiłam sie, że taki sklep i taka waluta? Płaszcz z Tribute to coś co mi sie podoba, ale jest podejrzany. Szkoda, że nie było mnie na stardoll wtedy i nie mialam jak skorzystac. Kocie uszy to fenomen, tureckie doll płacą duże sumy za nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tureckie doll płacą chyba duże sumy za wszystko, ale zgodzę się – te uszy zrobiły wsród nich furorę :D

      Usuń
  5. Bardzo lubie czytac te serie :) sporo z wymienionych rzeczy nigdy nie zwrocilo mojej uwagii. Gazety, grecka rzezba i wieniec spod 24 to jak najbardziej dobre darmowki. Megafon dostawali na dzien dobry nowi uzytwkownicy chyba pod koniec 2010/na początku 2011. Do tego okno, manekin i dywan z kotkiem pod nim. Brakuje mi DKNY ale tej pierwszej kolekcji. Pomimo trafienia czesc rzceczy do Archive, nadal mam niedosyt. Disco stanik - wow, to jest calkiem cenne ubranie. Szkoda, ze tak duzo ubran z ubieranek nigdy nie bylo do kupienia :( chcialbym miec w swojej szafie kocie uszka i dlugie kozaki xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam te sukienki Avril (albo nadal je mam?) jeszcze była jasnoróżowa.
    Żółte buty to był błąd gry, albo celowe zagranie (miały w nazwie glitch)
    HB to chyba każdy kolekcjonował :D w tym ja. Ale potem posprzedawałam.
    Perfum Avril dostałam kiedyś na gwiazdkę, byłam wniebowzięta xD
    Nie pamiętam tylko tego roweru ani kolorowego wazonu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę tych rzeczy kiedyś miałam,potem je wywaliłam i w sumie nie żałuję...pamiętam jeansową kamizelkę,sama później jej namiętnie szukałam a w bazarze była bardzo droga :D Hot Buys sama kolekcjonowałam,potem człowiek zaczął to wszystko sprzedawać pokolei...perfumy Avril mam 3 flakoniki,dwa fioletowe i jeden różowy,a ten rower to pierwszy raz widzę,z DKNY (chyba) to były i teraz ich znalezienie jest niemożliwe..z Dove mam różowy zestaw,no i ja mam jeszcze taki flakonik perfum Stardoll,konewkę znalazłam u siebie w schowku,nadal tam jest xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przecież ta znajoma bluzka to w It Girls była,teraz trzeba jej szukać w bazarze i to za sm...a mi się wydaje nawet,że kiedyś i taka darmówka była ale nie jestem pewna

      martusia-16

      Usuń