2020/09/25

Wnętrze #1

Cześć, niestety skończyły się tymczasowo pomysły na jedną serię, więc w najbliższym czasie przedstawię Wam kilka moich aranżacji wnętrz. Na początek fragment pokoju dziennego usytuowanego w nowojorskim wieżowcu. Pomimo białych ścian, wielkich okien, zimnego marmuru i szarej podłogi, zależało mi na tym, aby pokój był przepełniony zapachem kwiatów i ciepłem. Moim celem było stworzenie przestrzeni idealnej do wypoczynku od miejskiego zgiełku i relaksu po pracy. Całość to połączenie nowoczesności z glamour. 



9 komentarzy:

  1. Wnętrze jest bardzo ładne, ale czy to przypadkiem nie jest widok na Warszawę? Wydaje mi się, że ten budynek to Pałac Kultury i Nauki 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i delikatne wnętrze :) Jestem jak najbardziej na tak mega mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne mieszkanko, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wnetrze! Jestem zakochana w tych różowych fotelach. Zainteresowanie wzbudził też u mnie ten stolik, ciekawy wzór...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie, ze sie Wan spodobalo. Oby tylko kolejne wnetrza byly rownie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą piękne! Już nie mogę się doczekać.

      Usuń