2020/09/14

hot or not

danonek_98

Elizabet-Mary: "Trochę mało się dzieje w tej stylizacji, ale wszystko jest poprawne. Podoba mi się wykorzystanie sygnetu / pierścionka – trochę ożywia to stylizację. Moja ocena to HOT-."

Pati-1997: "Stylizacja jest bardzo prosta, wygląda dobrze, ale w gruncie rzeczy nic ciekawego się w niej nie dzieje. Osobiście zmieniłabym buty na jakieś bardziej kolorowe aby dół stylizacji nie był taki ciemny. HOT-"

anulcia345: "Dół stylizacji jest zdecydowanie za ciemny. Do tej bluzy idealnie sprawdziłyby się jasnoniebieskie jeansy i białe bądź beżowe sneakersy. Podoba mi się drobny dodatek w postaci pierścionka, który niestety niezbyt pasuje ze względu na styl i kolor. Myślę, że lepiej można wystylizować tę bluzę czy chociażby dobrać czarne dodatki do dolnej części i stworzyć total look. NOT"

monikakuchejda


Elizabet-Mary: "Sama nie wiem, co sądzę o tej stylizacji. Niby wszystko jest okej, ale coś mi nie gra. Może pozbyłabym się tego czegoś białego spod spódnicy (jeżeli się oczywiście da) i wymieniłabym samą spódnicę, bo jakoś mi się nie podoba. Fajnie, że ożywiłaś swój strój żółtą torebką – dzięki temu nie jest nudno. Moja ocena to HOT-."

Pati-1997: "Myślę, że najsłabszym punktem tej stylizacji, który psuje efekt końcowy jest ta spódnica. Ewidentnie tu nie pasuje. Poza nią, sama czarna baza jest bardzo fajna, torebka też nie wygląda najgorzej. HOT-"

anulcia345: "Kolejna stylizacja, w której jest za dużo czerni. Ja myślę, że wina nie jest w wyborze spódnicy (która jest całkiem stylowa), ale paska i butów. Marynarka w dłoni jest nieco zbędna - przez nią całość jest przeładowana. Chyba lepiej byłoby pójść w kierunku estetyki Off White, w końcu dwie rzeczy z tą metką wyróżniają się w Twojej stylizacji. HOT-"

zamisa


Elizabet-Mary: "Stylizacja jest prosta, ale bardzo mi się podoba. Z tymi spodniami ciężko stworzyć coś niesamowitego, ponieważ są już połączone z butami i żakietem, ale Tobie udało się wykorzystać je w ciekawy sposób. Moja ocena to oczywiście HOT."

Pati-1997: "Ta stylizacja podoba mi się zdecydowanie najbardziej, mimo, że nie przepadam za tymi spodniami. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. HOT"

anulcia345: "Trochę przeszkadza mi biała marynarka, która zaburza nieco kolorystykę. Szkoda, że admini postawili na takie połączenie z czarnymi jeansami, bo właśnie podoba mi się Twoje dopasowanie do nich bordowej koszuli. Beret niewątpliwie dodaje uroku całej stylizacji. Chociaż zmieniłbym broszkę na inną biżuterię, to jestem na tak. HOT"

Czy zgadzacie się z dzisiejszymi ocenami? 
A za tydzień zawitamy u szymon2mochicosmoszapamientam1

8 komentarzy:

  1. Najlepiej wypadła Zamisa, podoba mi się - jest prosto, ale ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 3x NOT/HOT, bo każda z nich jest dla mnie 5/10.

    OdpowiedzUsuń
  3. zamisa wypadła najlepiej według mnie, super góra u danonka, ale sama stylizacja jest nudna nic sie nie dzieje :( u moniki faktycznie ta spódnica i to białe cos (podszewka?) psuje stylizacje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mi osobiście żadna ze stylizacji się nie podoba,3 jako tako się broni ale nie rozumiem po co ta broszka u dołu koszuli,dziwnie to wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tez mnie to zastanawialo 😅

      Usuń
    2. Ja najpierw myślałam, że to maszynka do golenia, ale po chwili uświadomiłam sobie, że na Stardollu nie ma czegoś takiego i doszłam, że to broszka :p

      Usuń