2020/09/28

hot or not

mochicosmos


Elizabet-Mary: "Świetna stylizacja! Wszystko jest idealnie dobrane, ładnie ze sobą współgra i co tu dużo mówić – po prostu wygląda bosko. HOT!"

Pati-1997: "
Bardzo podoba mi się to, że baza stylizacji jest stosunkowo prosta, lecz dzięki dodatkom stała się naprawdę ciekawa! Jest to dowód na to, że nie trzeba dużo kombinować aby dobrze wyglądać. Zdecydowanie podoba mi się zestawienie kolorystyczne i dobór dodatków. HOT"

anulcia345: "
To jest bardzo udana stylizacja. Chociaż zawiera sporo dodatków, to nie sprawia wrażenia przeładowanej. Podoba mi sie kolorystyka, idealnie na rozpoczynającą się jesień. Oczywiście HOT."

szymon2


Elizabet-Mary: "Mimo że bluzka przyciąga uwagę, jest trochę nudno. Brakuje mi torebki i jakichś dodatków. Myślę, że po odpowiednim uzupełnieniu tego stroju, śmiało dałabym hot, ale teraz powstrzymuję się od oceny, ponieważ dla mnie jest to niedokończone."

Pati-1997: "
Zgadzam się z dziewczynami, stylizacja przez brak dodatków (ja bym dodała kolczyki i torebkę) nie robi żadnego wrażenia... Zdecydowanie ma potencjał, ale na ten moment NOT +"

anulcia345: "Chyba faktycznie ta stylizacja nie została dokończona. Przyznam, że sama baza wygląda naprawdę obiecująco! Gdyby tylko dodać jakąś torebkę albo kolczyki... wtedy byłoby pięknie! Mimo wszystko HOT-."

zapamientam1


Elizabet-Mary: "Nie podoba mi się ta stylizacja. Wydaje mi się, że każdy element jest z innej bajki i jakoś to nie współgra. Albo pozbyłabym się kocich uszu i poszła w stronę nowoczesnej elegancji, albo usunęłabym rękawiczki oraz perły i stworzyła coś w ulicznym, nieco szalonym stylu. Dla mnie jest to NOT."

Pati-1997: "
Coś tu ewidentnie poszło w zła stronę... Poszczególne elementy kompletnie do siebie nie pasują i tworzą według mnie dziwny zlepek przypadkowych białych ubrań... NOT"

anulcia345: "Trudno mi sie domyśleć jaki w ogóle był zamysł autorki stylizacji... Sam wygląd doll i kocie uszka kojarzą mi się z anime, ale reszta? Już niekoniecznie. Top + spódnica dobrze pasowałyby do wakacyjnego outfitu, natomiast biżuteria i rękawiczki do czegoś wieczorowego. A kozaki? Niestety NOT"

Jak oceniacie Wy dzisiejsze zestawienie?
Wkrótce zajrzymy do CrazyWorl1024Synthia007Aletheiaa


7 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest świetna :) w drugiej brakuje dodatków,trzecia to pomyłka...nic tam nie pasuje,to lepiej było pójść w klimaty sweet lolita

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Mega, HOT!
    2. Hot--- czegoś brakuje.
    3. Zdecydowanie NOT, wszystko z innej beczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Mega, bardzo mi się podoba
    2. Pusto, bluzka ze spódnicą fajnie pasuje ale nie ma dodatków, a buty mogłyby być lepsze
    3. Wyczuwam, że ta stylizacja miała mieć jakiś swój koncept, ale nie umiem go do niczego dopasować, więc niestety not

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest świetna! Hot!
    W drugiej faktycznie czegoś brakuje. Trzecia jest całkiem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja najlepiej według mnie wypadła! W drugiej faktycznie brakuje dodatków i jest po prostu nudno :( Trzecia wydaje sie ciekawa, ale coś nie wyszło, ciekawe włosy i spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu w ostatniej stylizacji są same NOT jak dla mnie ona jest HOT ;)
    2 stylizacja ma ode mnie not z dużym minusem a co do pierwszej nie mam zdania :)

    OdpowiedzUsuń